Hirdetés
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nimrod_83
csendes tag
válasz kishubi84 #5299 üzenetére
Eddig sem értettem hogy miért olyan nagy probléma az egyes autókban benne lévő gyári segítségek engedélyezése. Zavarnak? kapcsold ki. Engedélyezve van, nem kötelező!
Bevallom én nem tudok olyan ügyesen bánni a fékkel hogy ABS nélkül élvezhető versenyt fussak.
Legutóbb a Nürburgringi BMW E30-as futamon indultam és hiába készültem rá a tiltásokkal 3-4 mp-el gyengébb kördőre vagyok képes, míg azokkal stabilan befértem 1:08 alá (ami ha jól emlékszem igencsak az élmezőny lett volna, élvezetes csatározási lehetőségekkel). Ehelyett csúsztam-másztam a pályán. Hát marhára nem volt szórakoztató estém...Amíg a vasárnapi követelmények így maradnak a segítségeket figyelembe véve (és hangsúlyozom hogy az aktuális autók gyári tartalmára gondolok!) én biztosan nem indulok el ezeken a futamokon még akkor sem ha időm egyébkét engedné, mert egyszerűen nincs számomra értelme (értsd:nem szórakoztat).
Most majd biztos jönnek azok a válaszok hogy találd meg a helyed a mezőnyben, meg hogy ne csak a győzelem számítson...!
Biztosíthatlak Titeket hogy nincs így! Én elfogadom ha valaki ügyesebb, gyorsabb, jobb érzéke van a szimulátorozáshoz, de abban is biztos vagyok hogy sokkal több embert számára lenne vonzó egy ilyen esemény ha nem szenvednie kellene a pályán és arra figyelnie hogy egyáltalán a pályán maradjon hanem szorosabb mezőnyben a versenyezhessen (természetesen tisztán, a fair play szabályait szem előtt tartva).
És ha ez a szorosabb mezőny a segítségekkel megoldható akkor miért ne? Nem hinném hogy nagyon szórakoztató lenne az élen autózni az első körök után 10-20 másodperces előnnyel végig egyedül ha van esély arra hogy együtt maradjon a mezőny akár a segítségek használata árán is.Ha szavazásra kerülne a sor én ezt mondom: a gyári segítségek legyenek engedélyezve minden eseményen!
A belső nézettel és a manuális váltóval nincs problémám, az szerintem jól van így. Vasárnaponként legyen kötelező míg hét közben aki akar felülhet akár a hátsó szárnyra is. A sutup lock-ról meg egyenlőre nincs mit mondani.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Steam Deck
- Marvel Snap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Ubuntu Linux
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...