- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tisztázzuk. A DPF a korom és más szilád szennyezést fogja meg.
A káros gázok kibocsájtását más rendszerek biztosítják.
Ezeket a rendszereket manipulálták. A héten osztották a bírságokat Németországban. Ebben a körben, A BMW is bekerült.Ha te a DPF-t kiszereled, meg sem mozdul az autó. A számítógép nem engedi elindítani a motort. De a kipufogórendszerből hiányzó darabot is ki kellene pótolnod. És ez nem az összes probléma.
Ráadásul a modern DPF berendezések kezelést nem igényelnek. Normális használat mellett sohasem kerülsz vele. Érdemes minőségi gázolajat tankolni. A kormot el tudja távolítani.
Az égéskor keletkező salakot viszont nem.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Mondom modern autóknál.
Amelyik autónál motort kell bontani az nem modern.
Amúgy ez egyre kevésbé probléma. A használható és teljes értékű pótalkatrész nem sokkal drágább mint a kamu pótlás. A szerelési díj viszont azonos. Sőt a kamuzás okán többet lehet kérni.A ma forgalomba kerülő autóknál ez kevéssé probléma.
Az én 12 éves Ford Focus DA3 autómnál elméletileg 120 ezer kilométerenként kellene cserélni a partikel filtert. 150 ezernél ki lett takaríttatva. Most 190 ezernél tart a az autó. Ez még hozzáadott adalék folyadékot igényel. Azt pótolom amikor kell.
A cégnél újabb Forddal járok. Annak a kipufogó rendszere, mintha ott sem lenne. Nem igényel gondozást. Ha jól emlékszem cserélni csak 250 ezer kilométerenként kellene, de minőségi üzemanyaggal tovább bírja. A salak tömíti el a szűrőt, azt nem tudja a motor eltávolítani.A több évtizedes autókat legjobb lenne kiállítani a forgalomból. A linkelt videón lévő motor is kaphatna már vezetői engedélyt, a korára tekintettel.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia