- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz Cyberboy42 #10 üzenetére
[link] Szerintem nagyító nem kell hozzá. A különbség brutális egy olyan játéknál, ami Ray-Traced Global Illumination-t használ
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz cheatergs #35 üzenetére
Értelek, de így is olyan határidő nyomja a programozókat, hogy nehogy már kézzel kelljen ezeket megcsinálniuk, mint régen Kezdenek olyan komplexek lenni a játékok, akkora bejárható területtel, hogy muszáj RT irányba elmenni és időt felszabadítani, mert az nem megoldás, hogy manuálisan szenvednek a világítás / árnyék rendszerrel. Az RT megoldja a problémát dinamikusan, ezzel mindenki jól jár. Több idő marad a játék más részeire.
[ Szerkesztve ]