Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz Ghoosty #76 üzenetére

    alapvetően annyiban igaza van a pebkac pártiaknak, hogy elvileg az excel használat is úgy kellene működjön, hogy te kitalálod hogy milyen adatot, milyen táblát fogsz megalkotni, használni. ahhoz szépen megtervezed a struktúrát, mi a fejléc, mi a sorfej (ha kereszttábla) milyen oszlopok (adattípusok) vannak, azokhoz formátumot rendelsz, egyéb jellemzőket összeszedsz (kell-e pivot, kell-e részösszeg, kell-e szűrés) majd felépíted és ezek után feltöltöd a táblát adattal.

    általában mindenki az utolsó lépéssel kezd, aztán azt reszeli. ami objektíven nézve hiba. a program alkotók által ideálisnak tartott megközelítés szerint.

    az egy másik kérdés, hogy a munka jellege és a feladat követelményei ezt mennyire teszik lehetővé így betartani vagy mennyire általános, hogy most azonnal kell valami a főnökségnek, gyorsan queryt összedobni, databázból adatokat leszedni, excel export, gyorsgyors kapcsol másik rendszer másik táblájával, keresőfüggvény, pivotot rá, pivot diagram szeletelő mehet a prezi. mert ott nem specifikálsz táblát, dolgozol azzal ami van.

Új hozzászólás Aktív témák