- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rfjanika
tag
Hat a ffb ps4 kurvaszar. Allitgatok mindent de a razokoveket ugy mint 1 reszbe nem erezni mintha ra se mennek.
-
Hunner
senior tag
Érkezett is a multiplayer bug-hoz fix. Reméljük most már rendben lesz.
We're rolling out Patch 1.1.2.0, to fix the problems we've been having with joining multiplayer lobbies.
Lobbies between versions are incompatible, so if there's a mixture of pre- and post-patch participants in a lobby, the multiplayer session will never start. Please be sure to patch your game to the latest version as soon as possible, and help spread the word to your pals. See the Project CARS forums[forum.projectcarsgame.com] for more details.[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
-
#96349952
törölt tag
Megnéztem, működik a fix, legalább gyorsan reagáltak. Jövő héten várható egy átfogóbb jellegű javítás, ez csak átmeneti foltozása a problémának.
Az okozta a problémát, hogy volt valami korlátozás a lobbik számát tekintve (50), amikbe benne voltak a dedikált szerverek is. A javítás eltávolítja a listából a dedikált szervereket az ALL LOBBY szűrő esetében, úgyhogy aki ilyeneket keres, az célzottan kell, hogy ezt tegye. Viszont ha a dedikált szerverek kereséséről visszaváltasz minden szerver keresésre (vagy p2p-re) akkor újra kell indítani a játékot, hogy a dolog működjön. Ezt minden alkalommal el kell játszani, amikor a szűrő P2P-ról vagy ALL-ról dedikáltra vált és vissza.
A következő patch (jövő hét során) elegánsabban fogja elsimítani a dolgot. A hibával a fejlesztés során nem találkoztak…
Szóval most már megy a multi, de ne buzeráljátok a szűrőket.
-
rfjanika
tag
Ti min allitottatok hogy normalis lehessen erezni a razokovet?
-
unrealnoise
senior tag
Nem tudom mit nézel..
- Az ég, a felhős sokkal szebbek. A pálya textúrák, fák sokkal szebbek.
- Az őszi lombkoronák eszméletlen szépek (4 évszak)
- A fizika, gumi javulását még kontrolleren át is érzem...
- hóesés persze nem tetszhet mindenkinek, ez van. Esett már Monacoban hó az életben is, egyszer el tudod viselni nem? Ennyi erőből az összes futamra mondhatnád, hogy na de miért?
- A UI sokkal jobb.
- A HUD kurva jó
- A multi baromi jó lesz, ha elkezd szétszakadni a multizós tábor (mert most szinte még mindenki alap értékeken van)
- Animált bockiállások
- az összes új pálya lézer szkennelt
- felvezető kör, levezető kör, manuális boxkiállásÉs még lehet kifelejtettem ezt-azt...
Eszméletlen mire fel az elégedetlenség? Még is mit vártál? Project Cars 10-et? Ha minden cucc ennyit fejlődne és ilyen tartalmat kapott volna az előző részéhez képest, akkor nagyon sok sorozat nem ott tartana most, ahol..., hanem kb a csillagos égnél...steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
nemeth989
senior tag
Esetleg este lesz valami össznépi játékkal való ismerkedős gurulás?
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
Csapoati
nagyúr
Akit érdekelne a season pass, de sokall érte 30 eurót/9 ezer Ft-ot kiadni, a cdkeys.com-on a Facebookon kérhető -5%-os kuponnal 6700 Ft-ra jön ki az ára. Kipróbáltam és meg is ette a Steam.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
guftabi96
addikt
A kormány elfordulási szögét hol tudom állítani? Minden autónál ugyan annyi. Biztos én vagyok a vak, és ott van valahol a menüben. Driverben 900 van beállítva, de a játékban minden autónál kevesebb (régieknél is).
Véleményt nem igazán akarok mondani, mert én csak "kikölcsönöztem", bizakodva abban, hogy hátha jobb lesz, mint az első rész. A force feedback-kel én még mindig nem vagyok kibékülve, egyszerűen nem érzem az autót vele. Van valamilyen ajánlott beállítás G27-re?
Egyébként a Rallycross tetszik, főleg, hogy nem csak rallycross autókkal lehet menni ezeken a pályákon:
Az öreg hölggyel jól el lehet szórakozni ilyen körülmények között[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Shodan
addikt
VR -ban ki milyen grafik settingsel tolja, lehet kérni egy beállítást?
Mediumon nekem nincs meg a 45fps se szerintem 1070-el eléggé akad...
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
Shodan
addikt
Közben találtam egy ilyet : [link] Itt választ kaptam minden kérdésemre
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
mcwolf79
veterán
Amit még szerintem kicsit túltoltak az az amortizáció.
A legkisebb koccanásra is 10-20 %-ot romlik a verda. Ezt egy startnál secperc eléri az ember, utána meg persze hogy lehagyják az embert.
Ez multiban gondolom még rosszabb,mert ott a sok dodzsemkirály ledarálja aki normálisan akar játszani.
Az AI is elég fura. Időmérőn viszonylag jó körrel verek rájuk 0,5 mp-et, versenyen még két kör alatt elhúzok 3-4 mp-re.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
rfjanika
tag
válasz mcwolf79 #169 üzenetére
Itt sajnos eleg sokminden fura meg.
A box resze tolal hulyesek tulbonyolitott.
A kormany ffb ugy szar ahogy van.
Nekem a pedalomat fel se ismeri a fanatec kormanyom meg thrustmaster.
A fizikan javitottak csak ugy nez ki minden mas rovasara. Hiaba jo ha a kormanyon mind1 ha az egesz palya razoko lenne ugy se erzem. -
Segal
veterán
Ma hajnalba en is ki tudtam probalni.
Egyelore nekem is felemasak az elmenyeim...
Grafika szebb (foleg oculusba)
Menu kicsit tenyleg csicsa de ezzel nagy problemam nincs.
Beallitasok nehany helyen meglepoen reszletesek.
A kissebb kategoria autok vezetese nagyon hasonlo, a komolyabbake masabb lett de nekem nem feltetlen problema hogy kozdeni kell kicsit a kocsival.
Viszont az hogy Hockenheimbe (itt gyakorolgattam) 10-bol 10x az elso kanyarba megall a fel mezony az vicc...
Vagy megallok en is vagy ha megelozom oldalrol akkor mar irja is ki hogy tizen masodpercem van visszaadni a helyet vagy buntetes... Persze ez nyilvan kikapcsolhato de nekem az elso reszbe is tetszettek a levagasos figyelmeztetesek.
Szoval ha az AI-t javitjak akkor jo lehet ez de egyelore nem veszem meg mert ez igy azert inkabb egy eros beta meg. Majd ha osszeall es en is jobb leszek mar benne akkor bevallalom es remelhetoleg csatlakozom is 1-2 versenyhez."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
veterán
Nem tudom hogy illuzió-e, de kormány kalibrálásnál (G29) amikor kiírja hogy tekerjem balra vagy jobbra teljesen és nyomjak next-et akkor ha eltekerem balra teljesen, majd jobbra teljesen és középre, majd akkor megyek a next-re, mintha finomabban reagálna az autó a kormánymozdulatokra. Steering Lock-ok ugyanúgy 900-as értékre állítom ahogy kell.
Lehetséges különbség aközött ahogy csináltam ,meg ahogy a rendszer írja?
iPhone 13 Pro Max
-
Bélaaaa
őstag
Nem tudjátok, hogy áll a "Project Car 2 - admin console"?
Mikor lesz belőle kézzel fogható verzió?[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
zoli7601
csendes tag
válasz unrealnoise #161 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Hozzácsapnám a visszajátszás menüt. Kajakra lenyúlták az iRacingtől és milyen jól tették.
Gyárilag beépített spotter. Ezt érdemes úgy beállítani, hogy mindig vakeráljon, és akkor szólni fog, hogy egy autóra, két autóra vannak mögötted, esetleg melletted. Nevedet nem mondja, mint a Crew Chief, de azon kivül mindent, és még örül is a pb-s körödnek. (Kár, hogy nem olyan mint a navigációk, hogy választhatsz selypítőst kisgyereket, de poén lenne egy Arnoldos akcentus is. )Én nem kínlódtam kormánykalibrálással, mivel alapból a DFGT-t tette be, az FFB-nél egyedit választottam, a gaint levettem 80-ra, és ennyi. Nekem ez így teljesen jó. Szerintem ffb téren komolyat léptek előre.
Az első napos onlineba én is beletenyereltem, és az a felkiáltójeles sárga háromszög tényleg nem a legjobb választás, de ez legyen a legnagyobb gond. Egyelőre én teljesen elégedett vagyok, ami hiba van (lagok) azt betudom a hardverem gyengeségének. 4giga memóriával nem várok csodát így 2017 év vége felé.
Mentem pár futamot online, és azért vannak hülyék, de jó lesz ez a rendszer, mert már mintha most is sokkal kevesebb lenne a troll. Pályára való visszatérésnél körültekintőbbek, megvárják míg elzúgsz mellettük. Rajtnál azért vannak csattok, de messze nem olyanok, és hát ez melyik autóversenyes játéknál nincs? Büntiket már időmérőn is szórja, nem egyszer láttam amikor embert megmérte egy egy vagy két rajthelyesre.
Mentem repülőrajtost is, hibátlan. Ha kell, felvezetőn rádszólnak, hogg sorolj vissza erre vagy arra a helyre, lámpára startolsz, nyilván így sokkal izgibb és több esély van az előzésre, mint az 1-ben a kényszermegoldásos dolognál.
Esőre én azt mondom, hogy azért ez a Driveclubban jobban néz ki, de az elődhöz képest javult.
Ha valami hiányként kellene felsorolnom, hogy ne tűnjek fanboynak, akkor azok a pályák. Van it vastagon, de nekem már herótom van Monzatól, Imolatól, Monacotól, és lassan Spa-tól is akármekkora classic pályák is ezek. Jöhetne Istambul, Interlagos, Kína, Argentina, Dél-Afrika, és még énis sorolhatnám itt napestig, hát még aki képben is van. -
#96349952
törölt tag
Nekem a kormányzással vannak gondjaim. A GTO és GTE verdáknál oké a dolog, GT3-asokból a McLarent próbáltam meg a P911-et. Illetve volt még a hülye Clio, meg Formula A-B és X. Na, GTO és GTE teljesen rendben van. Clio is. (Ez egyébként sokkal morgósabb lett. De tényleg. Kis fenevad hangja van. Néztem is, hogy miii vaaaan, sok volt az esti kung fu film öcséééém??? ) De GT3-ban meg Formulában már úgy érzem, hogy nem tudom rendesen (értsd: megfelelő kormányszögben) ráfordítani az autókat a kanyarra, mert egyből megy ki a francba az egész verda. Olyan, mintha extrém túlkormányzottak lennének – tök def beállításokkal. Ez speciel marhára nem tetszik. Meg az sem (Formulák esetében), hogy olyan, mintha nem is kerekei lennének az autónak, hanem légpárnái…)
Az sem, hogy ennyire átszabták a setup menüt. Totál nem látom át pl. a sebességfokozatokat, mit hová, meddig húzzak. Nem látom, hogy „szimmetrikus”-e az összes fokozat, mint az elsőnél. A guminyomásnál átálltak erre a PSI-re, most lehet azt is külön megtanulni, teljesen más nagyságrendekkel dolgozik… Soha nem értettem, hogy egy menüt miért kell ennyire megkavarni.
De a legnagyobb gondom a kormányzás, meg én nem tudom… Mentem Spa-ban a McLarennel és 10-12 mp-vel lassabb vagyok, mint az első részben. Kb. mindenhol aláznak, közöm nincs se pole-hoz, se első helyekhez. Azért ez sem volt jellemző az elsőben… Most vagy mindenki már most a legelején setupol mint az állat és csak zsenik játszanak, vagy elfelejtettem „vezetni”. (Én nem állítgatok egyelőre, mindenhol default settel rohangálok.)
Online azért vannak érdekességek, majd lesz róla videó, de ember hol feltűnik előttem, hol eltűnik, pályán össze-vissza parkolnak az autók, néha az időkülönbség mérő beragad, aztán egy másodperc alatt frissít ötször…
A spotter szerintem sokkal rosszabb, mint az elsőhöz készített kiegészítés. Egyrészt nem annyira aktív, nem hallani rendesen, és sokkal kevesebb adatot oszt meg veled. Én továbbra is a régit fogom használni, ezt meg kikapcsolom – de még tesztidőszak van, addig hagyom.
Ami tetszik, hogy nincs többé teligáz-telifék, legalábbis azoknál az autóknál, amiket próbáltam. Néztem a ralycross kategóriát, hát kb. most utoljára, mert marhára nem jön át ez a stílus, meg nem is nagyon értem. Beteszem kettesbe, hörög, hármasban lehal, kanyarban vissza kettőbe, de nem baj, megy ki a pályáról, fékútja mint a Titanicnak.
Ja igen, majd figyeljétek a profilotokat. 1. Hiába cseréltem le a Steames képemet, továbbra is a régi van a játékban. 2. Pontatlan. Indultam eddig négy online futamon, egy első hely, két második, egyből kiképtem, mert gyépékkel voltam körülvéve, erre a statomban az van, hogy volt 5 kilépésem… A játékidőt is szarul méri szerintem.
(És ez még mindig nem végső és teljes vélemény, - csomó mindent nem érintettem - ahhoz kell még egy hét legalább - meg néhány patch. )
Jaaa, és ez, hogy magasabb fordulatszámon nem enged leváltani, egy halál. Nagyon remélem, hogy ezt a downshift preveniont kiiktathatóvá fogják tenni, mert egy pusztulat.
[ Szerkesztve ]
-
zoli7601
csendes tag
válasz #96349952 #175 üzenetére
Éedekes, mert pont mentem GT3-as Mekivel és pont Spaban, hát tizedekre voltam az elsőtől. Persze az ilyen 2:17 körüli időket el kell felejteni, mivel setup nélkül mentem, de szerintem pont vasaló lett a verda. Annyira stabil, hogy már zavaró. Az M6-os BMW meg kész. Hangja alapján halál gyér, menettulajdonságra is tök lomhának tűnik, de lehet azzal is jó időt repeszteni. A sebességérzetet javíthatnák, ha már nagyon mondani kell valalmit. GT3-ból Neked talán a Porche vagy az Acura fog bejönni.
A spotterrel kapcsolatban is tök mást tapasztaltam. Írtam, always-re kell állítani és löki a sódert ha kell, ha nem.
Nem setupoltam én sem, de a guminyomásnál szerintem tökmindegy, hogy milyen számot látunk, az alacsonyabb a laposabb. Váltó dettó. Balra húzod, rövidebb lesz, jobbra meg hosszabb. Apróságok ezek.
A visszaváltást a motor védelme miatt elektronika tiltja, ahogy sok esetben a valóságban is. Az AC-ban még ciripel is hozzá, hogy túl magas a motorforduat, ezért cseszik visszaváltani.
A ralllycross egy teljesen más vezetési stílust követel meg a pályagépekkel szemben. A pályák kialakítása, vonalvezetése miatt is sokkal rövidebbek a fokozatai, ennél fogva orrba-szájba váltani kell, lényegesen intenzívebb a kormányzása, szóval az tök más, ezért szokatlan. pl: A Dirt Rally után felmész egy pályaversenyre, akkor eleinte nézel majd, hogy mi a tököm ez a nyugger tempó ezen a rohadt széles, kivasalt pályán ezekkel a lomha szarokkal. A rallycrosst a norvég pályán próbáltam, hát domb le és fel, szinte nincs egy egyenes szakasz, persze, hogy idegroncs autó kell hozzá. Tudni kellene rendesen használnom a kéziféket is, kanyar előtt úgy hintáztatni ahogy azt kell, aztán egész élvezném is.
A Ford F150-nel meg mentem egyet a California Highwayen 10 AI-val. Mint egy tank, olyan volt. Szegények jöttek ilyen kis Mustangokkal, meg Toyotakkal, úgyhogy nem kellett fosnom, hogy kilöknek. -
#96349952
törölt tag
válasz zoli7601 #176 üzenetére
Éedekes, mert pont mentem GT3-as Mekivel és pont Spaban, hát tizedekre voltam az elsőtől.
Hát nem tudom, köridőket tekintve sehol nem voltam az első két-háromhoz. Több másodpercekkel vagyok lemaradva akár még olyan rövid pályákon is, mint a Red Bull Ring (1:36-okat préseltem ki magamból, az elsők 1:33-ban voltak, mindenki a Lamborghini Huracannal ment), Le Mans-ban GTE Ferrarival 4:06-okat produkáltam, ember meg bemászott 3:59-be, és még sorolhatnám. Konkrétan Spa-ban 3 mp-t kaptam az elsőtől GT3-ban. Mindig az volt eddig a mákom, hogy kihullottak előlem...
Szóval szarul indul ez számomra, amilyen magabiztos voltam az utolsó egy évben az első résszel, az most mind megy a kukába. Megint kezdhetem az elejétől az építkezést, ami marhára nem tetszik egy folytatás esetében. Egyelőre kurva lassú vagyok elég sokakhoz képest, és ez eléggé bosszantó annak fényében, hogy az elsőnél azért csak gyorsabb voltam mondjuk a 90%-nál. Itt meg a 90% gyorsabb nálam. de inkább
Spotter nálam is Always-ra van állítva, de nem az igazi. Az eredetihez képest szerintem szűkszavúbb.
A guminyomás még oké, de a váltó áttéteket rohadtul nem lehet átlátni. Nincs egy ábra, ami mutatná, hogy a különböző fokozatok hogyan viszonyulnak egymáshoz. Most komolyan azt kell csinálni, hogy állítok, kimegyek, nem jó, vissza, állítok, kimegyek, nem jó, vissza, és ezt adott esetben tízszer? Ne már... A régi rendszerben láttam, hogy hogyan helyezkednek el ezek egymás után egy tengelyen és de jó volt.
A rallycross nem érdekel, ha lehetne, a játéknak azt a részét törölném, vagy eladnám.
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
Tegnap este meló után én is adtam neki egy második nekifutást.
Most már szerencsére sikerült nagyjából belőni a kormányt (G27). Persze egy kis finomhangolás még rá fog férni de már nem úgy indul a LaFerrari hogy az első gázadásnál eldobja a seggét...
Nekem a fékezés nem tetszik. Persze elhiszem hogy ez is csak reálisabb lett de én az az igazi utolsó utáni méternél fékezős típus vagyok tehát kicsit "Grosjeanosan" én is panaszkodok kicsit hogy így nehéz lesz a vezetési stílusomnak megfelelően közlekedni
Összeségébe viszont tetszik.
Viszont akármennyire is jól néz ki Oculusba az új HUD a bal felső sarokba lévő olyan elhanyagolható dolgok mint hányadik vagy és hányadik körbe jártok alig látszik"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
kicsako
őstag
-
#96349952
törölt tag
Hasonló nekem is van: Íme!
-
Shodan
addikt
A kormány elfordulás animációját lehet valahogy állítani? Még mindig az a baj mint az 1-el. Ha mondjuk 90-fokba elfordítom a kormány a valóságban, akkor a képen fordul 120fokot. Ez elég lehangoló ,VR-ban főleg.
Nem tudom hogy van megoldva a steering lock, de AC-ben amennyit fordítok a kormányon annyit fordul a játékban.www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
h_benjamin
aktív tag
válasz h_benjamin #111 üzenetére
Erre senki sem tudja a választ? Jól bevan alítva a hang kimenet. De mégsincs hang.. :/ illetve fagy allandóan..
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
-
gergo84
aktív tag
az normális, hogy career modban, első verseny. első helyről indulok, és amint zöld, az utolsó vagyok 1 kör hátránnyal?
-
Segal
veterán
Én legalább nem vagyok gyökér mert az első rész nem volt meg eredetibe. Mázli
Viszont itt a második részt még én is csak kóstolgatom. Egyelőre 90%-os ellenfelek ellen megyek és elég sok autóval jobb vagyok náluk de akad olyan is amivel egyelőre nem.
Viszont az újabb hiba amit találtam hogy több kocsinál is ha változtatok az autó beállításain és leokéznám akkor szétfagy az egész játékNa most fog végképp felrobbanni a El Nano.
[ Szerkesztve ]
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
PR0JECTNR56
addikt
A következő robbanás tartok tőle el lett halasztva 91 nappal.
A játékról: a mai napon tudtam én is kirpróbálni a játékot, az összességében pozitív változást látok a folytatásban szóval a magam részéről elégedett vagyok.
Az autóválasztékban hatalmas pozitívum végre egy viszonylag széleskörű Group C palettát látni, a pályaválaszték még jobb lett.Az irányíthatóság is pozitív irányba mozdult el, a második részben az általam kedvelt/kipróbált autók reakciói jobban lekövethetőek és jelentősen javult az útvisszajelzésük.
Az időjárás rendszer szintén jobb lett mint volt, bár ezzel az előző részben sem volt gond.
A játéknak még mindig vannak idegesítő hiányosságai és az AI-n szerintem még bőven lenne mit finomítani, de alapvetően egy jól sikerült folytatásnak látom, amit remélem még a jövőben várható javításokkal tovább csiszolnak.
[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
válasz PR0JECTNR56 #194 üzenetére
Én is így vagyok vele, inkább pozitív irányba változott az egész, jobban kell figyelni hogyan vezetünk, jobban érezni az autókat.
Pixel 7 | FR955
-
Shodan
addikt
válasz #96349952 #183 üzenetére
Hát mert az elég furán néz ki hogy lenézek a műszerfalra és nincs ott kormány...
A másik , hogy feltettem a jackspade féle FFB-t, med comp-ot próbáltam azt hiszem. Ezt tesztelte esetleg valaki innen?
Sztem nálam nem megy megfelelően. T300-on azt írják nagyon jó, érezni minden kavicsot, és erősebb is mint a default. Nekem se nem erősebb, (inkább gyengébb), se nem részletesebb nem lett.
Az FX-et már maxra toltam. De pl rámegyek egy rázóra és semmi.www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
ReSeTer
senior tag
Csak szerintem lassúak az autók? Főleg az Aventadorban nem érzek semmilyen erőt. Az első részben azért érezni lehetett a hátsókerekek kapaszkodását.
-
W00dyka
tag
Valaki tud ajánlani egy jó Thrustmaster TX/T300 ra való ffb beállítást vagy egy helyet ahol keresgélhetek ?!
Steam: Marcinko1976, PUBG: Woodyka...........Már pedig itt rend lesz ! Mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá !