- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
A cserélhető akkuval optimálisabban oszlana el az akkumulátor igény. Most az emberek napi 40-50-60 kilométerek miatt cipelnek magukkal 300-400 kilométerre elegendő energiát, ennek megfelelő méretű akkucsomaggal, ami ráadásul az egész jármű tömegét (nem utolsósorban árát) is nagyon megdobja, ez pedig többlet fogyasztást is jelent.
Ha az autóban lenne egy alap akkucsomag mondjuk 100-150 kilométerre, amivel a napi ingázás letudható, aránylag gyorsan feltölthető (nem foglal sokáig időt a töltőoszlopnál), de amint elindulsz nagyobb távokra, akkor csak beállsz a "kútra", bekerül a nagyobb akku, amivel kombinálva már 500+ km is megtehető, odaérve meg leadod a másik kúton, akkor sokkal gazdaságosabban is elosztható lenne a rendelkezésre álló legyártható mennyiség és nem is kéne 40-50 perceket állni.
De ez persze csak egy utópisztikus elmélet, ehhez valamilyen közös szabványt kellene kidolgozni, amiben nem érdekeltek a gyártók. A jelenlegi rendszerben viszont hülye lenne az, aki nem a minél nagyobb akkucsomagra megy, még akkor is ha ritkán kell neki egyszerre a vele elérhető hatótáv.
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
Elég irreális elvárás, hogy egy vadonat új akksitípust kifejlesszenek holnapra Idő kell hozzá, ez már csak ilyen. Az elektromos autózás bőőven gyerekcipőben jár a benzineshez képest, ugyanazt elvárni tőle most mint a benzinestől - az nagy tévedés.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Azért nem olyan nagyon gyorsan... Még Norvégiában is, ami évtizedekkel van mindenki más előtt elektromos autózásban, még ott is csak 2025-től adóztatják meg a benzines autókat. Máshol meg ilyen 10-20 évekről van szó a legliberálisabb körökben is.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.