- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
1,
Tudná esetleg valaki villogás szempontjából sorba-rendezni az alábbi típusokat:
UT50, ST50, PS51E550 PS51E530 és nagyon zárójelben: LG50PA6500?
Természetesen feltételezve hogy a TV képe és fényere megfelelően be lett állítva.2,
Panasonic UT50-et ST50-et hol gyártják? "Made in ....."? "Assembled in ...."?Előre is köszi!
J. -
-
válasz joysefke #23303 üzenetére
Nagyjából ez a sorrend, visszafelé olvasva a listádat. Bár LG és Samsung közt nem nagyon próbálnék különbséget tenni úgy, hogy engem még a Panasonic sem zavar.
A panelt és a legtöbb alkatrészt Japánban, némelyiket Koreában gyártják, összeszerelni itt szokták a környéken azokat, amiket hozzánk adnak el. Talán Szlovákia rémlik, de pontosan most nem mondanám.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
ketkedo612
tag
válasz gomzol #23296 üzenetére
"Az utóbbi adta írásban, de nem arról van szó, hogy pénzért ne lehetne (ez az előbbi hatásköre),"
Ha gyári garancia kiterjesztésről beszélünk, az szintén a márkaképviselet hatásköre, tehát ha Pana TV-nél maradunk, a Panasonic Magyarország az illetékes benne, hiszen neki kell a szervizt kifizetni egy garanciális javítás után.
Ebben az esetben viszont az lenne az érdeke, hogy ebből a garanciális kiterjesztésből minél többet eladjon, tehát minden forgalmazónál elérhető lenne.( Ez egyfajta biztosítás, minél többet eladsz, annál valószínűbb, hogy a bekövetkező kárt a beszedett díjak fedezik )
Nem akarok elkeseríteni senkit, de szerintem a VIdeo-part Kft-nél pénzért vehető garancia kiterjesztés mögött nem áll ott a Panasonic Magyarország így nem annyira biztos védelem, mint az igazi gyártói garancia.
Kb azok a veszélyei, mint a szürke importos TV-k bolti garanciájának, csak abban a kérdésben nyújtanak nagyobb biztonságot, hogy ha elismerik a garanciális hibát, ők talán szakszerűen javítják, mert hivatalos márkaszervize a Panasonicnak.
Egyébként erre utal az is, hogy külön számlázzák a garancia kiterjesztés díját.
Ha egyébként valóban átadják ugyan azokat a garancia kiterjesztési feltételeket, mint a korábbi hivatalos 5 éves kiterjesztésnél a márkaképviselet, akkor nincs vele nagy gond.
Akkor már csak azon kell izgulni, nehogy jogutód nélkül megszűnjenek mielőtt letelik a garancia.
Ez ugye kisebb kockázat egy hivatalos márkaképviseletnél mint egy KFT-nél -
KTTech
veterán
válasz ketkedo612 #23307 üzenetére
Mivel a Video-part jelenleg (már 23 éve) a hivatalos importőr, nagykereskedő valamint a hivatalos márkaszerviz is így nagy gond nem lehet abból, amit ők tesznek... Főleg, hogy a korábbi +3 évet is az ő nevük alatt adták.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
b.lajos
tag
Nohát, 10 perce rendeltem meg a tévét és már jött az email a holnapi szállításról.
Kíváncsi vagyok mi fog állni a garancia papíron. Hogyan lesz kitöltve és tényleg külön fog szerepelni a +3 év.b.lajos
-
Rekro
aktív tag
válasz ketkedo612 #23307 üzenetére
És akkor most megéri a 15% +-os felár a panashopnál/video-part kft.nél pl. egy 50st50 esetében a +3 évért?
Mert én még mindig nem vagyok biztos a dologban és van aki ezt mondja van aki azt;Oo
[ Szerkesztve ]
-
ketkedo612
tag
válasz KTTech #23308 üzenetére
Az én 5 éves garancia kiterjesztésemet a Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe Fióktelep adta ki.
A cégforma külföldi vállalkozás magyarországi fióktelepe.
A cég tulajdonosi körében sem a Video-part Kft, sem annak tulajdonosai nem szerepelnek.A két cég 2011-es árbevételét elnézve, nem a Video-part importálja a TV-ket.
Ettől függetlenül ez a cég is megszűnhet a garancia idő alatt...
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Gabor970 #23300 üzenetére
Marha egyszerű. Aki a futárcéget megbízza CSAK az (illetve annak megbízottja) tehet ott panaszt a megrendelt szolgáltatással kapcsolatban, mert az van jogviszonyban vele.
Nincs erre jogszabály. Ez általános alapelv, mint ahogy az is, hogy ha egy szerződés megköttetett, akkor az abban foglaltaknak eleget kell tenni. Márpedig a vaterán létrejött tranzakció is egy szerződés.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
ketkedo612
tag
Valószínű megéri, mert a semminél bármilyen garancia kiterjesztés jobb.
Az egyéb üzletben vásárolható garancia kiterjesztés is kb ennyibe kerül + 3 évre.
Csak célszerű tisztázni, hogy pontosan milyen feltételeket kapsz a + pénzért.
Csak azért írtam, mert itt mindenki úgy kezelte, hogy ez a vásárolt garancia teljesen azonos a korábbi 5 éves kiterjesztéssel, pedig szerintem nem ilyen egyértelmű, de attól még lehet. -
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Kérlek segítsetek!
Mi a különbség Panasonic TX P50St50 és TX P50STX50ez között (az X-en kívül)
Sajnos a neten semmit nem találok hogy mit jelent az X.Köszönöm elöre is!
-
gomzol
tag
válasz z123456789 #23318 üzenetére
STX50 tudtommal nem létezik. Az ST50 és az X50 vagy XT50 közötti különbségek ügyében lásd az első hozzászólást ill. ezt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz spiky03 #12527 üzenetére
Csak érdekesség képen linkeltem be a cikket.
Jelenleg engem sem izgat annyira a dolog. Még talán a nagyobb fps szám sem, mert a Hobbit 48p-étől sem voltak elájulva a tesztvetítésen, Jacson a Comoic Con-on be se mutatta már ebben a formátumban.
Persze azért megnézném, hogy milyen lett, a film az nem érdekel.Azt azért tegyük hozzá, hogy azon a tesztvetítésen leginkább mozitulajdonosok voltak jelen, akiket a kiadó biztatott, hogy upgradeljék a felszerelésüket HFR 3D képessé.
Teljesen megértem a mozitulajokat, hogy mindenféle magyarázatot kitalálnak annak érdekében, hogy ne kelljen befektetéseket eszközölniük...
J.
-
lemmy9
őstag
Ha a net-en rendelsz, de személyesen veszed át, akkor is él a 8 napos elállás lehetősége?
Másik kérdés:
48 fps-be egyáltalán meg lehet nézni valahol?
És hol?[ Szerkesztve ]
Szerintem!
-
És amivel kapcsolatban tényleg hozzá akartam szólni:
Utánaolvastam külföldi oldalakon és ezek szerint nem a magyar forgalmazó hülyesége az, hogy nem lehet a sok jót (IMAX, 3D, HFR, 4K) tetszőlegesen kombinálni.Ha 3D-t akarsz, akkor vagy IMAX3D _vagy_ HFR 3D (IMAX nélkül).
Lista a lehetséges kombinációkról (németül az oldal közepén)
J.
[ Szerkesztve ]
-
lemmy9
őstag
Bocs, lejárt az idő.
2D 48-ra gondoltam.[ Szerkesztve ]
Szerintem!
-
-
DjKoxi
senior tag
Üdv!
Hol találom meg ki számít hivatalos Samsung viszonteladónak? AV Planet pl?
-
DM-Fan
Topikgazda
válasz Gabor970 #23300 üzenetére
Szerintem - még a magyar bírói gyakorlat ismeretében is - kicsit túl van ragozva ez a kérdés. Nézzük meg, mit tudunk (persze az igazságtartalmát csak a károsult elmondása alapján tudjuk vizsgálni):
- adva van egy TV, amivel kapcsolatban a tulaj azt állította, hogy új -> fogadjuk el igaznak, nem tudunk az ellenkezőjéről, akárhogy is gyanús a dolog.
- adva van az, hogy azt állította, hogy "nyereménytévé" -> ez már sántít picit, tekintve, hogy ilyen csatlakozóval a TV majdnem 100%-ig biztosan Angliából származik - nem hinném, hogy a hazai Samsung ilyet adna "nyereménytévéként", ennek a TV-nek semmi keresnivalója ebben a régióban, de tegyük fel, hogy Angliában kapott "nyereménytévé" (mondjuk ez így már elég bizarr), tekintve, hogy állítólag ott járt múlt héten is az eladó munkaügyben. Egyébként a TV származása szériaszám alapján szerintem simán azonosítható a Samsung közreműködésével, sőt, szerintem az is, hogy refurbished-modell-e, ez szerintem biztos, hogy rögzítve van. Így eldőlhet az új TV/használt TV kérdés is.
- adva van, hogy az eladó azt állította, hogy garanciális a készülék -> na, ez már elég egyértelműen ellentmondásos, mert a köztudatban is az van, hogy "nyereménytévékre" nem ad garanciát a gyártó. De ha adna, akkor is megdőlt a dolog, amit egyértelműen mutat az, hogy nem tudott szabályszerűen kitöltött garanciajegyet produkálni és egy biankó garanciapapírt küldött a vevőnek azzal, hogy töltesse ki ő. Ez egy jogi nonszensz! Az is mutatja, hogy bibi van a garancia körül, hogy csak Debrecenben javítható. Ugyan már! Ha garanciális, akkor az minden szakszervizben az, nem csak egy helyen. Magyarul erre a TV-re valószínűleg nemhogy 2 év, de még 1 év hivatalos garancia sincs. A garancia nem azt jelenti, hogy "ha hibás, akkor küldd vissza és majd én megjavíttatom itt helyben, mert csak itt lehet." A garanciát nem lehet ilyenformán értelmezni.
- adva van egy hibásan működő TV, amiről az eladó azt állítja, hogy nála még működött, a vevő meg azt, hogy nála már nem. Kettejük szava áll egymással szemben. Nézzük meg, hogy mi történhetett, ha mindketten igazat mondanak: szállítás közben hibásodott meg. Ki a felelős? A futárcég. Kinek a joga és kötelessége ez esetben vegzálni a futárcéget? Csakis az eladónak, hiszen ő került a céggel jogviszonyba, ő adta a fuvarmegbízást, ő áll szerződéses kapcsolatban a céggel, a címzett (vevő) jelen esetben csak egy harmadik fél, aki átveszi a szolgáltatás eredményeképpen hozzá eljuttatott terméket. Neki semmi köze a dologhoz. Teljesen egyértelmű. Sajnos a futárcégek működését ismerve nem életszerű az, hogy a futár megvárja, amíg a vevő szépen kicsomagolja a TV-t és meggyőződik arról, hogy működik-e. Ha összetörik szállításnál az már más tészta, azt rögtön jegyzőkönyveztetnie kell az átvevőnek. De egy ilyen, "rejtett" hiba más megítélésű szerintem.
Persze, meg lehet érteni az eladót is, hogy tart attól, hogy idegenkezűség miatt ment tönkre az általa frissen eladott TV - nincs kizárva, de lássuk be: mi érdeke lenne a vevőnek belenyúlni az általa frissen vásárolt, az eladó szerint hibamentes TV-be? Nem sok! De rendben: látni akarja az eladó, hogy tényleg nincs babrálva a TV, teljesen érthető, igaza is van!
Innentől kezdve viszont csakugyan a vevő érdeke, hogy a szemrevételezés úgy történjen, hogy mind az eladó, mind a vevő - adott esetben a szerviz is - jelen van, készüljön róla jegyzőkönyv, hogy mindenki elismeri, hogy a TV-be senki nem nyúlt bele, az valóban a szállítás során hibásodhatott meg. Ezek után ugyanúgy jegyzőkönyv arról, hogy a TV-t a vevő visszaadta javításra az eladónak, aki vállalja, hogy x napon belül - saját költségén - visszajuttatja a vevőhöz. Ha ez elmarad, nem teljesül, akkor lehet perelni bő nyállal és nincs az a bíróság, amelyik ne a vevőnek adna igazat ezek után. Más kérdés, hogy mennyi idő alatt és mennyi hercehurcával. Jól kijönni szerintem ebből máshogy nem lehet. Pőrén visszaküldeni a fentiek ismeretében felér egy alapos ön-tökönszúrással.
Persze a fentiek mind abban az esetben állnak fenn, ha a dolgok tényleg úgy történtek, ahogy a vevő leírja, mert ugye a levelezés tartalmát nem ismerjük.[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
Dexar007
veterán
-
DM-Fan
Topikgazda
válasz janos666 #23306 üzenetére
"Talán Szlovákia rémlik, de pontosan most nem mondanám."
Majdnem. Thaiföldön készül a panelek döntő hányada és Csehországban rakják össze a hozzánk érkező Panasonic plazmákat:
"The plant in Thailand will produce plasma modules for export to Panasonic's assembly plant in the Czech Republic, which will then supply plasma TV sets to the European market. We will also import 42- and 50-inch plasma TV panels from our plant in Japan for local assembly here and supply of finished plasma TV products to the domestic market"
Aztán más kérdés, hogy a közeljövőben ez hogyan alakul majd át/szűnik meg (remélhetőleg utóbbira azért nem kerül sor).
Dexar007: ezt én már réges-régen megtettem volna a helyedben.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
DM-Fan
Topikgazda
"És akkor most megéri a 15% +-os felár a panashopnál/video-part kft.nél pl. egy 50st50 esetében a +3 évért?"
Ezen egy percig se gondolkodj: nagyon megéri! Többször leírtam - szerintem már talán neked is -, hogy a legkisebb banális hiba javítása is legalább annyiba kerül a garanciaidő lejárta után, mint amennyibe ez a +15% az 50ST50 esetén fáj. Az 5 éves garanciaidő pedig már nagyon jó, ha annyit kibír a TV-d hiba nélkül, akkor már megérte az árát!
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
DM-Fan
Topikgazda
válasz Dexar007 #23333 üzenetére
Ha kiderül, hogy refurbished - és ő valóban újként, garanciálisként hirdette, akkor már hivatkozhatsz arra, hogy az eladó megtévesztett, nem azt a terméket adta el neked, ami a hirdetésben szerepelt, mert erre egyértelműen fel kellett volna hívnia a figyelmed. A refurbished modell egy erősen értékcsökkent darab: már használták, meghibásodott, kijavították, de az attól még egy részben használt, már javított termék marad, ami nem egyenértékű az újjal. Más kérdés, hogy nem is új áron adta, de ha újnak hirdette, az számodra félrevezető, mert nem vagy köteles ismerni a piaci árakat, illetve az ő árképzését sem. De ezt már szerintem többen leírták neked itt előttem, csodálom, hogy ez még mindig kérdésként merül fel nálad.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
Pety
senior tag
Na pénteken megjött és beüzemeltem az 42ST50-et,nem mertem bevállalnia az
50" a hely miatt,hát tényleg gyorsan hozzá lehet szokni ezekhez a méretekhez.
Az első 5 percben észrevettem ezt a vibrálást,de megszokta a szemem és
most már fel sem tűnik.
Sávosodást én egyáltalán nem vettem észre pedig próbálgattam golf+foci-val
vagy számomra észrevehetetlen a jelenség,a tápját nem is hallom.
Egyenlőre elégedett vagyok vele.
Gyönyörűek a színek és a kép,bár a gyengébb adásokat észre
lehet venni ekkora távolságból is melyik a hd vs sd.
A DLNA is működik wifi-n az mkv-s filmeket is viszi akadás nélkül.
Normál beállításokon használom.
Mennyire érdemes beállítani a fényerőt kontraszt stb az elején?"A számítógéppel kitűnően megoldható minden olyan probléma, amely számítógép nélkül fel sem merülne"
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Dexar007 #23335 üzenetére
A Samsung a "hivatalosan" refurbished készülékeken a dobozon több helyütt is feltünteti: "Refurbished"
(nem emlékszem, ez Samsung készülék? Ha nem, akkor is úgy gondolom, hogy más gyártó is egyértelműen jelöli az ilyet)
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
s7evcsenko
addikt
válasz Dexar007 #23339 üzenetére
Az a helyzet, hogy szerintem is óriási hiba lenne, elküldeni a tv-t futárral...
Ha már amúgy is úgy néz ki, hogy ebből jól nem jössz ki, akkor szerintem ne azon a pár ezer forinton múljon a dolog, inkább vidd fel valahogy személyesen...
Látatlanban azt mond majd amit akar, simán azt mondhatja, hogy már pedig ebbe Te belenyúltál, főleg, ha a haverja a "garanciás szervizes"!
És mielőbb hívd fel a samsungot, hogy pontosan azonosítsák neked a tv-t, ez legyen a legelső lépésed!"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Dexar007
veterán
Így is-úgyis a gyerekkori barátja a szervizes..innentől kezdve nem sokkal jobb,ha előttem mondja azt , hogy miattam ment tönkre.
De még átgondolom..10-ből lehet meg tudnám oldani a szállítást (de nem én persze,csak valakit megkérhetnék esetleg..persze úgy értve, hogy vele megyek,csak mert saját kocsival nem tudnám megoldani)Mellesleg írtam az eladónak ..megint egy szép hosszút,rákérdeztem h miért hirdette még egyszer a tv-t,miért nem stimmel a név, miért van fent tv aprod-on egy harmadik névvel stb stb + megemlítettem, hogy lefényképeztem a tv-t x ezer helyről + garipapírt ..erre válasz ennyi jött.:
,,Rendben. A tv jöhet várják! "
Most vagy beszart (mert eddig magyarázkodott) ..vagy passz.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Tamoo
MODERÁTOR
Egy kicsit fogalmatlan kérdés. 150e-be belefér valami értelmes tv 40" fölött lehetőleg...? Mik az alternatívák? (egy ismerősnek kellene, de egyáltalán nem vagyok képben a kínálattal)
-
Dexar007
veterán
-
lee mellon
csendes tag
Sziasztok,
ST50-esen próbálom elérni a DVB-C hangolási lehetőséget, de az AV gombot hiába nyomogatom a távirányítón, csak a DVB-T és az Analóg jelenik meg. Mi a titok...? -
KisApám
addikt
válasz lee mellon #23345 üzenetére
Az én egyik ismerősömnél Finnországra vagy Norvégiára vagy Svédországra kellett beállítani a területi beállításokat, hogy a DVB-C tunerrel digitális adásokat találjon...
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
-HajTömeg-
őstag
válasz DM-Fan #23329 üzenetére
Ezen a képen az áll acsomagoláson "Made in Hungary" .
Ilyen csatlakozóval?
Sok sebből vérzik ez a story...
Egyébként ajándék tévékhez nem jár garancia?
Ez nekem újdonság. Miért nem?lee mellon
Anno Gt30-al jártam így.
Nekem a legelején, rögtön bekapcsoláskor be kellett pipálni,hogy DVBC-n is keressen és ezt nem tettem meg.
Nálad nem volt ilyen?
Ez lesz a problémó szerintem.
Kezd újra[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
lee mellon
csendes tag
válasz lee mellon #23348 üzenetére
Közben asszem rájöttem...
-
DM-Fan
Topikgazda
válasz Dexar007 #23341 üzenetére
"Így is-úgyis a gyerekkori barátja a szervizes..innentől kezdve nem sokkal jobb,ha előttem mondja azt , hogy miattam ment tönkre."
Azért nem éppen! Szerzel két tanút (adott esetben viszel Te is egy szervizes ismerőst - ha van) és indokolja meg szépen a gyerekkori haver szaki jegyzőkönyvbe, hogy miből gondolja, hogy meg volt bontva a készülék! Te meg szépen dokumentálod fotókkal is. Én semmiképp nem küldeném vissza, onnantól kezdve nemcsak a vételárat bukod, hanem a szervizköltséget is rád verik, vagy döntési helyzet elé leszel állítva, hogy viheted a TV-t hibásan, ha nem tetszik az ár, amit a szerelő mond. Ha nem vagy ott, úgy barmolnak vele és azt, amit akarnak, aztán később bizonygathatod, hogy Te nem így adtad át a futárnak, nem fogod tudni igazolni. Nyilván nem kell feltételezni, hogy ez a szándékuk, de sajnos a pakliban benne van. Csak személyesen járj el! Ilyen ügyletbe máshogy bele sem lett volna szabad vágni! Nem kell bunkózni, nem kell dühöngeni, csak szépen nyugodtan, kulturáltan!
-HajTömeg-:
"Egyébként ajándék tévékhez nem jár garancia?
Ez nekem újdonság. Miért nem?"Azért, mert ez gyanítom nem ajándék TV, hanem dolgozói kedvezményes készülék, aminek ismérve más, korábban ide is író Samsung-dolgozó leírása alapján, hogy baromi olcsón megvehetik a dolgozók, de csak 3 nap cseregarancia van rá, utána semmi.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...