- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
Engem azért érdekel a RT, mert ez jelentős lépés lesz a játékok kinézetét illetően, és azokkal a játékokkal, amikkel én játszom, az egyik legnagyobb probléma jelenleg az árnyékokkal van.
Az RT egy szükséges lépés a valósághű kinézetért. A technológiai rész, hogy mindezt hogyan valósítják meg, engem sem érdekel.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
l.skywalker
félisten
válasz l.skywalker #13545 üzenetére
De, hogy finomítsak rajta, mert mind a státuszom és a korom ellenére is emberbű' vagyok. Alapvetően nyitott vagyok részletesebb technológiai információkra, csak laikusként érthetetlen sokszor amit írsz. Ha esetleg tudnád úgy fogalmazni, hogy olyanok is megértsék, mint én, akkor biztos csüngenék minden kommenteden
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
veterán
Pedig amiota leteznek jatekok ez lenne a legnagyobb ugras a technologiat illetoen. Szoval ha csak egy kis igenyesseg szorult beled akkor igenis erdekel, mert ez a technologia fogja a kovetkezo 10 evben meghatarozni a kinezetet es reszben a hangokat is. Sot meg a jatekmenetre is lehet hatassal.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #13545 üzenetére
Én nem mondtam meg, nem írtam elő, hogy mit szabad és mit nem. Zavaros az, hogy eltérő technológiákat illetünk (nem csak te, nem csak én, mindenki, az oldalak, az elemzések, stb) ugyanazon néven, mert nem lehet a valóságban őket összehasonlítani. Az okára próbáltam rávilágítani, nem a hiba tényére, illetve arra sem számonkérő jelleggel. Nem volt ilyen szándékom. Nem elnyomni próbáltam a véleményed hanem kontextusba helyezni. Ha ilyennek tűnt, elnézésed kérem érte, mellette azt kérem, hogy ne legyen üldözési mániád velem szemben. Nem néztem ki írja, a válasz szempontjából nem is volt fontos, és sokan leírják ezeket a gondolatokat most a crysis kapcsán.
-
l.skywalker
félisten
Mondtam már, hogy amennyire én vagyok érzékeny, te annyira tudsz néha magas lóról beszélni. De csiszolódunk. Csak nehezen értem meg, amit meg akarok és ezért nyilván nem én vagyok a hibás
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Na jó ebből PS5 lesz VR-al egyszer...direk rájátszanak ezek a kedvenc témáimra (közelharc)
https://www.youtube.com/watch?v=blnL_e4nvk0&feature=emb_titleNem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
hombre[EU]
veterán
-
birorichard
őstag
Hogyne lehetne, igy mukodik barmilyen sugarkoveteses renderelo mar evtizedek ota, arnold, v-ray, renderman, stb. Nincs ugymond hardveres-szoftveres/valod-nem valod rt, csak ma par videovezerlonel ki van szervezve a kamerabol kiindulo sugar utjanak szamolasa egy kulon chip-be, ami az egyeb kepeloallitassal kapcsolatos feladatok mellett parhuzamosan kepes ezt es csak ezt, de ezt jol vegrehajtani es nem a vezerloegysegnek kell vele kinlodnia, hanem megkap egy kezdocimet es vegrehajtja az ott szereplo utasitasokat, majd az eredmenyt atadja az elobbinek. Az persze mas kerdes, h ennek hianyaban milyen sampling-re, max bouncing-ra, stb van kapacitas, hogy ne valjon diavetitesse a kep, nyilvan szebb es valosaghubb, ha ezek minel magasabbak. Minden felulet egyszeresen tukrozodik(vagy epp nem tukrozodik), de hogy a kamerabol kiindulo sugarnak az utjat hanyadik feluletre valo "pattanasig" szamolja (ezeknek az adataibol fog osszeallni ugye a vegleges pixel szine, hogy milyen szinuek a feluletek, tukrozodnek-e, arnyekban van-e, ateresztik-ea fenyt, stb.), az ami sokba kerul.
Ezt az ido es muveletigenyes fizikailag korrekt renderelest probaljak imitalni jobb hijan pl. a contact shadow-kra az ao-val, de azok nyilvan soha nem lesznek olyan szepek, mintha sugarkovetessel volna kiszamolva. Rt-vel ugy osszessegben, kicsit "megfoghatatlanul" de szembeotloen lesz szebb es valosaghubb az osszhatas meg a kep, elveszik belole a "gagyi" jelleg.[ Szerkesztve ]
-
zozika84
őstag
válasz l.skywalker #13529 üzenetére
A tárhely aggaszt engem is. Es az a baj, hogy a ps5 esetében is kb ennyi marad miutan rakerul a rendszer meg a többi
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Moby
addikt
-
Deck
titán
válasz BoneDragon #13562 üzenetére
30 is sok. elég lenne a 15.
PC-n 120+, akkor legyen már állandó 60 konzolon.PS5
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #13557 üzenetére
Köszi, átrágom. Habár már elsőre is kínai
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
zozika84
őstag
Ma eszembe jutott egy erdekes okfejtés.
Nehezen tudok varni bármire is, es ha megveszek egy játékot ps4-re akkor adódik a kérdés hogy hiába frissítik fel ingyen jópár esetben ps5-re.....vajon elő fogom venni az új gépen is?
Konkrétan a Kena-ra gondolok, mert annyira bejön a karakter a grafika a világ
Nehéz dolog ez kéremPSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Zoleee83
addikt
Na mindkét topicban beindult a technika szakkör úgy látom, csak úgy röpködnek a FLOPS/architektura/RayTracing kifejezések...
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #13568 üzenetére
Mára én is
-
NyMRooD
őstag
válasz kicsako #13526 üzenetére
Most pont a te hozzászólásod volt fanboy hozzászólás, mert egyrészt senki nem írt ilyet, másrészt ahogy nézem a zöld köd miatt nem vetted figyelembe, hogy lényegtelen, hogy melyik milyen erős, a ps4 pro-nak csak a jelenlegi generáció játékait kell futtatnia, míg az Xss-nek a következő generáció játékait kellesz, egy generáció 7-8 év, ami azt jelenti, hogy az Xss-nek a 7-8 év múlva kiadott, majd a nextgen csúcsának számító játékokat is futtatnia kellesz, nem csak azokat amik a következő 1-2 évben jönnek még szinte 0 változással a jelenlegi genhez képest. Egyébként az egyéb hardverelemek miatt, a 4TFlops-os Xss és a 4.2TFlops-os PS4 Pro között jóval nagyobb lesz a különbség az előző javára mint amit ez a szám mutat.
Ettől függetlenül nekem tetszik a koncepció, valószínűleg be is szerzek majd egyet, csak még a sorrendet kellesz kitalálni (ps5de-xss vagy xss-ps5de).
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
d@vee
őstag
Nem, én sem vagyok elájulva tőle. Sem a TFLOPS számoktól se. Legyenek szépek a játékok, fusson jól, elég nekem az 1440p is felskálázva és ne akarjon a gép elrepülni majd.
Az, hogy az adott grafikát milyen "átveréses" raytracinggel érik el, hát kit érdekel. Nem azon fog kattogni az agyam, míg épp dodge-olok ki a boss elől DS-benJa
-
karmaresz
senior tag
válasz l.skywalker #13576 üzenetére
Nálam is.
Ha csak a puszta számítási kapacitást nézzük, már rég lehúzhatta volna a rolót a Nintendo, de amíg a célközönségének olyan játékokat ad ki, mint a Zelda, S.M. Odyssey, Divinity, Dragon Quest, vagy Undertale addig láthatóan nincs miért aggódnia.
Persze, fejlődjünk, legyen szebb a grafika, jobb a hang, magasabb felbontás és frame-rate, sugárkövetés, ezért várom én is repesve a PS5-öt, de nem lenne baj ha a sok speckó fícsőr mellett megmaradna a lényeg: a JÁTÉK maga.Once, I thought I was wrong but I was mistaken
-
zozika84
őstag
Lenne ott anyázás
De hasonló okosságot pl a multiplayer játékoknál is el tudok képzelni.
Elemlámpa esetén, vagy akár egy nyitva hagyott ajtó mögül átszűrődő fényforrás, ahol a forrás előtt elhaladó katona árnyékából tudnád meg, hogy vannak a szobában stb
Remélem kreatívak lesznek a szakemberek ilyen térenPSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
veterán
Komolyan nem tudom, soha nem érdekeltek ezek a technikai rizsák+nem is értek hozzá/én csak egy szakács vagyok😁/ viszont isteni csülkös pacalt csinálok! Én játékosnak vallom magam, és mint ilyen imádok játszani mindennel, és az sem érdekel,hogy éppen milyen periférián😁 Lehet én vagyok az egyetlen, de én imádom az Xboxot is a Switchet is, és minden olyan eszközt ami játékkal kapcsolatos!
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
veterán
válasz zozika84 #13587 üzenetére
Még a telefonos topikokban szoktam szakadni, amikor jönnek ezekkel a benchmark meg mit tudom én milyen farok méregetős tesztekkel😁 Nem tök mindegy? Az aktuális csúcs telókban úgy is beletesznek mindent és akkora különbség nincs, főleg használat közben! Használható gyors legyen, bírjon ki 1 napot az aksi ,tudjak normális fotókat lőni ha arról van szó azt csókolom! Én elhiszem,hogy a mai világban már ez a "menő" és biztos 5 centivel nagyobb lesz a péló ha a benchmark 100000-el ponttal többet mutat, csak ezt ki látja+kit érdekel😂
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #13586 üzenetére
Jól vannak, most engedtem ki őket játszani kicsit!
-
hyggelig
senior tag
válasz KoNZoLik@ #13585 üzenetére
Felüdülés ilyen kommenteket is olvasni hébe-hóba.
Nagyon szeretek játszani, de engem igazából jobban megfog az, hogy leköt-e a játék, minthogy látszódik-e a pocsolyában az ellenfél árnyéka. Persze, dobhat a játékélményen, de nem ezen múlik. A sok specifikáció nem mond semmit,pedig már pár éve regisztráltam is, több éve olvasom a PS4 topikot és ezt is a kezdetektől, de valahogy totál hidegen hagy, hogy hány teraizé, meg mennyi fps.
Szerintem az én szememmel egyetlen egy dolog tűnne fel. Ha egyre inkább életszerűbbek lennének az arcok a játékokban. Egy-két árnyék számomra nem nagy ugrás.
Mondjuk magamat a nagyon lelkes casual kategóriájába sorolnám, így itt a véleményem nem is számít, miközben szinte bizton állíthatom, hogy még én is túlinformáltnak és nagyobb tudásúnak számítok a többséghez képest. -
Carlos Padre
veterán
válasz l.skywalker #13547 üzenetére
Mert még nem láttál jó megoldást
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Deck
titán
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- The Last of Us Part I Ps5
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- Xbox Series S 512GB / SZÁMLA/ GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel