- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nimmrody #189733 üzenetére
AXR gondolom DPF nélküli motor még - ez esetben VW505.01 előírást teljesítő olaj kell bele, ami főleg 5W40-et jelent - de semmiképp ne alapozza a viszkozitási osztályra, mindenképp nézd az 505.01 minősítést!
Ha szabad még 1-2 tippet: első sárvédők alatt a műanyag dobbetétet érdemes évente 1-2x kiszedni, és az összegyűlt komposztot kimosni alóla, illetve ha a sárvédő tetején belül van szivacs, akkor azt ajánlott kiszedni (szintén rozsdát okoz). Ha valami üregvédő olajjal kezeled ott belül, még jobb. Alulról is érdemes átnézni, mert a gumi dugók ki szoktak potyogni, utána meg csúnyán elkezdődik a korrózió, akár szettben is lehet cserélni mindet. Csomagtérajtón gyakori még a probléma, esetleg ott is meg lehet próbálni az üregvédőt, plusz a réseket kimosni az üveg körül, stb. Nagyon tartós a karosszéria, ha pár dologra oda van figyelve
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nimmrody #189764 üzenetére
Alapvetően az 1.9 TDI előző generációját nézve 5W40 és 10W40 olajak voltak divatban, utána jött a PD üzemanyag rendszer, aztán belül is történt pár változás. Viszont a nyírási stabilitásra ezek fokozottan érzékenyek szerintem, szóval ebből a szempontból talán jobb az 5W40, persze az 505.01-et teljesíti olajokon belül. Személy szerint csak a gyári előírást nézem, onnantól kezdve ismeretségből fakadóan a márka adott... Szóval ajánlom az olaj topikot, ahol részletesebben foglalkoznak a különböző márkák kenőanyagai közötti különbségekkel
-
bul07
nagyúr
válasz nimmrody #194540 üzenetére
Tanksapka belső oldalán vagy a B oszlopon fel szokott lenni ragasztva egy matrica amin rajta van 1fővel és teli mennyire kell fújni, abból már lehet következtetni hogy mondjuk fél terhelésnél mennyire
Meg a könyvében is benne kell lennieAz enyémnél ilyen, ilyet keres
Mondjuk ha hőmérséklet különbség is nagy akkor azt is számításba kell venni, 10fokonként 0.1bar változás kb
Mondjuk Anglia +17, és esetleg Németország magasabb részein -5-10, az már 0.2-0.3bar változás lefeléÉn inkább egy két tizeddel felé fújnám, kb annyira mintha teljesen meg lenne terhelve a kocsi
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr