- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12023 üzenetére
hát most a digitfiz más inspekcios, ergo szépen számol vissza 15e/30e-12hó-ból és miután valamelyik lejárt vinnyog.
a gyári szerviz manuál meg 10e/12hó
castrol GTX 1 10W60/magnatec 10W40/Mobil1 10W40, persze mind ásványi még, talán a GTX fél szintetikus.
bár most nagy dilemmába vagyok hogy edge sport 10W60 v lqui moly "zöld cimkés" 10W60.
az LM nagyobb nyírodást és nagyobb hőt visel el, aztán ha ne adj isten elkap engem a gépszíj akkor 110-115 fokos az olajamerről a gyári 30e-s csere periodusra csak egy általunk tapasztalt jelenség VW 1,4 16V motor, amelyik 30e-s cserén volt ott 100e körül az összes himbát elkell dobni (találkoztunk már olyannal is nem is eggyel ahol elkente a hajtó kar csapágyakat), még aki 10e-nként cserélgette az olajakat ott 200e körül jött ki a himbás gond, és csapágyat még nem kent el.
de persze lehet jó a 30e-s olaj csere, de mi nem a ajánjuk :-)
kis technikai magyarázat, az oké hogy a rövid lánci CH nem nyírodnak, vagy nagyon minimálisan, és stabilak, de egyébb funkciója is van egy olajnak mint a kenés, és ezeket egy bizonyos idő/használat után már nem tudják ellátni.
másik dolog hogy a VW motorok nem olyan pontos illesztésűek hogy a túl vékony olajakat elbírja.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen