- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #11559 üzenetére
jó étvágyat szarul látszik, de most nem volt kedvem leszedni a légszűrőházat. Kicsit ferdén a gyertyapipa, mögötte az injektor, melyből csak 2 fért a képre, de 4 van.
de ha ezek után kiderül, hogy amit injektornak hiszek az nem injektor, akkor a fejemet bele fogom verni a falbarip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #11646 üzenetére
Nekem pedig ez:
a kombi talán még szebb.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #11718 üzenetére
nekem elég volt 2x elolvasnom, hogy rájöjjek: sose fogom megérteni
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Zsír video
klassz bringák 0.40-nél, és nyerítve röhögés 0.50-nélrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz csaresz002 #12014 üzenetére
Eléggé autófüggő, melyikben mikor kell olajat cserélni.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Kickass #12074 üzenetére
Frankón nekimész Horvátországnak gatya váltóval?
Ez baromság, nem bátorság Még csak nem is valami kímélő dolog a horvát autópálya, olyan emelkedők vannak, hogy az M7 érdi emelkedő ahhoz képest kutyafaxa.
Ha lerobban, haza se érdemes hozni a kocsit, annyi lesz a tréler...rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz WebSpyder #12088 üzenetére
A VW nem gyárt lengőkart
Beszállítók gyártanak neki. Egyik jobb minőség, másik kevésbé. Lemfölder, Febi, ezekben megbízhatsz, bár én a márkák nagy részét simán merném tenni a kocsimba. (2 évig voltam gari ügyintéző egy autóalk. nagykerben)Mind a 8 lengőkar kaka?
Ugyanígy beszállítók gyártják az elektromos cuccokat (pl. Bosch), a féket (pl. Ate), a lámpákat (Hella, Valeo) a kuplungot (pl. Luk) stb stb stb....
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #12101 üzenetére
+1
Mást nem igazán lehet kezdeni vele. Kíváncsi vagyok, mi lesz a feljelentésből...rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #12116 üzenetére
Öcsémnek ilyen van, néha visz egy kört. Nem fél 7000 fölé pörgetni. Az 1000 kilót szépen viszi a 160 ló
Szegény kocsin nincs egy ép karosszéria elem, csupa alapozó az egész kocsi...Azt a mocit és váltót bele kellene tenni egy normális kaszniba (pl. Golf3 ) és ez lenne a kategória etalonja.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #12121 üzenetére
Nézd, én nem igazán szeretem a Hondát, meg úgy egyáltalán, a japánokat, de a VTI előtt megemelem a kalapon
Ez amolyan "kicsi japó nagyon mérges" motor, élvezet pörgetni. Nem nyomatékból kell autózni vele, hanem fordulatból.
Azt a körbeautózást megnéznémEgyébként én se tenném bele, viszont a VW egyik ballépését, az AEX-et hajom, a 42LE fajlagos teljesítményével, azután vágyok egy pörgősebb motorra
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #12123 üzenetére
Hát jól mondod, van egy hype...
Igen, kétarcú a moci, van ugye a normális én 5500 alatt, és az elmebeteg 5500-8000 közt
A VTI hangosabb, a VR6 meg szebben énekel.
De a VTI 1600 ccm, a VR6 2800, nem csoda ha odabasz...Nem keresgélek G3 vonalon, marad ez még valameddig, aztán veszek egy sokkal újabb kocsit.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Ma voltam tesztvezetésen. Egy Bravo 1.4 T-jet volt az áldozat.
Ez egy kurvajó autó.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz tomcsi23 #12172 üzenetére
Arra mentem, amerre akartam. Nagyon nem csapattam, 1-2x forgattam 5000 környékére, hát megy mint a picsa. 120 LE 200 NM nem rossz. 2500-tól indul meg, alatta szívó 1.4. Szépen szól, hangja is van. Persze neked hiába mondom, hogy szépen húz
Ez az a gép, nem ismeri valaki?rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz tomcsi23 #12187 üzenetére
Már ez a 2,9M is a keret legvége, hitelbe meg max. lakást veszek.
Persze, van ám előélet, apró karcok itt-ott, fényezett az egyik ajtó, de ez még akkor is szinte új... Fél millát megér nekem, hogy nem makulátlan. Belül, ahol gyakrabban fogom látni, semmi baja. Plusz amit linkeltél, abban nem ilyen kárpit van, ez pedig gyönyörű szvsz.1.6 TSI ???
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Kickass #12198 üzenetére
Az előzés közben elalvás, az ugye egy okos újságíró aranyköpése, vezetés közben viszont már el lehet aludni...
Az Euro NCAP csillagokat meg nem puszira osztják. És ennek csak 4 vanWebSpyder
hány km van abban a Passatban? (úgy sacperkb) Az, hogy 12 éves, nem jelenti azt, hogy ennyit kellene rá költeni...[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Automobilista 2
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Linux kezdőknek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen