Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz szebe #33 üzenetére

    Önhibán kívül "lépsz, esel ki" a futamból? Nah ne viccelj, hogy a rendszernek még ezt is néznie kellene. Az iRacingben sem nézi szerintem a rendszer. Régen sokat toltam, ma már nem tudom, történtek-e fejlesztések ez ügyben. Ütközésért törésért jár a büntetőpont. De ha csak megszakad a kapcsolatod, akkor nyilván az utolsók egyike leszel, azaz maximum csak az iRating (nevezzük versenyzői ratingnek) csökken.

    Mert ha mondjuk szarul állsz a futamon, akkor rányomsz valamire, aztán bontja a netet, semmis az eredmény. Egyébként is ezek viszonylag ritka események, és nehéz lenne ezt megfelelően szankcionálni, kiszűrni a kamu és a valós problémákat meg aztán lehetetlen lenne...

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz #96349952 #60 üzenetére

    Hát szél grafikusan van benne, fizikára lehet nem pakolták bele. Pedig a viharos szél még száraz pályán is tud trükkös lenni, bár megjegyzem, még egy szimulátorban sem találkoztam ennek hatásaival. Van aki igen?

    Talán majd a pCARS 3-ban.

    A Ghost megosztása engem nem zavar. Sőt. A setup már kényesebb dolog. Azzal tényleg meló van. Lehet ezen is változtatnak, nem egy nagy meló beépíteni egy kapcsolót.

    A Ghost viszont jó, mert "motivál", és különben sem hinném, hogy nem tudná valaki milyen íveket és hogyan kellene autóznia. Jó, lehet nem tudja, de akkor meg nagyon kezdő, és akkor meg azért nem sajnálnám tőle. Tanuljon csak... Persze én sem vagyok alien, és hiába is néznék egy élvonalbeli Pro versenyzőt, attól még nem tudnám utána csinálni, pláne nem konstans hozni azt, amit ő simán kiautózik adott esetben. :)

    Én továbbra is leginkább a testreszabható, custom offline bajnokságokat hiányolom. Nem is értem ennek hiányát.

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz #96349952 #63 üzenetére

    Továbbra sem értem miről beszélsz...

    1.) "Lecsekkolja az íveimet", jajj, mert az aztán hadititok. Elég kevés pálya van, ahol többféle ideális ív lehetséges, innentől kezdve szerintem nézze csak az, akinek kedve van. Az igazi pilóták is szarrá elemezhetik a másik versenykörét, de nem, a miének ne mutathassa már meg a rendszer... :F ;]

    2.) A féktáv az külön poén. Nyilván a minél rövidebb a jobb, ez sem egy nagy titok...

    3.) A vihar is poén. Számtalan futam volt, még F1-ben is, ahol vihar mellett, egy komoly zápor alatt tartottak meg futamokat, és oké, volt hogy SC vagy piros zászlóval félbeszakították, sajnos ezek nem elérhetőek a játékban, viszont mi zárja ki, hogy ezek lesznek a következő újítások?

    4.) A havazás, Monaco: [link] Egyre kevésbé lehetetlen bármi... Nyilván a fun miatt tették be, és ha már dinamikus az időjárás, és berakták az évszakokat is, őszi lombkoronákkal etc, akkor a havazást is illett dinamikusan megcsinálni. Ahogy nézem be is jön nekik, mert azért nehogy azt hidd, hogy a kemény szimes mag "elég" pénzt tud termelni egy ilyen játék finanszírozásához. Itt meg kell nyerni az alkalmi játékosokat is, és ahhoz jó úton járnak. A sivatagi pályára havat szabadítani nem túl realisztikus, de itt egy kis Egyiptomi havazás.

    5.) Rallycross? Visszatérhetünk a 4-es pontra, merthát' szerinted felesleges. Azt mondod, lehetett volna a játék többi részét polírozni. Én meg élből tudok két szimes haverról, akiknek ez a legvonzóbb a pCars 2-ben. Ennyi erőből ki lehetne venni még bizonyos járgányokat is, sőt a pályák felét is ki kellett volna kukázni, mert akkor a többire még több idő maradt volna. De amúgy is mit foglalkoztak ezek a felhasználói felülettel, az úgy sem számít semmit, francnak öltek bele időt.

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz #96349952 #64 üzenetére

    Látod, ilyen még az iRacingben meg sehol máshol sincs. Nem azt mondom, hogy ez nem jó ötlet, mert az, csak nah. De látod, te sem vagy egyszerű. Egyszer titkolnád az "íveidet", a "setupot", utána meg publikussá tennéd, hány kört mentél az adott pályán az adott időeredményért.

    Én pl ez utóbbit tartom visszásnak, elég ha én tudom, mekkora kocka tudok néha lenni.

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz #96349952 #67 üzenetére

    "Is it true that the weather effects also include changing wind speeds and directions? How will this impact racing?

    Absolutely and this is particularly felt with our aero’ dependent cars such as the IndyCars. Get a tail-wind at Indy, and you’ll be running out of revs, and feel the car getting buffeted down the main straight-way. This adds a whole new realism in terms of your setup options."

    [link]

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz Viper26 #83 üzenetére

    jah:

    "Az alábbi értékekkel rendelkezhetünk a rendszerben: U, F, E, D, C, B, A, S. Az első, tehát az U a legkockázatosabb (mondjuk ki: legbénább, legveszélyesebb), míg az S a legjobb, legmegbízhatóbb vezetést jelző értékelés. Persze nem várunk el mindenkitől A és S szintet, de azért Az U és az F valószínűleg élből kizáró tényező lesz. A játék elején természetesen mindenki a legalsó szinten kezdi. "

    "A rendszer a gyorsaság alapján is rangsorolja a versenyzőket, 0-tól 5000-ig bármilyen pontszám állhat a profil mellett. Alapból mindenki 1800-as értékkel kezd, "

    Szóval szvsz teljesen hasonló módon épül fel. Ami rohadt jó. Ami viszont nem, hogy még mindig sajnálom, hogy az iRacingben nincs offline mód. Simán használnám azt is. és imádtam az csapat Nascar játékait (nascar 2002, 2003 pl), biztos odatennék magukat ilyen téren is. Csak félnek. Pedig szerintem csak nyernének vele. Én az offline miatt fizetnék elő, (meg a fizika, meg a rengeteg tartalom, etc.), de néha beugranék nyilván online versenyre is.

    Így viszont kihagyom. 5-6 éve két évet versenyeztem vele, belefáradtam a felkészülésekre, meg a gyaksiba, egyszerűen ráuntam a sprintversenyekre...

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz .LnB #141 üzenetére

    Nem tudom mit nézel..

    - Az ég, a felhős sokkal szebbek. A pálya textúrák, fák sokkal szebbek.
    - Az őszi lombkoronák eszméletlen szépek (4 évszak)
    - A fizika, gumi javulását még kontrolleren át is érzem...
    - hóesés persze nem tetszhet mindenkinek, ez van. Esett már Monacoban hó az életben is, egyszer el tudod viselni nem? Ennyi erőből az összes futamra mondhatnád, hogy na de miért?
    - A UI sokkal jobb.
    - A HUD kurva jó
    - A multi baromi jó lesz, ha elkezd szétszakadni a multizós tábor (mert most szinte még mindenki alap értékeken van)
    - Animált bockiállások
    - az összes új pálya lézer szkennelt
    - felvezető kör, levezető kör, manuális boxkiállás

    És még lehet kifelejtettem ezt-azt...
    Eszméletlen mire fel az elégedetlenség? Még is mit vártál? Project Cars 10-et? Ha minden cucc ennyit fejlődne és ilyen tartalmat kapott volna az előző részéhez képest, akkor nagyon sok sorozat nem ott tartana most, ahol..., hanem kb a csillagos égnél...

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz PR0JECTNR56 #211 üzenetére

    Azért kontroller beállításnak ezt simán lehet ajánlani. [link] Aki gamepaddal tolja, ezeket állítsa át feltétlen, nézze meg, aztán szabja testre, ha úgy óhajtja, de szvsz ezzel teljesen korrekt, segítségek nélkül is.

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz mattheus #260 üzenetére

    Mit nem értesz a multin? Én már C-s vagyok 1585-ös értékkel.

    Benéztél pár futamot, lement 1500-alá? És?
    Nem is érted akkor még a rendszer lényegét. Sokat multiztam, mint látod a fenti értékekből. A versenyek nagy többségén indulhatsz. Bőven több, mint 95 százalékán.

    A rendszer lényege pont az, hogy ezek az értékek egy idő után hozzávetőlegesen a valóságot mutatják majd. Lásd nekem magas az értékem, de elég sokat nyerek, dobogózom is. Töri, kiesni, leszerepelni nem sokszor szoktam.

    Ne egy két futam után ítélj meg egy multis rendszert, amelynek az előnyei hosszú és középtávon mutatkoznak meg. Miért? Mert most még mindenki "nulláról" indult. 1-2 hónap múlva a gyökerek többsége még mindig U-s értékelésen áll majd, a jobban meg majd B-C legalább. Ez ugye a biztonságos vezetést jelenti.

    Egyébként is valószínű, hogy versenyek létrehozásánál inkább ezt a biztonsági kapcsolót fogják állítani, mert az a fontosabb, hogy retardált ne legyen a futamon.

    A karrierben jah, vannakérdekességek, van hogy túl erős, máskor meg ugyanazon az értéken túl gyenge a mezőny, de leszarom, egy futam, be kell állítani, majd finomhangolják, én ettől fergetegeseket szórakozom.

    Tegnap egész időmérőn elvert egy srác, megdöntöttem az idejét, erre futott egy fél másodperccel gyorsabbat, ezt eljátszottuk kétszer, aztán az időmérő vége előtt 5 seccel megkezdtem egy kört, és 24 ezreddel megvertem. a futam is igen parádés lett... :)

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz zoli7601 #510 üzenetére

    Abszolút nem értek egyet. Brutális sok javítást kapott a pCARS1 és szvsz a pCARS2 is sokat fog kapni.
    Előbbi játékot sokáig támogatták.

    konkrétan tudok olyan konzolos címekről, amelyekre szinte abszolút nem készítettek javításokat. Ez az SMS-re abszolút nem áll. A gond az, hogy valóban, így nem kellett volna kiadniuk.

    A hangnem mondjuk attól vicces, 100 órám van kb a PS4-es verzióban, és igen, voltak bugok, kellemetlenségek, de attól még kurva fun amikor minden működik. És nekem általában működik is, kár, hogy ezt elrondítja egy két ordas hiba.

    A patchek meg jöhetnének naponta is, értelme nem sok lenne, mert a Sony és a Microsoft külön leteszteli ezeket, plusz lassítaná is a javítások kiadását. Inkább tartson tovább, de érkezzen egy normálisabb patch.

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz snecy20 #600 üzenetére

    "kiadták az első részt újra."

    Nem védeni akarom őket, de agyf*szt kapok az ilyen kommentektől. :W

    Jah, kiadták az első részt, sokkal több tartalommal, új lehetőségekkel, sokkal jobb UI-val, jobb időjárással, végre normális multis rendszerrel, stb, stb, évszakokkal, havazással, animált bociállásokkal, stb...

    Tény, hogy ismét túlvállalták magukat, és lett egy csomó új bug is, de ha minden csak fele ennyit fejlődne meg bővülne, mint a pCARS 2 az első rész óta, hát roppant elégedett lennék...

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz snecy20 #610 üzenetére

    Legalább ne égesd már magad. Léccike.

    Idézlek:

    "Mindegy, sorolhatnám, de szerintem nincs benne semmi lényegi előrelépés. Sorry, de most magamnak jobban hiszek ezügyben."

    Higgy annak, akinek akarsz, de a felhozott példáimra mi a válasz? Jobb dinamikusság, évszakok, több pálya, több széria, jobb UI, jobb muliplayer.

    Biztos kitalálom ezeket. Hiszen szerinted lényegi előrelépés nem történt. Szakadok.

    Nem, látod, nem azzal van a gond, hogy te leírtad, milyen problémáid vannak a játékkal. Mert simán tudom, és látom, hogy vannak olyan elemei a játéknak, amelyek nem sokat változtak, de közben rengeteg minden igen, és bizony nem is keveset. A legtöbb pálya jobb textúrákat kapott, fák, növényzet, fűcsomók, de mindegyikre érvényes a jobb időjárás-változás, tócsák, égkép, stb...

    De persze ez is nudli mi?

    Az AI igen, olykor segghülye, de én pl meglepően jókat is tudok velük harcolni. Ez gondolom pálya, és autó függő. Plusz mindenkinek más a tűréshatára. És hát azért majd 70 pálya x 180 autó x rengeteg pálya kombináció x időjárás x napszak x évszak. Ez nem kis meló.

    De nincs azzal baj, ha a hibákat szánom kérjük, jobbat szeretnénk, vagy várnánk el. A gond ott kezdődik, hogy te a kézzel fogható előrelépéseket is semmisnek veszed. Ez pedig visszataszító, "reálisnak" meg aztán végképp nem mondható...

    [ Szerkesztve ]

    steam / trakt.tv ID: unrealnoise

Új hozzászólás Aktív témák