- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
erahurka
félisten
válasz FollowTheORI #8946 üzenetére
Jó lenne egy ilyen a Sonytól is
-
RangerFox
Topikgazda
A PC akkor fogja vissza a fejlesztőket, ha a minimum hardverkövetelményt nagyon alacsonyra kell belőni. Egyébiránt csak plusz teher és fejlesztési idő. De ezzel kalkulálnak is. Az igazi probléma inkább ott keresendő, hogy az XSX hardverében nincs semmi olyan dolog, ami a szebb grafikán és gyorsabb töltési időn kívül igazán "next genesítené" a játékokat. A Ps5-ben van ilyen, az a bizonyos SSD.
-
opr
veterán
válasz RangerFox #8952 üzenetére
A box-ban is van rohadtgyors SSD. Ok, nem annyira rohadtgyors, de van. PC-n a mai napig figyelembe kell venni, hogy lehet valami 20 eves, epphogy csak sata-s hdd-rol akarja valaki futtatni a jatekot. Eddig ez nem volt gond, mert a konzolokban levo hdd is kb ezen a szinten volt, de most vegre ez a bottleneck ugy nez ki, el lesz tuntetve, de legalabbis csokkentve. Rengeteg videoban meg cikkben rengeteg szakmabeli beszel rola, hogy ez miert nagy dolog es miert nagyon fontos. Ezt igy eldobni...
Akkor minek rakjak bele azt a nagyongyors SSD-t? Rakjon bele valami sima 1-2GByte/sec-es m.2 SSD-t, 2TB meretben, aztan a pistikek, akik csak a szamokig latnak, maguk ala elveznek, es valoszinuleg meg olcsobb is.Szoval tenyleg az van, hogy vagy az interju baromsag, vagy a csavo terel, esetleg a lockhart-ban nem lesz ilyen gyors SSD, vagy nem tudom.
Valami celjuk biztos van ezzel, kivancsi leszek mi, csak igy egy picit kevesbe varom az xbox eventet, mert ha itt nem baromsagokat beszelt, akkor nem lesz semmi extra, ugyanazok a jatekok lesznek, mint eddig is, kicsit csillivillibb grafikaval es kesz."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
3L1T3
addikt
válasz RangerFox #8955 üzenetére
Véletlenül sem tölt világok között... csak nem loading felirat lesz hanem Ratchet üvölt.
Jó lesz az SSD a nagyobb és gyorsabb adat mozgatásra, de egy tárhelytől ne várjunk már teljesítmény boost.
Valószínűleg lesz olyan multiplatform játék aminek a minimum követelménye végre SSD lesz PC-n is.
Ugyanakkor nem értem, hogy a PC megint , hogy merül fel. Teljesen más teljesítményszinten van egy PC és egy konzol. PC esetében nincs felvehető maximum energia, hűtés keresztmetszet. Nem beszélve az árról. Mint minden konzol generáció megjelenésekor, elégséges lesz a PS5 és XSX teljesítmény, de már most lehet számítani 2,5-3 éven belül “pro” verzióra. Hozzáteszem ez így van jól. Nem is kell a teljesítmény fejlődés utjába állni. Pont elég volt ez a szerencsétlen PS4,XONE esetében. És ne gyertek a First Party címekkel, mert elenyésző, itt a multiplatform játékok esetenként hulladék teljesítményéről van szó.[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
RangerFox
Topikgazda
-
opr
veterán
válasz RangerFox #8958 üzenetére
Nagyon meglepodnek, ha ezt meglepnek 2020 vegen. Az En tippem az, hogy 2023 elott nem lesz olyan jatek PC-n, ahol a minimum rendszerkovetelmenyek kozott van nvme ssd. De ha teljesen oszinte akarok lenni, 2024-25-ot tartom igazabol realisnak.
Aztan remeljuk, hogy nem lesz igazam, mert mindenkinek az lenne jobb, ha hatalmasat tevednek, es akar mar iden/jovore lenne ilyen jatek.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
gyuromoj
veterán
2 gamestar cikk:
iOS app segít arckifejezéseket rögzíteni az Unreal Engine-nek
***
Már következő játékához keres alkalmazottakat a Naughty Dog[ Szerkesztve ]
PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.
-
MODERÁTOR
válasz kicsako #8953 üzenetére
Ugye elvileg a PS5 I/O rendszerében az a lényeg, hogy alig kell előtölteni az adatokat, mert iszonyat gyorsan behúzható az SSD-ről minden, miközben már játszol. Csak a töltőképernyőn ez kétszeresen is segít (gyorsabban a kevesebbet), sőt, a teljes megszüntetésén van a hangsúly. Az XSX hardveres felépítését nem erre hegyezték ki, hanem tradicionálisabb megoldásnál maradtak és jobbára másra gyúrtak rá. Ami érthető mert ott a PC-ket is figyelembe kell venni, hiszen nem számolnak konzol-exkluzív játékokkal.
<-ƘƘ->
-
-
Moby
addikt
De igen, csak ott Xbox Velocity Architecture-nek hívják.
Xbox Velocity Architecture consists of four components: a custom NVMe SSD, a dedicated hardware decompression block, the all new DirectStorage API, and Sampler Feedback Streaming (SFS). All these four components work together to improve available memory and asset streaming for developers -
3L1T3
addikt
A gyorsaság egy dolog.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
opr
veterán
Azert ez egy barokkos tulzas. Szerintem kizarolag IO sebesseget nezve maximum 3-4 ev mulva siman elerheto lesz ugyanaz a teljesitmeny egy atlagember szamara is PC-n, mint ami most a PS5-ben. Ezert is irtam fentebb, hogy tippre kb akkor varhato, hogy megjelenjenek az elso PC-s jatekok, amiknel a minimum rendszerkovetelmeny resze, hogy egy ma brutalgyorsnak szamito nvme ssd-rol legyenek futtatva. Atlagember szamara elerheto alatt pedig azt ertem, hogy olcson, de legalabbis pc gaming szinten megfizetheto aron.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
paprobert
senior tag
Szerintem PC-n egyszerűen majd jócskán 16 GB RAM fölé lövik be a gépigényt, ezzel a RAM válik majd másodlagos textúra cache-sé. A játékkal szállított 100+GB textúrák okos frissítése a RAM irányába lesz csak az SSD feladata. Ezt akár egy SATA SSD is meg tudná oldani, de persze ez a koncepció csak tipp.
(#8973) opr Egyetértek.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
opr
veterán
válasz RangerFox #8967 üzenetére
MS oldalrol egyetertek. A hozzaszolasban En altalanos jelleggel gondoltam a dolgot.
Amugy igen, En sem ertem, hogy most ezzel mit szeretne az MS, de siman lehet, hogy az van, hogy akkor lesz igazan kihasznalva az az ssd a boxban, ha mar PC-re is lehet ugy tervezni, hogy ott van ugyanaz az IO, es egyuttal akkor engedik el a One szeria kezet is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz paprobert #8970 üzenetére
Meg lehet csinalni ezt is, csak akkor a 16GB nem eleg. Inkabb 32, de minimum 24 + sata ssd.
De meg ez se ugyan az, mert ahhoz, hogy ezt megoldd igy, egy nagyon ugyes es okos cache-elo eljarast kell irni, ami kozel se biztos, hogy minden jateknal lehetseges.
Nagyon okos cache-eles nelkul meg a ~128GB az, amirol beszelgetunk, az meg egyszeruen nem realis, annal akkor mar olcsobb lesz a gyors ssd.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
válasz ImACeltic #8969 üzenetére
Ezzel azért még várjatok. Igen, a ps5-ben kétszer olyan gyors az ssd, viszont egyelőre az a mondás van, hogy a az xbox texture compressionje jobb, mint a ps5-é, de erre részletek azóta sincsenek. Szóval a ps5 I/O-ban nem nagyon jár be más utat, mint az XSX, és a sebessége sem olyan nagyon biztos, mint ami a számokból első körben következne. Nem lesz a két rendszer között olyan nagy különbség, mint amit itt sokan várnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mike
veterán
Olvastam erről egy cikket, onnan szedtem a 10 évet de már lövésem sincs hol, szóval nem tudom belinkelni sajnos
Persze az is csak egy vélemény, de értelmesen volt levezetve.
Többek között arról is szólt hogy a Win10 io kezelést át kell hozzá írni, és az ms még érdemben bele sem kezdett.
Emellett szó volt a tömörítésről is amit a pc-n a CPU számol míg a psben dedikált proci van erre[ Szerkesztve ]
-
karmaresz
senior tag
Ahogy az eddigi információ morzsákból összeszedtem, a PS5 SSD-je köré épített ökoszisztéma elég sok előnnyel jár:
Az alapok:
- ~5 gb / sec átviteli sebesség
- "nulla" seek time
- sokkal gyorsabb boot idő
- sokkal gyorsabb játék betöltés
- gyorsabb patch telepítés
Az extrák:
- felszabaduló ram, mivel nem kell a memóriában tárolni a potenciálisan szükséges pályarészeket
- nincs szükség adatduplikációra, így értelemszerűen az adott játék kevesebb helyet foglal az SSD-n
- dedikált hardveres dekompressziós modul, amivel ismét tárhelyet lehet megspórolni a tömöríthető adatok miatt.[ Szerkesztve ]
Once, I thought I was wrong but I was mistaken
-
MODERÁTOR
Amit én olvastam, a PS5-ben 5,5 GB/s-ot tud az SSD, az elméleti max. ~22 GB/s, amiből tömörítéssel hoz átlagban ~9 GB/s-ot. Szemben az XSX SSD-je 2,4 GB/s-ot tud, az elméleti max. ~6 GB/s, amiből tömörítéssel hoz átlagban ~4,8 GB/s-ot. Ha ezeket a számokat összevetjük, akkor arányaiban tényleg jobb az MS tömörítési megoldásának a hatékonysága. De összességében az I/O teljesítmény azért bőven elmarad attól mint amit a Sony hozott össze.
<-ƘƘ->
-
opr
veterán
Persze, de a PC mindig is arrol szolt, hogy annyira rohadt eros, hogy hiaba kell ugyan annak a dolognak, ami konzolon egy sor kod atmennie 160 kulonbozo retegen, meg igy is gyorsabb es erosebb. Nem lesz ez maskent most se, attol fuggetlenul, hogy a jelen szeria sok szempontbol mar a megjelenesekor is gyengebb volt, mint egy also-kozepkategorias PC, most meg nagyon nem ez a helyzet, most konkretan rohadt erosek lesznek a konzolok, szerintem minimum 2024, mire az atlag PC tudni fogja ugyanazt a szintet cpu/gpu-ban, mint egy PS5/XSX.
A masik oldalrol nezve viszont az van, hogy mar most is lehet olyan ssd-t kapni, ami meg tomorites nelkul is, siman nyers erobol gyorsabb, mint a PS5 ssd-je minden magiaval egyutt.
Igaz, valami 1800 euro a cucc ara es amit ala kell rakni se pont olcso (jobb threadripper lapok), de letezik, mar ma, megveheti barki. Szerintem ez lesz az irany, amerre a PC menni fog, mint ahogy mindig is ez volt az irany, amerre ment.Szerintem (es most ez aztan mar tenyleg csak tipp) az a 10 ev egy olyan becsles volt, hogy az "atlagos" pc nem lesz olyan gyors, ami viszont jogos, csak epp az atlagos pc az a par szaz dollaros csillivilli ultrabook egy apu-val, nem pedig egy okosan osszerakott, draga gamer pc.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Az is egy jarhato ut, de nem az egyetlen, meg lehet ezt oldani alkalmazasspecifikusan is. Valoszinuleg meg egyszerubb is valami AI-t betanitani, ez pont az a dolog, amire nagyon jol tud mukodni meg egy egyszerubb AI is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
paprobert
senior tag
"a jelen szeria sok szempontbol mar a megjelenesekor is gyengebb volt, mint egy also-kozepkategorias PC, most meg nagyon nem ez a helyzet, most konkretan rohadt erosek lesznek a konzolok"
Amúgy ez a mondat tökéletes indikátora annak, hogy a PC felhasználók mennyire le vannak húzva az elmúlt pár évben kb. a Pascal, de inkább a Turing óta.
Vagyis grafikát tekintve egyik konzol sem eszméletlenül erős, csak volt képe az AMD-nek a mainstream 250mm2-es GPU-t nem 250, hanem 400 dollárért adni. (sőt, milyen áron akartak vele eleinte nyitni, amiből vissza kellett táncolniuk, ha emlékszel)Ha így tekintesz a dologra, akkor máris hasonló lenne most a helyzet a PS5-tel, mint mint 2014-ben a PS4-gyel volt. (mínusz végre normális CPU, mínusz fancy SSD)
Szóval kb. egyedül ismételgetem ezt a véleményt az adott topikokban, de a valóság az, hogy inkább a majdnem duplázott árak miatt tűnik piszok jó ajánlatnak a konzol, erőben ez a technológiailag kihozható repertoárból továbbra is csak alsó-középkategória. Ami nem baj, a méretgazdaságossági elvnek megfelelni kritikus, de szerintem fontos látni hogy optikai csalódásról van szó inkább.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #8983 üzenetére
Az bizony akkor is töltőképernyő. Az màs kérdés hogy ~1-2s alatt töltötte be a màsik vilàgot.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
MODERÁTOR
Ezekből a számokból te hol látod az azonos tömörítési rátát?
A PS nyers I/O sebessége ~22 GB/s ha nem vesszük bele az SSD-t, de a beépített hardveres kitömörítőnek hála arról hatékonyabban lehet kiolvasni az adatokat, és átlagban ~9GB/s-ot kapunk. Ez azt jelenti, hogy az egy másodperc alatt kinyert tömörített 5,5 GB-ból lesz kb. 9 GB-nyi kitömörített adat. A hatékonyság tehát nagyjából 160%, tehát kb. 1,6:1 a tömörítési arány. Szemben az XSX 2,4 GB-ból csinál 4,8-at, tehát 200%-ot, ami 2:1 tömörítési aránynak felel meg.<-ƘƘ->
-
opr
veterán
válasz paprobert #8984 üzenetére
"Amúgy ez a mondat tökéletes indikátora annak, hogy a PC felhasználók mennyire le vannak húzva az elmúlt pár évben kb. a Pascal, de inkább a Turing óta."
Ebben nagyon egyetertek."Ha így tekintesz a dologra, akkor máris hasonló lenne most a helyzet a PS5-tel, mint mint 2014-ben a PS4-gyel volt. (mínusz végre normális CPU, mínusz fancy SSD)"
Persze, ha mindent kiveszunk a kepletbol, ami eloremutato, aktualis es eros, akkor igen, maris nem eloremutato, aktualis es eros a nextgen. Sot, vegyuk meg ki a GPU-t is, es akkor mar akar ossze lehet hasonlitani egy okosoraval is mindket nextgen konzolt.Azt kell eszrevenni, hogy a nextgen hardware szempontbol meg pc szinten is aktualis, es nem eppen also kategorias. Az, hogy ez most eppen milyen hardware es miert, az megint egy masik kerdes, abban nagyjabol egyetertunk.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
paprobert
senior tag
Konkrétan az RX5700 XT-re gondolok, ami technikai szempontokat nézve az RX 480-580 utódkártyája.
(Igen, ez azt jelenti hogy technológiailag óriásit ugrottunk előre adott szilíciumméretet tekintve, csak ez az előrelépés a gyártók zsebében landolt, nem pedig a te géped lett 2x olyan gyors azonos pénzből).
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Moby
addikt
Ezek kalkulált eredmények. Vannak valós eredmények is, de ezek még nem ismertek, csak utlások voltak rá:
Some back of the envelope figures: - Kraken: Reduces the size of a complex non-RDO encoded BC7 format texture (say a normal map) by approx. 20-30%. - BCPack: Approx. 50+% size reduction. Depends on how far MS pushed the tech. Definitely more effective than just Kraken alone. -
Moby
addikt
válasz paprobert #8990 üzenetére
És hogy a bánatban jön ide a diesize? Hóteltérő architektekrő beszélünk, eltérő csikszélességről, stbstb. Egyébként sem értem amit írsz, a rx5700xt az esetek zömében pont kétszer olyan gyors, mint az rx580
A konzolokban megy egy harmadik architektúra lesz, amit nem is ismerünk még. Én nem tudom dekódolni amit írsz.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Szóval arra akarsz utalni, hogy az XSX tömörítési megoldásának a hatékonysága valószínűleg még jobb mint ez a kalkulált 200%, és ezáltal majd nyaldoshatja azt a kicsivel több mint 6 GB/s-ot ami a max I/O? A PS5 megoldása meg annyival gyengébbnek ígérkezik, hogy szinte alig lesz csak jobb mint az SSD nyers 5,5 GB/s-ja, ergo majdhogynem pariban lesz a két konzol?
[ Szerkesztve ]
<-ƘƘ->
-
Moby
addikt
A max I/O-t ne kerevjük ide, az a csatoló áteresztőképessége, az nincs semmilyen relációban a tömörített adat kicsomagolt méretével. A csatoló mindig többet fog tudni, mint a tényleges eszköz, a mennyivel, és mennyit itt irreleváns. Én semmire nem utalok, csak arra, amit olvasok.
-
paprobert
senior tag
A die size úgy jön ide, hogy ma kb. 800mm2-nél tetőzik az, ami még legyártható észszerű keretek között. Ez a a max méret, ami egy időszakban maximálisan kihozható maximális teljeítménnyel. Ehhez lehet hasonlítani, hogy egy adott termék mennyire budget vagy mennyire hardcore.
A 200-250mm2 méret tradicionálisan egy szolid, költség-optimalizált méret. Gazdaságos gyártani, ezért megéri korrekt profit mellett alsóközép-középkategóriában is árulni, bármilyen node-on. Amikor ennek a méretnek az ára majdnem duplázódik, az azt jelenti, hogy sokkal rosszabbul jársz, mint egyébként lehetne.
A konzol paramétereit is ismerjük, ugyanez a kaliber lesz. Ezért hívom fel a figyelmet arra, hogy inkább a környezet miatt tűnik durván másfél kategóriával izmosabbnak GPU fronton a PS5, mint ami valójában.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
MODERÁTOR
Mivel 50+%, ezért vegyünk 60-at, és mivel 20-30%, ezért vegyünk 20-at. Vagyis XSX esetén a 2,4 GB/s-ból 6 GB-ot kapunk másodpercenként, a PS-nél pedig az 5,5 GB/s-ból realizálhatunk majd nagyjából 6,9 GB-ot. Vagyis az olvasottak alapján 6 és 6,9 GB/s-ot tud a két konzol, ami majdhogynem semmi különbség. Azért fura, hogy a Sony pofátlanul behazudta azt a ~9 GB/s-ot, ami amúgy nagyjából 40% lenne és nem 20-30. Az MS meg szerénykedett itt nekünk ezzel a 4,8-cal (50%)...
[ Szerkesztve ]
<-ƘƘ->
-
Moby
addikt
válasz paprobert #8995 üzenetére
>Ehhez lehet hasonlítani, hogy egy adott termék mennyire budget vagy mennyire hardcore.
Ennél nagyobb marhaságot még nem olvastam itt Tehát akkor számoljuk bele a turingok a játékok szempontjából hótfelesleges Tensor core-jait is, a nagyon rossz hatásfokú RT corejainak tranzisztorait, meg egy alapvetően teljesen eltérő architektből származó méretet??
Iszonyú butaságokat hordassz itt össze. -
paprobert
senior tag
Mármint tényszerűen melyik része marhaság?
Az, hogy a 800mm^2 tapasztalatilag a max méret ameddig elmennek a gyártók, vagy az hogy generációról generációra össze lehet hasonlítani a szilícium "befektetést" a GPU gyártó részéről a középkategóriában, és valahogy eddig kb. mindig 200-250 közé esett az optimum?
Jó lenne ha hoznál érveket.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Anime filmek és sorozatok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Proxmox VE
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen asztali médialejátszót?
- 3D nyomtatás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- PLAYSTATION 4 BAZÁR!!! KONTROLLEREK TARTOZÉKOK
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- Ps 4 BONTATLAN játékok
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!