- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Mobil flották
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Tigerclaw
nagyúr
A Tesla nem atlag autot gyart, atlagembereknek. Ha rajta mulna 100 ev alatt se mozdulna el 1-2%-rol az uj autok kozott az e-autok reszaranya.
Attol hogy az autokgyartok, meg a kormanyok egymasralicitalva nagyokat mondnak meg nem lesz semmi abbol, hogy 5 vagy 10 ev mulva mar minden uj auto elektromos lesz. Max. plug-in hibrid.Amelyik e-auto viszonylag ertelmesebb aron jott ki, az kb. azonnal el is tunt a piacrol. Gyartottak belole egy keveset, talan a CO2 ado elkerulese miatt. A tobbi meg szepen beparkolt 10-12 millio kornyekere es mar 5 eve nem mozdultak el onnan, mikozben allitolag nagyban csokkent az akkuk ara. A hajamra kenhetem az akkuk arat, ha a vegtermek ara nem csokken semmit kozben.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.