- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
Az egyszerre töltendő autók száma miatt szvsz nem mindegy a lakótelep mérete. Illetve kérdés hol húzod meg a darabszámot. Minden parkolóhelyre nem tudsz töltőt telepíteni, hiába nyomja le a fajlagos költségeket. Kiszámolsz egy várható igényt és ahhoz méretezed az infrastruktúrát, vagy a meglévő infrastruktúrához számolsz x töltőt, amikért aztán indulhat a battle royale a lakók között?
-
stickermajom
addikt
"Ebben a témában megöli az értelmes párbeszédet, hogy minkét tábor a saját véleményét igyekszik ráerőltetni a másikra."
Ha az elektromos autókkal kapcsolatban hozol fel valós problémákat, akkor villanyautó ellenes hittérítő vagy, ha ugyanezt a belsőégésűekkel szemben teszed, akkor sötétzöld. Ez az új Android vs. iOS.
-
stickermajom
addikt
-
stickermajom
addikt
-
stickermajom
addikt
válasz #16820480 #212 üzenetére
Ha jól tudom jelenleg pár százalék körüli mindössze az újrahasznosítás, mert egyszerűen olcsóbb bányászni. Nincs a cikkben ferdítés, korrekten - hivatkozva - leírja a jelenlegi helyzetet. Nem köpködi az EV-ket, ő is elismeri hogy lokálisan nem szennyeznek. A hivatkozott IEA jelentés is korrekt.
-
stickermajom
addikt
Azt magyarázd már el légyszíves, hogy miért benzin dízelvérű fan az, aki nem veri mindentől azonnal a seggét a földhöz, hanem szkeptikusan kezeli a dolgot és próbál több információt szerezni. Nem mintha írta volna itt bárki is, hogy 3 év alatt tönkremegy az akksi ezekben..
Vergődés és fanboykodás helyett itt lenne a lehetőséged ezeket a tuti információkat megosztani a fórumozókkal, hátha eloszlatnád a kételyeket, de ezek a kérések rendre figyelmen kívül hagyódnak.[ Szerkesztve ]
-
-
stickermajom
addikt
válasz #16820480 #299 üzenetére
Ezt azért halkan itthagyom:
KRESZ 36. § 2. "Ha 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival, motorkerékpárral vagy - lakott területen - távolsági, illetőleg gyorsjáratú autóbusszal a vezető több járművet kíván előzni, megmaradhat a belső forgalmi sávban feltéve, hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza; "
Szóval a feltartás is szabálytalan.
-
stickermajom
addikt
Nem vicces az, csak érteni kell. A leírásod alapján 2017 előtti, azaz régi S-hez valóban járt.
Legutóbb amikor néztem (és még elérhető volt a Tesla honlapján), akkor ilyen 80HUF körüli ára volt egy kWh-nak, Better Route Planner továbbra is annyinak írja. Az is kedvező lenne.
Mondjuk tulajdonképpen mindegy mennyi a SUC, bőven be van építve az autó árába az átlagfelhasználó fogyasztása. -
stickermajom
addikt
válasz tha_answer #365 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy ez valami EU-s vállalás, hogy amúgy jöjjön mindenféle más pénz tőlük. Ezért szórnak ki csak pár milliárdot.
-
stickermajom
addikt
válasz GreenGoblin #376 üzenetére
Én csak az egyesre reagálnék: szerintem nem az a célja az elektromos autóknak, hogy olcsóbban "tankolj", mindössze annyi, hogy a károsanyagok kibocsátását áthelyezd a városokból. Egyelőre olcsóbb, hosszútávon biztosan nem lesz az, sőt az összes ösztönző kedvezmény szépen lassan el fog tűnni.
Az otthoni 38Ft-os ár sem fenntartható, nem lennék meglepve, ha hamarosan (de biztosan nem a választások előtt) vége lenne. -
stickermajom
addikt
válasz GreenGoblin #390 üzenetére
Ezt sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom, de nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a marketingesek ezt is bedobták, hogy pörögjön a biznisz.
Ettől függetlenül a véleményem ugyanaz: a végső cél nem az olcsóság.Viszont én is azért veszek most autót támogatással, mert van ingyenes töltési lehetőségem, plusz a támogatás gyakorlatilag elviszi a felárát egy benzinessel szemben. Így meg tulajdonképpen mindegy, hogy ICE-t vagy EV-t használok az agglomerációban.
-
stickermajom
addikt
"Ahogy sejtem az utána követő 10 évben megspórolnál egy fél autó árát a belsőégésűhöz képest. "
Hány százalékra degradálódott akksival? Főleg a sok villámtöltés után, mint itt előadott pici kompromisszum.
Szerk.: Azt nem is említem, hogy nagy valószínűséggel a jelenlegi árelőnye nem marad meg hosszútávon, maximum az éves szervizeken lehet majd spórolni. 5 éven túl azért nem kalkulálnék ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Mondjuk a nulla tartalommal kapcsolatban ne zavarjon, hogy kettőnk közül egyedül én tudtam alátámasztani az egyetlen állításom valamivel, te pedig csak puffogtatod a baromságot a levegőbe.
Igazából az a vicces, hogy olyan szinten korlátolt vagy, hogy fel sem tűnik, hogy a magatartásoddal tulajdonképpen te ártasz a legtöbbet az EV-k megítélésének. Lásd még az "elvi okokból" nem linkelt, de előszeretettel hivatkozott tanulmányok, a folyamatos személyeskedés, a minden realitást nélkülöző jóslatok, stb.
Többször írtam, hogy linkeld a több száz oldalas kutatásaid, engem marhára érdekel, mert simán előfordulhat, hogy rossz szemszögből nézem a dolgokat. Ezeket rendre figyelmen kívül hagyod. Másoktól számon kéred az EV-s tapasztalatokat, miközben te sem rendelkezel velük. Így nem lehet értelmes beszélgetést folytatni.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
..mármint ugye ilyen felhasználási szokással akár elmehet ennyit is. Kíváncsi lennék, hogy fordított töltési aránnyal ugyanez az akksi mit mutatna. Itt is többször elhangzott, hogy nincs hatótáv para, egy kis DC töltés itt-ott és mehetünk is tovább. Az említett autó alig látott Superchargert.
-
stickermajom
addikt
válasz #16820480 #501 üzenetére
Mondom is, ne aggódj. A világ legnagyobb baromságának tartom, hogy a kisfogyasztású kicsi benzineseket kicsináljuk, miközben boldog-boldogtalan guruló nappalival közlekedik.
Csak ugye ez a "de a másik is kettest kapott" dolog már általános iskolában sem mentett fel semmi alól.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!