Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tepenzed

    őstag

    Hihetetlen ez a Sony komolyan mondom :D

    Láttam itt a napokban,hogy egy kolléga refundot kért a Sony supportól, mert megvette a Cod Ghostot amivel alig játszanak és megbánta és vissza kapta a pénzét.

    Gondoltam egye fene, múlt héten megvettem a Destinyt,de már a vásárlás után megbántam. Na jó mondom, egy próbát megér.

    Miután 20 perc után végre kapcsoltak live chaten, elmondtam a supportnak, hogy múlt héten megvettem a játékot, nem igazán játszottam vele és megbántam, miután hallottam, hogy szeptember jön egy bundle ugyanilyen árban a legújabb DLC-vel együtt, így nem igazán érte meg a vásárlás. Legyenek szívesek visszatölteni a pénzt az accomra, hogy vehessek inkább egy másik játékot.

    Miután elkérte az adatokat és ellenőrzite a tranzakciókat, jött a szokásos duma, hogy a Sony nem refundol játékot, a vásárlások véglegesek így sajnálja a dolgot, de el kell búcsuznunk. Erre elkezdtem érdeklődni a Policyvel kapcsolatban, hogy már pedig csak náluk van ilyen szinte és egy barátomnak (aki egyébként nem az,csak egy fórum kolléga :) ) is visszafizették a játékot, miután csalódott volt.

    Ismét kaptam a választ, hogy a Policy ezt nem engedi de jobban ránéz az esetre.
    Nem nagyon írogatott, így én vettem át inkább a beszélgetés vezetését. Elmondtam, hogy ez az ár így nem korrekt a játékért és szeptemberben amúgy is támogatnám a Bungie-t(a Destiny kiadója) megvéve az új pakkot immáron értelmes áron, addig pedig örömmel vásárolnám le rögtön a refundot egy BF:Hardlinera.

    És hurrá, írta is,hogy most az egyszer! kaphatok egy refundot, 3 munkanapon belül látni fogom az accomon :DDD

    Győzködni kell őket nagyon (laza 10 perces menet volt), de úgy látszik egy kis dumával kaphatóak mindenre :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák