Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Alogonomus #1871 üzenetére

    Csak ilyen módon (optimális kódolás) nem lehet elérni... bármennyire is sok overheadtől meg lehet szabadulni konzolok esetén, annyira azért nem erős a vas. :)

    Ezért írtam hogy itt a (ahogy amúgy most is a PS4 esetén) az újonnan kitalált trükkökön (alacsonyabb felbontásról előállított 4K) és a grafikai részletességen szoktak spórolni, jobban mondva a lehetőségekhez igazítani (optimalizálni).

    Például a Cyberpunk 2077 esetén is nagy valószínűséggel nem a kódolást optimalizálják csak/elsősorban mostmár... hanem a részletességet, stb. állítják a konzolok képességeihez.

    (levágják pl a "látótávolságot", objektumok részletességét, stb.)

    Amúgy a legjobb példa rekonstrukcióval mit lehet csinálni jelenleg (legalábbis ahogy nézem a "sajtó-szakma" amitől most odavan) az új Wolfenstein és a DLSS amit az NV belerakott.
    Elég csak megnézni a Digital Foundry mennyit áradozott róla.

    Szerintem ha lesz 4K/120fps bárhol, az csak ilyen trükkökkel lehetséges majd, grafikai részletesség minimális vesztesége mellett... vagy pl a 8K támogatás (ha akarnak ilyet bármelyik játéknál majd).

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák