- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
finest
őstag
Sziasztok!
Észrevettem valami furcsát a QC-ban, sok egyéb mellett természetesen. A játékban feljebb állítva az FPS limitet 120-ról 150-re, határozottan reszponzívabbnak tűnik a játék, bár a monitorom csak 75 Hz-es. Ryzen 2700x - GTX1070 kombóval játszom. Nem tudom, h ez bug vagy feature, teszteljétek le magatoknak.“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
tool
tag
Sziasztok, szerintetek mennyien játsszák még ezt a játékot? Mert én azt tapasztalom átlagos játékosként, hogy kis túlzással már csak a profik maradtak. Régebben a meccseim 15%-át megnyertem (a ranking utáni időkben is egy darabig), mostanában meg buciira vernek, pedig kb. ugyanannyit játszok. Szerintem a ranking kiirtása nagy hiba volt, mert az átlagos játékos hamar kedvét veszti és otthagyja. Én csak azért maradok, mert 20 éve játszok ilyeneket és el tudom fogadni, hogy profibb a hitbox, bár nekem ez hátrány. De azért van egy határ az élvezhetőségben. Szerintem ha nem csinálnak ezzel valamit, hamarosan alig maradnak és bezárhat a szerver. Mindenkinek az lenne az érdeke, hogy sokan játsszák és egy kezdő is élvezze.
Már gondolkodtam, hogy visszanézek a Quake Live-ra, tudja esetleg valaki, hogy most ott mi a helyzet? -
dargelot
senior tag
Szerintem van egy lojális játékosbázisa és nem is olyan nehéz rankedben vagy tdm-ben meccset találni. Lehet, hogy a rejtett besorolásod nőtt és egyszerűen jobb játékosok ellen rak be. Ha meg zavar a ranked pont akkor nyomj tdm-et. Ott nem kapsz látható pontot, de a háttérben ott is nézi. Egyébként amikor valaki új ott javában többségben van a win van, mert a rendszer ahogy méri fel, hogy milyen erős is vagy először a gyengékkel/botokkal rak össze.
-
tool
tag
válasz dargelot #4055 üzenetére
Köszönöm a választ, azt hittem megszűnt a besorolás, csak azt nem értem, miért lett rejtett. Meg lehet valahol esetleg mégis nézni? Mindenesetre szörnyű nehéz egy ideje, ha lenne elég időm szívesen felvenném a kesztyűt, sajnos így szenvedés, hetek óta szívok. Lehet, ha néhányszor alaposan megszórnának, hamarabb lejjebb kerülhetnék.
-
MDMA
tag
Sziasztok!
Új vagyok itt, a QC-ra is csak nemrég találtam rá. Annó kb 15 évvel ezelőtt elég sokat játszottam Q3A-val meg Team Arénával, akkoriban még LAN-on ... szép is volt.
Nade most elkezdtem újra játszani kicsit és hát eléggé berozsdásodtam, mit ne mondjak. Kb 8-12 frag ha összejön átlagban, egy TDM-ben... Majd lesz jobb, de ha nem akkor is legalább kikapcsol.
De nem ezért jöttem, kérdésem lenne.
Miért nem látom az ellenfél rakétáját jönni felém? Az enyémet látom elszállni, de az ellenfélét nem igazán, főleg ha szemből jön.
3440-ben vagyok, egy 100Hz-es ultrawide monitoron és kb jön is a 100fps átlagban rajta (RX570 OC+i5 6600k), "High"-ban. Nem valami beállítás gond? Élsimítás vagy akármi?
Tipp esetleg?Másik kérdésem, a fegyver váltással kapcsolatos. Néztem twitch TV-n élőket meg meccseket és persze tudom, hogy az ilyen játékosoknak durva vasuk van, de szerintem azt nem kéne befolyásolnia, hogy milyen gyorsan tud fegyvert váltani. Nekem is gombon van minden, nem görgőzök az egérrel, de hogy a viharban tudnak olyan gyorsan cserélni? HW kérdés vagy van valami trükkje?
Köszi előre is:
egy boomerBocsköszi
-
dargelot
senior tag
Megeszem a kalapom ha RX570-el jön 100fps átlagba ilyen magas felbontáson. Nem 5700 akar az lenni?
Fegyverváltás gyors ha a váltandó fegyverbe be van tárazva. Pl railgun-al ha lösz és utána váltanál, akkor lassan fog tudni elváltani róla mert várni kell míg újra betáraz a fegyver. Érdemes akkor váltani pl lighting-ról ha már érzed hogy kicsi az ellenfél hp-ja és egy rail-el pontot tudsz tenni a végére. Lighting-ról gyors váltani mert ott a "betárazás" nagyon gyors.
Láthatatlan rakétával még nem találkoztam, de elég OP-nak hangzik.
-
-
dargelot
senior tag
Régen a R9 290-emmel ami kb egy szinten van a 570-el, wqhd-ban szenvedett a kártya. Átlag 80fps sem volt meg, így FullHD-ban toltam csak. Nem lehet hogy a resulution scale nem 100%-on van nálad, mert pl hiába nyomja valaki nagy felbontáson, ha a res scale-t lehúzza?
Amúgy lehet csak én siklottam el afelett hogy optimalizálták a játékot, mert eddig úgy volt, hogy egy kis szintű kártyával FullHD fölé menni ebben a játékban nem hozott sok jót. Ha optimalizálták időközben akkor én kérek bocsánatot. -
MDMA
tag
válasz dargelot #4061 üzenetére
De, abban igazad van. A res. scale le van véve, asszem 65%-ra.
Nem tudom amúgy, h miért nincsenek itt a képeim, amiket feltettem, de azok között volt egy a beállításokról is, ott ki is szúrtad volna.
Ilyenkor mit csinál amúgy effektíve? Levágja a széleket vagy átskálázza valahogy, mint a 4k TV a HD filmet, csak fordított irányba?Bocsköszi
-
Aprósólyom
addikt
Hozzászólásnál a képek feltöltése után be is kell illeszteni a linkeket is. Szerintem ott történt mulasztás.
Resolution scale-t, ma már elég sok game engine tartalmaz. Csökkenti a render felbontást. A render scale-t 65%, azt jelenti, hogy valójában 35%-kal kisebb felbontású képkockákat számol a GPU, csak át lesz végül méretezve arra a felbontásra, amit beállítottál. Nagyjából egyenes arányú a sebességnövekedés is... Alap esetben 100% resolution scale a normális. Én RX480-nál vettem észre, hogy valamiért ott is 66.66% res. scalet állít be a játék, miközben a grafikai beállításokat magasra teszi.
Próbálgasd. Játék/meccs közben is állíthatod, de már a menüben is fogod látni a különbséget. Csak kapcsold ki az antialisingot, hogy szemmelláthatóbb legyen a különbség.
A freesync nem sokat segít az fps-ben. Inkább stabilabb frametime-okat eredményez, miközben valamelyest növekszik az input lagg. Ki-hogy szereti...Jevons paradox
-
MDMA
tag
válasz Aprósólyom #4063 üzenetére
[kép] [kép] [kép] [kép]
Szia!
Igen, eszembe nem jutott vna, h még link is kell, nem egy felh. barát megoldás, de köszi a tippet. Beraktam őket ide, ha már így megtanítottál, hogy kell, de ezek még az akkori beállítások.
Időközben utána olvastam kicsit és már értem, hogy mit csinál. Azt is olvastam, hogy a FOV ettől nem változik, így a magasabb fps érdekében sokan lejjebb veszik 100-nál. Már akinek nincs 200e Ft-os vga a gépében...
Most 80%-on, medium beállítások mellett tudja hozni a 100 körüli fps-t. Ez nekem így egy elfogadható kompromisszum.
Nyilván sokkal jobb így borderless-ben játszani, mint 1080p-ben, amit az ultra wide monitorom csak ablakban tud futtatni. Effektíve nagyobbak is így az objektumok, ami akár még is könnyíthetné a célzást, ha nem lennék noob.
Más:
Mikor kell ahhoz játszani, hogy találjon ranked gamet? Eddig még egyszer sem volt annyi türelmem, hogy kivárjam. Én 3-4 perc után feladom. Van amikor többen vannak? Hétvégén?[ Szerkesztve ]
Bocsköszi
-
Aprósólyom
addikt
Este 8-9 között van a játékcsúcs, emlékeim szerint.
Nem kell 200e Ft-os GPU. Pláne ezért a játékért nem. Az én 1060 6G-m majdnem minden helyzetben hozza a 144+ fps-t. Fps cap (192fps) közelében alakul az átlag 1080p-ben. Minden lowon 90% res. scale mellett. Ez a GPU emlékeim szerint 40-50k között van most a használt piacon.Jevons paradox
-
Ramirex
csendes tag
Gyerekek a Diabotical az egy full Q3 marha jó így 2 óra játék után, szinte egyből van szerver. A tojások meg olyanok mint q3ban a TankJR r_picmip 5-ön. Valaki nyisson topikot!
-
MDMA
tag
Skacok!
1000 éve játszok a Quake-kel, nézem a vidiket meg minden, angolul is értek, le tudom fordítani az oktatót a QC-ban a circle jump-ról, de ez nekem valahogy mégsem akar menni. Látom a twitch-en is, ahogy a pro játékosok is mindig belóbálják a fegyvert indulás előtt és szinte azonnal 500-al pattognak végig a pályán, de ezt valahogy én nem tudom reprodukálni. Van ennek valami trükkje? Valaki egy kis help-et adna egy ilyen noooobnak?
Szóval elforgatod a csúzlit - vagyis a nézetet - valamelyik irányba mondjuk úgy 45 fokban, elkezded nyomni az előre és az oldalra gombot pl W+A és amikor a hősünk megmozdul, akkor ugrasz, majd visszaveszed egyenesbe és kezded a másik fázist W+D-vel. Így?Bocsköszi
-
dargelot
senior tag
Íme pár tutorial. Neten van több videó is alaposan elmagyarázzák. " Strafe Jumping" vagy "bunny jump" címszóval keress rá. Elég sok idő kell hozzá, hogy el tudd sajátítani alaposan. Amikor az egeret jobbra húzod, akkor bal gombot nyomsz és ugrás, aztán fordítva. Ez egy bug, hogy ilyenkor gyorsulsz, de ez a quake széria sajátja. Amikor nagyot akarsz ugrani, akkor is ha rántasz egy nagyot egérrel akkor nagyobbat tudsz ugrani.
-
tool
tag
Sziasztok, mi az az állandóan változó szám a nevem mellett a menüben?
-
Vigilante
őstag
Más is tapasztalta mostanság, hogy a szokásosnál is szarabbak a szerverek 0 hitreggel néha!? De tényleg, így átmegy a rail az embereken. (Instagib game mode-nál.)
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
Aprósólyom
addikt
válasz Vigilante #4072 üzenetére
Sokszor 4v4-t is simán tudunk játszani az egyik Discord baráti közösségben és ott is "sírunk" egymásnak. Szar. Sose volt igazán jó, de az utóbbi időben ratyi. A tapasztalataink alapján valószínűsítem, hogy a netszolgáltató adott területének hálózat minősége/terheltsége is befolyással van a problémára, illetve a szolgáltató nemzetközi vonalainak terheltsége/minősége. Az én esetemben előfordul, hogy ha épp jó is a legtöbbünknek, nálam nem. Szóval nem csak szerver függő, ily módon az egyszeri halandó sosem fogja kideríteni vagy megoldani a problémát.
Találkoztam már olyannal is kb. 2 hete, hogy a 4v4 TDM-ben, volt 1 bot a létszám hiány miatt és egyedül ő laggolt. Diavetítés volt a mozgása alkalmanként. Ezt a játékos társam is megerősítette.
És alkalmanként felvillant ez is, ami igazolta a látottakat:
Biztosra veszem, hogy a szerverek is valamely szinten hadilábon állnak. (ami már csak azért is lehet, mert ugye a kliens annyi csomagot küld, ahány fps-sel játszol, márpedig tömegek játszanak fps cap nélkül. 4v4 TDM-ben ha mindneki pörög, akkor jellemzően furcsasáok történnek... Képzeld el, ahogy ahogy a szerver másodpercenként 8*100-300 csomagot próbál feldolgozni, majd igyekszik megfelelően kiszámolt csomagokat 8*60-as ütemben mindenkinek visszaküldeni.... Én már csak ezért is a default 120 cappet használom, ami pont a duplája a szerver oldali 60-as packet rate-nek. )
Wireshark elemzéssel jellemzően látni, packet késés-megugrást. (egy pillantra kevesebb 60-nál, a következő pillanatban pedig megugrik a 60packet/sec ütem pont annyival, amennyivel leesett előtte. De ez lehet bármi: szerver, nemzetközi vonal, szolgáltató, Modem-PC hálózat)
Kb. 1 éve pont elkaptam Raisy streamjében, ahogy kérdésre válaszolva elmondta, lokálon sokkal smoothabb a játékélmény. Szóval jó nettel és szerverekkel biztos ott lenne benne a potenciál, de a saját szerver létrehozásában nem reménykedhetünk, szóval az én konklúzióm, hogy nem szabad semennyire sem komolyan venni ezt a quaket. Csak lazán szabad játszani, kompetetív hozzáállás nélkül, különben az idegeidre fog menni....Jevons paradox
-
Vigilante
őstag
válasz Aprósólyom #4073 üzenetére
Én most töröltem le véglegesen ezt a szennyet. Eddig tartott a türelmem.
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
Aprósólyom
addikt
válasz Vigilante #4074 üzenetére
Én már 3x letöröltem "véglegesen".
Kevesebbet játszom vele és kilépek a match-ből, ha az adott szerver nagyon szar.
Tapasztalatom és gyanúm szerint még az is bekavar a szervernek, ha egy vagy több játékosnak jelentősen eltér a pingje.
Arra a konklúzióra jutottam, hogy mivel alapvetően egy játék célja élvezeti, akkor inkább kilépek és indítok egy újabb MM keresést. Még akkor is ha TDM-ből másokkal "cseszek" ki. Valójában a játék csesz ki a közösséggel. A nyugodt, élvezetes játékélmény pedig többet számít.
Legjobbakat!Jevons paradox
-
Vigilante
őstag
válasz Aprósólyom #4075 üzenetére
Te látod jól, igen. Kicsit az Apex Legends-re jobban ráfekszem addig is.
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
MDMA
tag
Annyira szurkoltam Raisy-nek.
Bocsköszi
-
D4v3
őstag
Kár érte, pedig nagy formában volt az elmúlt hetekben. Vengeurr ellen akkora meccset adott el Awokenen, hogy szinte be akartam zárni a streamet az első map után . Az meg nem segített sajnos, hogy nosfa meg veng is irdatlan raileket lőtt rá végig.
Rapha egyeduralkodása viszont kezd unalmassá válni lassan, bár itt-ott azért látszott, hogy verhető ő is. Izgi lesz a Stage 3, mert jönnek fel az emberek az ő szintjére.
Viszont ez a double eliminationben adunk neki egy plusz map wint, mert felső ágról jött dolog szerintem nagyon unfair így, hogy egy nap alatt milyen sok best-of-5-ot kell lejátszania annak, aki végigmenetel az alsóágon. Csóri cyphernek meg még az időzónája miatt is rosszul jött ki az egész. A végigjátszott nap után éjjel 1-kor ülhetett még neki rapha ellen egy best-of-7-re :S[ Szerkesztve ]
-
D4v3
őstag
Három hónapos egy stage, pár hét és indul a következő. Amúgy a hetek során is kapnak lóvét azért, minden nyertes map 150$ és még a vesztes is 50$. 9 meccs (3 map) alatt az min. 1350$, meg régebben volt még pletyka szerződésről is, ami kötötte őket a ligához meg fizetett valamennyit ezért. Microsoft megtolhatná azért egy kis pénzzel a QC-t, de az se lenne tragédia, ha egy új Quake-be invesztálnának pár millát
[ Szerkesztve ]
-
GEIL
addikt
válasz Aprósólyom #4081 üzenetére
Mára inkább a Battle Royale és nyílt világú játékok mennek....abban van a nagy pénz....
mondom ezt úgy, hogy 1998-as megjelenésétől a mai napig játszom a Quake3-at (és többféle mod-ját)....persze mellette már Fortnite -ot toljuk fiammal is.i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------
-
Vigilante
őstag
Hosszú kihagyás után az ezen a héten visszatértem a Quake-hez, kellett már.
Egymás utáni 2 meccs. Koppra stimmel minden adat, kivéve a dmg-t, gondolom az egyik körben több volt a Headshot. Most mintha a hitreg is jobban adná, vagy csak a csodálatos Apex laggjai edzettek meg e téren!? Nem tudom...△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
Sziasztok Urak,
új frissítés óta gyötör egy bug.
Belépek, a gfx órajel pihenőn marad, majd másfél perc múlva kilép.
Másnál volt esetleg ilyen? 4750G a proci szóval lehet hogy a frissítésnek nem tetszik az APU...V6
-
D4v3
őstag
Go, go RAISY! [link]
Bár mostanában nem volt a legnagyobb formában, az viszont biztos, hogy ilyen együtt még nem volt a mezőny sosem skill ügyileg. RAISY vagy maxter győzelemnek örülnék nagyon, vengeurRnak is kijárna már egy első hely, de nagyon erősek most sokan, nehéz menet lesz. Attól tartok, hogy meg fog ismétlődni a tavalyi forgatókönyv, rapha végigmenetel felső ágon, aztán szombaton késő este játszhatja (ami nála kora este) a döntő Bo7-et valaki dög fáradt európai ellen, viszonylag rápihenve. -
6absbulldog
tag
Sziasztok,
Egy ideje (másfél éve) játszom a QC-vel (régi motoros vagyok, anno Q1, Q2, és Q3 is évekig pörgött nálam), és eddig nem voltam biztos benne, de most már igen, hogy van egy bug.
Nem tudom, hogy csak nálam, vagy másnál is előfordul-e, de a jelenség a következő:Nem minden alkalommal reagálja le a játék, hogy megnyomtam a lövést. Nem arról beszélek, hogy túl korán nyomom meg újra a lövést és a fegyver még nem "hűlt" le, hanem szó szerint, időnként nem érzékeli a játék, hogy lőttem. Az az érdekes, hogy ez csak a következő fegyvereknél fordul elő: Rail, shotgun, Rakétavető.
Általában olyankor történik, mikor kicsit nagyobb mozgolódás van a képen, pl.: épp 3-an vagyunk.Hardverileg nem látok gondot, fix 144 FPS-re lőttem be (144 HZ-es a monitorom), a vas is bőven bírja, de amúgy is minimumon van a garfika a stabilitás végett. Az egér ZA11 Zowie, direkt Quakehez vettem. És amúgy frankó is az egér 3200 DPI-n.
Már állítgattam az option-ben mindent (pl: direkt mouse input, stb.), de a hiba nem hárult el.
Az is érdekes, hogy nem minden esetben jelentkezik, de meccsenként 1-2 alkalommal biztosan kimarad egy-egy lövésem.Előszedtem a Q3-at is, és ott nem jött elő.
Valakinek van ötlete esetleg?
-
Aprósólyom
addikt
válasz 6absbulldog #4089 üzenetére
Ilyen ez a gém, el kell fogadni. Sose lesz már hibátlan, mert új updattel sem csökkennek ezek... Sokaknál előfordul. Nálam az ugrásnál is előfordul, hogy nem veszi be.
Egyébként én szerver oldali problémákra gyanakszom, de az sem kizárható, hogy az infrastruktúrában veszik el a csomag.
De szerverre azért gyanakszom, mert van, hogy elegen összejövünk egy baráti 3v3 vagy 4v4-re. mindnekinek 20-40közötti a pingje EU centrálhoz és mégis néha akkora a delay egymás között is, hogy ha pont a TP bejáratnál kapom el az eggyiket ő már relatíve távol volt a kijáratnál.
Sacra azt mondanám, hogy kb. egy reakció időnyi (~ 200ms) késés van a kliens-szerver-kliens kapcsolatban.
Ismerős 1. kliens 25ms Az egnyém 40ms. Akkor az olyan minta kb. 150ms időt pöcsölne a szerver a számításokkal. Ezt kizártnak tartom, hogy egyetlen szituációt ilyen sokáig számítson a szerver proci (bár ki tudja...), szóval jó eséllyel a szerver környezet, ami miatt lassan jutnak visszafelé az csomagok. Azért gondolom, hogy szerver, mert egyébként ha teszteljük a netünket, akkor (pl. dslreports.com) akkor tök jó eredményeket kapunk (A vagy A+).
(Ez egy konkrét eset volt nem is olyan rég, amit át is beszéltünk egymás között.)Lehet, hogy az AWS miatt van. Néha játszom a Paladinssal és ott is látni hogy a 30-as ping néha felmegy 50 közelébe, majd vissza. Direkt megnéztem Paladins streameket, ahol szintén látni a pingeket, és náluk is előfordul.
Többször telefonáltam már a szolgáltatómnak, változásokat eszközöltek (átírányították a forgalmat más vonalakra), napokkal később visszahívtak, hogy most milyen és jelentős változás nem történt. Mondták is, hogy a vonalak terheltéségnek függvényében nem szabadna problémát tapasztaljak.
Akkor már csak a Szerver kiszolgálói oldal marad hátra....
Mondjuk vannak olyanok, akik eleve szar nettel csatlakoznak (10-20-30ms ugrál állandóan a pingjük) a meccsbe, de az megint másik kérdés.
Az is megerősíti ezt a gyanút, hogy ha 1 napon belül különböző időszakokban csatlakozom be a meccsekbe, akkor mondjuk kora délután tök jó, este a csúcsidőben meg szar. Hajnalban, amikor meg szinte senki nem játszik, szinte kivétel nélkül tök jó.Jevons paradox
-
6absbulldog
tag
válasz Aprósólyom #4090 üzenetére
Köszi, akkor nem keresem a gépemben a hibát, belenyugszom, hogy ez ilyen. Kár.
-
Aprósólyom
addikt
válasz 6absbulldog #4091 üzenetére
Kb. az egész Quake community sajnálja. Vannak, akik ezért nem is tértek át Quake Liveról QC-re, vagy csak egy röpke kitérőt tettek a QC-re.
Próbáld ki a Diabotical-t is. Valakinek bejön, valakinek nem. MMI próbálgattuk, de azért a quake még mindig quake. Jobb véresen játszani, mint kugli golyókat lövöldözni....
Nem mintha jelentősége van, de a quake hangulata sokkal jobb.
A diabotical motorja viszont valamivel jobb.Jevons paradox
-
Picco
addikt
vannak meg itt a topicban hozzam hasonlo egyorruak?
(egyorru=viszonylag kezdok, tehat nightmare botokat nem problema elkalapalni, de emberek ellen meggyulik a bajom, mapokbol ismerek vagy 6ot)elmult 3 hetbe sok idom volt es rakaptam a QC-re, beleguritottam 100 orat
ha valakinek van kedve heti 1/2szer 1v1-ozni, meg sohasem probaltam, botok ellen nem az igazi, ranked-re meg nem megyek free fragnek
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
6absbulldog
tag
válasz Aprósólyom #4094 üzenetére
Erre én is kíváncsi vagyok, Keel az brutál.
-
Picco
addikt
válasz Aprósólyom #4094 üzenetére
1:1-ben nagyon keveset jatszottam, TDM-en idonkent szivatnak, foleg ha magam melle csak 1 botot rakok ok meg negyen vannak.
szeretem amikor hirtelen beugrik a semmibol athena az arcomba, dupla shotival, .5sec alatt 120dmg, en meg csak pislogok a kezdo mg-vel a kezembe...de volt ez sokkal rosszabb is 100 ora gametime-al ezelottami erdekes hogy practice-re ha megyek es vannak mellettem mas ketbalkezesek, a botok neha embert megszegyenitoen tudnak szivatni. nem tudtam meg eldonteni hogy ilyenkor en vagyok farad/bena vagy a gep hiszi azt hogy mi hudejok vagyunk es akkor nightmare szorzo szerencsekereket. neha csak kinezek .1 secre es a palya masik vegerol mar jon is a railgun, torokra
pedig tenyleg nem campelek, tudom hogy ez nem az a tipusu jatek**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
sto1911
veterán
válasz Aprósólyom #4094 üzenetére
Mondom megnezem mit tud ez a Keel bot, de Duel modban nem lehet bot ellen jatszani?! Deathmatchet kellett inditanom.
Most en neztem be valamit, vagy ennyire kretenek a keszitok? -
Picco
addikt
tenyleg, eszembejutott ket kerdes.
elso: tobbnyire ranger-el tolom hogy tartosan rogzuljon a strafe mind a 3 agysejtembe.
amikor meglepetes szeruen beugrik -mondjuk egy athena- az arcomba es nyomok ra egy orbot majd egybol egy "teleportot" hogy felrobbanjon, nagyon sokszor egybol meghalok, akkor is ha eleg sok HP-m volt es ki kellett volna birnom szamitasom szerint meg legalabb 1-2 masodpercet. (tevedes jogat fenntartom)
a kerdes: van valami hidden_mechanic ami sebezhetobbe tesz engem amint orbot nyomok?masodik: gauntlet. ha ketten megyunk egymasnak, mitol fugg hogy ki murdel meg? celzas? HP?
bonus: kb napi szinten latom ezt a sracot, en csak hentesnek hivom
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest