- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Yettel topik
- Magisk
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mobi28
tag
A hirdetésben 2x is említik, hogy dízelre cserélné. Nem véletlenül. Az fele annyit fogyaszt és örök mint a nyomorúság. Volt szerencsém ilyen karbis motorhoz kocka passatban. Nem hittem a szememnek mikor egy Budapest-Dunaújváros-Budapest kör után (úgy 130km lehet oda-vissza) rátankoltam 11litert (85% országúti fogyasztás mellett). Ez városban úgy 15-16literre simán felugrik. És még csak nyomni sem kell különösebben hozzá. Borzasztó ratyi egy motor.
A dízelekről mi rosszat hallottál? Érdekelne mert én meg egy Polo/Ibiza 1.9D -t akarok venni. Azt meg ha jól tudom az 1.6D -ből fejlesztették tovább. Bár ebben nem vagyok biztos. Ha hülyeséget mondtam majd kijavít valaki.
[ Szerkesztve ]
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10666 üzenetére
Azt kerestem de nincs egy darab se. Illetve ami van az nem fér bele a keretbe. Toledóból láttam már olcsóbban is de ez két személynek nagy, pláne a városban. Lehet, hogy várok ezzel az egésszel és kuporgatok még hozzá egy kicsit vagy elmegyek bankot rabolni és veszek egy hatos gti-t . Hát igen, google útvonaltervező 78km-t ír. Akkor az valóban nem 130km. Viszont akkor rendben van az a 11liter.
[ Szerkesztve ]
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10695 üzenetére
Lehet. De milyet? Azt megfigyeltem, hogy a magyar autók 99%-ának durván vissza van forgatva az órája. Pl.: Golf 3 tdi, 1995ös és van benne 118.000km. Milyen hülyére lehet így rásózni egy autót? De, hogy minimum a duplája mindben benne van ami ezzel egy évjárat az tuti. Vagy még egy verzió létezik. Venni a picsába valami fiatalabb 1.4 - 1.6 benzinest és átalakíttatni gázosra. Jobbat nem tudok. 306ft egy liter benya. Én szinte csak 100% városban használnám a kocsit. Egyen csak 8at az már ~2500ft / 100km. Pont ezért a sima benzines teljesen kizárt. Nincs kedvem a havi fizum 1/5 -ét a kúton hagyni.
[ Szerkesztve ]
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10697 üzenetére
Ismerős szerint (autóbehozatalból él) a német származású kereskedőknél nem igazán jellemző. A török származású németeknél (lassan minden 5. kereskedés ilyen) na ott szokás ez, sőt. Ha nem vagy résen a szemed is kilopják rosszabbak mint a cigányok. Mindennel bepróbálkoznak csak, hogy rásózzák a kocsit. Mikor fenti ismerősöm szedte elő a laptopot, kábelt, festékréteg mérőt stb, hogy kiderítse mennyi is az annyi kedves kereskedő urak úgy felháborodtak, hogy majdnem megverték. Ha egyedül lett volna talán el is kalapálják. Megfenyegették és elzavarták őket a telepről. Ilyenek ezek mind.
Magánembertől nem akkora gáz autót venni. Mindegy, hogy kint vagy itthon. Ha nem egyezik bele, hogy lehívja az ember valóban menyit futott a kocsi, dob e valami hiba kódot, alaposan végigellenőrizze a bódét volt e valaha törve, kompresszió mérés stb... simán ott kell hagyni. Aki szabadulni akar az öreg autójától (és nincs takargatni valója) nem nagyon fog tiltakozni ezek ellen. Amúgy is 20 perc alatt megvan az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Mobi28
tag
válasz Senki9876 #10740 üzenetére
Egyik sem jó. Anno fekeandrassal beszéltünk erről. Nagyon el tud szállni a nyomaték a kis turbó miatt főleg alacsony fordulaton. Ez azt okozza, hogy előbb utóbb eltörik benne a hajtókar. Eleinte csak összenyomódik, változik a kompresszió majd évek alatt az eldeformált meggyengült hajtókar előbb utóbb a plusz terhelés miatt egyszerűen eltörik. Mindez egy szarul megírt chiptuning miatt. A 105 és a 115lovas motor alkatrészei nem bírják a úgy a strapát. Esetleg ha belerakatnád a 130 vagy a 150lovas pdtdi hajtókarjait dugókkal együtt azok sokkal erősebbek. De szerintem írj egy privátot fekeandrasnak. Ő sokkal inkább képben van.
[ Szerkesztve ]
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10752 üzenetére
Az ilyen chippelgetünk plusz 20lóért embereket nem értem sokkal jobban nem megy tőle de a fogyasztást növeli (mivel úgy is jobban nyomja neki).
Rendes tuning: Ha már lúd legyen kövér alapon gépműhelybe vele és A-Z ig átalakítani/kicserélni mindent, 1.9pdtdi esetén a kapott eredmény már már sokkoló lesz. És akkor még nem beszéltünk alkoholról mint üzemanyagról, nitróról, többlépcsős feltöltésről semmiről. Csupán sima motor + erőátvitel átalakításról. A tuning egy mélyen zsebbenyúlós a móka és garancia semmire nincs.
Vittek már ilyen autóval (1.9tdi 4motion). Hatalmas élmény volt. Minden fokozatban hátba rúgott a kamionnyi nyomaték, még hatodikban is. Az semmihez sem fogható élmény mikor nyáron száraz aszfalton kettes tiltásig elforog mind a négy kerék. Harmadikban mikor letapad játszi könnyedséggel mindent átlép. Komoly erős sportkocsikat is. tdi feeling. Ettől függetlenül nekem nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10767 üzenetére
Ok, csak ahogy régebben beleolvastam néha a topikba említettél valami vr6 turbó (egyes?) golfot. Azt hittem arról beszélsz.
Egyébként a vr6 motor gyári állapotában nem nagy kaland. Ok, hogy 174lóerő de a 150lovas Astra F GSI egálban van a 174lovas Golf3 al. Lacházán többször is mentek egymás ellen és hol ez győzött hol az. Kb ugyanazt tudja a két autó. Csak az Opel 800ccm-vel kisebb.
A "vér tuner tdi" -seken meg csak röhögök mikor kézzel fogható bizonyíték nélkül dobálóznak a hihetetlennél hihetetlenebb számokkal. Eddig egy kezemen meg tudom számolni hány dízel kocsiról van hitelesített dyno mérés. Na azok előtt fejet hajtok a többit meg kiröhögöm.
De már fentebb is írtam: nekem nem kéne széttuningold dízel.
Nekem a kettő valahogy nem fér össze.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Arena Breakout: Infinite
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Toyota topik
- World of Tanks - MMO
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen