- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Meater 2 Plus - medium rare
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fotók, videók mobillal
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
Hirdetés
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
A Tesla nem atlag autot gyart, atlagembereknek. Ha rajta mulna 100 ev alatt se mozdulna el 1-2%-rol az uj autok kozott az e-autok reszaranya.
Attol hogy az autokgyartok, meg a kormanyok egymasralicitalva nagyokat mondnak meg nem lesz semmi abbol, hogy 5 vagy 10 ev mulva mar minden uj auto elektromos lesz. Max. plug-in hibrid.Amelyik e-auto viszonylag ertelmesebb aron jott ki, az kb. azonnal el is tunt a piacrol. Gyartottak belole egy keveset, talan a CO2 ado elkerulese miatt. A tobbi meg szepen beparkolt 10-12 millio kornyekere es mar 5 eve nem mozdultak el onnan, mikozben allitolag nagyban csokkent az akkuk ara. A hajamra kenhetem az akkuk arat, ha a vegtermek ara nem csokken semmit kozben.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.