- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Finkoo1980 #1029 üzenetére
Szerintem elég az elején, ha az autóval körbeér a pályán, setupolás, állítgatás nélkül.
Igaz, hogy az alap setup mindíg a kemény gumit rakja fel, ha automatán van, de a lágy gumi némelyik pályán 2-3 kör után elkezd melegedni, pl. Barcelonában a bal első nagyon sokat van terhelve.
Logitech kormánybeállításokat (nekem G25 van) szinte mindent alapon hagytam, egyedül a FFB erejével játszogattam, hogy érezzem a csúszást.
Wheel weigh-t érdemes lejjeb venni, azért, hogy a többi (pl. megcsúszás, pálya széle, ...) hatás is érezhető legyen a kormányon.
Amúgy a karrierbe érdemes belekezdeni, mert ott fokozatosan jönnek a durvább autók. pl. az elején Gokart, aztán GT4, és így tovább. A Historic túraautókkal elég nehéz bánni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen