- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Myn
senior tag
Akkor először is tisztázzuk, én downsize-olt turbós benzinmotorok alatt az 1.4-1.6 kategóriát értem, mert ilyeneket vezettem, ezeknél kisebbeket (0.9-1.2) nem és ezek nem 'nagyturbósok', hanem pont, hogy kisturbósok (a turbónyomás jóval kisebb, mint egy nagyköbcentis turbósban). A gyári hazugságokat sosem nézem, hanem csak és kizárólag személyes tapasztalatokról írok. Nézzünk egy konkrét példát: két hasonló autónál (pl. középkategóriás elsőkerekes kompakt) vegyünk egy 2 literes szívót meg egy 1.4-es turbóst utóbbi, igenis, hasonló, de inkább jobb dinamikával rendelkezik és közben kevesebbet fogyaszt.
"War does not determine who is right - only who is left."