- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Fókuszban a játékmódok
gp A premiere kicsit még várnunk kell, októberben debütál a teljes kiadás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steady74
addikt
-
Steady74
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #5018 üzenetére
Hát nagyjából az lenne Motionnal, hogy ha az élről rajtol, mivel az időmérőt simán behúzná, akkor látnátok a valagát a 2. körig, utána azt sem, ha meg a mezőnyből indulna el, akkor a 4. körben lenne az első. F1-es futamok alatt tapasztaltam, nyomás alatt is tudja ugyanezt a tempót, nem viccel. Ja és közben az 5. körben lefőz egy kv-t, amit a 7.ben elfogyaszt
-
Steady74
addikt
válasz subaruwrc #5023 üzenetére
Akkor íme a saját storym: Grid1-gyel játszottam kb 2 évet, majd jöttek az F1 Codi-s sorozatok, és tavaly februárban talán a Race sorozat. Grid-ben lacettivel nyomtam, F1 ugye hátsó kerekes, de más világ, és itt a Race sorozatban is Cruze-zal mentem majd 1 évet. Idén március környékén, vagy talán korábban váltottam bömösre a nagyobb kihívás miatt. Kellett legalább 3 hónap, mire magabiztosan azokat a köridőket futottam meg mint a Cruze-zal, szóval kell beletenni km-t az autóba, hogy jöjjenek az eredmények, de jó lesz. Több kell, mint kigyorsításon ráállok a gázra és nyomom ezerrel, tényleg figyelni kell rá, de megéri!
-
Steady74
addikt
melyik pályán mentek legközelebb? lehet bmw-vel beszállnék, ha ráérek szabadkártyásként.
-
Steady74
addikt
válasz SamuraiKenji #5053 üzenetére
Éppen ezt akartam írni, attól tartok megint, ami tavaly volt. Akkor el sem indult a játék a nagy konvertálás után. Remélem azért a setupok megmaradnak valahol (közben gyorsan átmásoltam a mappát egy másik helyre a hálózaton)
Köszönöm és alkalom adtán élek is majd a lehetőséggel.
-
Steady74
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #5056 üzenetére
kicsit perverz karácsony ajándék lenne
10 perc és meg mindig a tartalom frissítése megy....
[ Szerkesztve ]
-
Steady74
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #5060 üzenetére
Írd meg neki, hogy:
"Martino, you and your stuff tottaly fucked up all of the files that made Race On run, so put your head into your ass". És a végére, hogy please.
-
Steady74
addikt
válasz SamuraiKenji #5065 üzenetére
az a baj h nincs mas lehetoseg. vagy nyomsz egy megse gombot ha megjelenik az ablak es ezt eljatszod ezerhatszazszor, vagy megkockaztatod az atsrtukturalast.
az az erzesem h ha az eredeti, a jatek altal eredetileg javasolt helyen van a telepites akkor mukodik de az emberek hany %a valasztja azt???
-
-
Steady74
addikt
egyáltalán nem megy a telepítése... ilyenkor szúrom tökön magam... leszedtem mindent, steam telepítés, race on telepítés... menne, ha már a directX-es résznél nem állna le a telepítő állandóan. Semmi hibaüzenet, csak, hogy a játék települ, türelmet. 20percig semmi... nem tudom mi a rák van, de tele tököm, hogy minden évben ezt el kell játszani egyszer
Szerk: offline módban megy a telepítés, meglátjuk mi lesz, de nem sok jót jósolok...
[ Szerkesztve ]
-
Steady74
addikt
válasz Steady74 #5099 üzenetére
Hihetetlen...
Ha fel van telepítve a steam először, akkor nem lehet a Race On online verzióját feltelepíteni. Ha offline-ba telepítem fel, akkor a telepítés után azt írja, hogy nem eredeti lemez van a meghajtóban (pedig az). Ha a játékot online módban telepítem fel, úgy, hogy a steam még nincs fent, akkor meg nem enged telepítési helyet választani, így megy a C-re, ahová nem akarom, hogy települjön... aki ezt a keretet kitalálta, a világ élvonalába tartozik baromságból.
-
Steady74
addikt
válasz Motion_Blur #5190 üzenetére
-
Steady74
addikt
válasz Motion_Blur #5250 üzenetére
OMG na, akkor még kerek 9 tizedet kell találjak
-
Steady74
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #5265 üzenetére
köszi, de azt hiszem kihagyom, nem leszek gép előtt a hétvégén.
-
Steady74
addikt
válasz Motion_Blur #5339 üzenetére
-
Steady74
addikt
válasz SamuraiKenji #5448 üzenetére
hat vagy a jo nyomvonalon megy, csak kicsit lassan
-
Steady74
addikt
válasz Motion_Blur #5470 üzenetére
pazar! mai napig csodalom ezeket a fektavokat ezekkel a visszavaltasokkal. yakamotoval ti nem tudom mit csinaltok de azt qrva jol nyomjatok
-
Steady74
addikt
-
Steady74
addikt
válasz TannerHUN #5837 üzenetére
Magamat nem tartom nagy szimulátorosnak. Egyrészt kevés időm van gyakorolni, másrészt messze vagyok a nagyágyúktól, ráadásul átlagos képességűnek érzem magam. Minden tiszteletem a Motion Blur, Vixen, Yakamoto triónak, akik amellett, hogy egy körön is elképesztő gyorsak, hihetetlen stabil (értsd 1-2 tized eltérés) versenytempót tudnak.
Kormány kérdés: Vixen úgy alázta az F1 2010 és 2011 játékokban a világ (!!!!) összes játékosát (talán minden pályán WR időt tudott menni, ha nem első volt, akkor Motion mögött a második), hogy egy szr MOMO-t hajtott, Motion meg ha jól tudom G25-öt teker.
A G27 nem jelent garanciát a sikerre, ahogy egy jó setup sem. Ha nem vagy tisztában az adott pálya sajátosságaival, ha nem tudsz autót vezetni (elégeted a gumit, blokkolnak a kerekek féktávon, állandóan kipörögnek a kerekek kigyorsításkor, stb...), akkor a setuppal nem mész semmire. Magam pl. Yakamoto setupjaival egy kört nem tudok megtenni, keresztbe állok vele, nem tudom a pályán tartani az autót, miközben ő egy körön 1 mp-t ver rám úgy, hogy a saját setup-ommal megyek.
Egy másik ligában kontrollerrel egy srác ugyanolyan időket megy, mint kormánnyal, sőt picivel jobbakat, szóval a kormányak nem sok köze van a gyorsasághoz, teszem hozzá egy bizonyos szinten.
Negro: köszönöm a meghívást, de nem élek vele, egyrészt most ütközik másik megmérettetéssel (ráadásul ott vezetem az összetett pontversenyt), illetve az időmbe sem fér bele több gyakorlás, mint amit esténként 1-2 órát tudok szakítani az alvásmennyiségem rovására.
[ Szerkesztve ]
-
Steady74
addikt
válasz SamuraiKenji #6114 üzenetére
-
Steady74
addikt
a velemenyek megoszlanak a kormany elforditasi szogekrol. valaki a realis fele huz, mig vannak akik inkabb az eredmenyesseget tartjak szem elott. 210 fok a profik kozott egy elfogadott ertek 270 szinten. ennel nagyobb ertek szamomra mar zavaro. profilerben allits mindent izles szerint.
-
Steady74
addikt
válasz Astrasattila #7875 üzenetére
Ne visszakozz, semmi probléma azzal, ha valaki segítséget kér, ráadásul itt sok olyan srác is megfordul, akik nem csak gyorsak, hanem tényleg vezetéstechnikában, setupolásban is tudnak segíteni. Subaru ilyen, nem a levegőbe beszél, ráadásul első és hátsókerekes autóval is szép időket megy.
Tanner-t nem akarom megbántani, de nettó hülyeség a fékerő elosztás ötlete bömösre. Monza jellegű pályákon, ahol kemény féktávok vannak, ott 60/40 (elöl-hátul), Hungaroging jellegű pályákon 55-45 elosztásig is el lehet menni.
És íme egy bizonyíték, hogy mire lehet képes a sok-sok gyakorlás, gyakorlatilag az a lelke mindennek.
-
Steady74
addikt
válasz TannerHUN #7878 üzenetére
Valóban mondtál egy rossz példát még rosszabb indoklással.
Visszakanyarodva az alapgondolathoz: ha bmw-vel mész, az alapsetupot,amit betölt a játék, ne nagyon bántsd. Egyedül a váltó áttételezést nézd meg, hogy megfelelő-e a leghosszabb egyenes szakaszára a pályának, illetve az üzemanyag szintet vidd le 15-18 liter környékére. Ezzel a beállítással ízlelgesd a pályát. Egy-egy etap így 6-8 kör lesz. Ha már nem érzel benne további gyorsulást (ez minimum 200 kör), na akkor ráérsz birizgálni a difit, a fékerő elosztást meg egyebeket. Hidd el, egy jó setupnál fontosabb a sok gyakorlás.
-
Steady74
addikt
válasz TannerHUN #7880 üzenetére
Miért nem segítek? Ezt a topikot ritkán keresem fel, javarészt azért csak, hogy megnézzem hol tart éppen az aktuális veszekedés, milyen idióta dolgon akad fenn hartge megint és megsértődve távozik, majd érkezik vissza újult erővel. Emiatt ritkán jövök, és csak olvasok. De amikor nettó hülyeségek tömkelegét kell olvassam segítség címén, akkor inkább megpróbálom a kérdezőt a jó irányba vinni.
Téged is a jó szándék vezérelt ez nem kétség, de nagyjából fogalmad sincs a vezetéstechnikáról, az autó beállításairól. Sok közöm nekem sincs, messze nem vagyok annyira profi mint Samurai Kenji, tapasztalatom sincs annyi, de egy árnyalatnyival több, mint neked.
200 kört bömbi alapsetuppal is el lehet menni, akkor már elkezdi érezni, hogy mit kellene másképp csinálni, állítani ahhoz, hogy gyorsabb legyen. Subaru egy-egy versenyre minimum 100-150 kört nyom le gyakorlás címén akár egy bevált setup mellett is.
Mindegy, beszéljenek a számok azok nem hazudnak, láttad a ring-es időmet, tedd közzé a tied. Részemről peace forever.
Attila, ha kell kérdezz, szívesen segítünk.