- iPhone topik
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10710 üzenetére
pontosan
hüm úgy néz ki lesz gyári centrál meg villanyos napfénytető a kocsiban
ha minden össze jön akkor jövő hónap közepére talán mer fent is lesz elől a 276mm-es dupla dugyattyús fék, no meg hátul gátlók és szilentek cseréje.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10719 üzenetére
hídat nem feltétlen kell cserélned, főleg ha elől nincs stabrudad.
hát igazából le kell kötni a gátlókat a hídnál meg oldalanként asszem 2-2 csavar tartja (ha nincs szerencséd akkor 4ből 4 is beleszakadhat).
meg kézifék kötelet kell cserélned.
lesz eladó motyó viszont a híd szerintem nem lesz jó golf alá ( fék része az ugyan az), mert passat alól jön ki, 1-2 hét és vihető lesz...
amire még figyelj hogy csak is úgy tegyél fel hátra tárcsát hogy fék erő szabályzót is teszel fel hozzá!!
(esetleg ha érdekel lesz előre eladó GTI fékem komplett, tárcsák kb 10e-t futottak, a betétek 5e-t (zimmermann racing+jurid betét), méretre ugyan akkora a Tied is, csak ez hűtőtt, meg lesz eladó 22-es főfék munkahenger is elvileg)
két dologra érdemes figyelni hogy a kézifék része szeret berohadni a hátsó nyergeknek (1-2 ezer forintból orvosolható), és ha ne adj isten ki kapsz egy NKH razziát, helybeni tarkon lövös jár, mert mi az hogy jobb féket akarsz a csavar kompatibilis kocsidra...
illetve ha a híd lent van automatikusan szilent csere benne!
szal nem macera kb 2 óra, ha minden kéznél van és jó.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10722 üzenetére
elsőkbe komolyabb pénzt úgy lenne értelme feccölni, hogy váltasz 256-os fékre.
vagy azt tudod megcsinálni hogy veszel 86-os GTI tárcsát az összesen 8mm-el szélesebb, megveszed hozzá a betétet (az tökmindegy hogy a tiedhez vagy GTI-hez), fogsz szépen egy üveglapot rá teszel egy smirgli lapot és betétenként 4mm-et lecsiszolsz belőle és voálá kész van a hűtött GTI féked.
nos ez unixos utcai áron számolva durván 30e ft (ate tárcsa+betét), a 239-es GTI fékek csonkálvánnyal együtt szoktak 15-18 körül menni, csak azok össze vannak rohadva álltalába, én meg ahogy leveszem adnám is el igazából, szal ha úgy döntök, hogy nem fér el itthon akkor megbeszélhetünk rá egy árat.
a komplett hidak 25 ért mennek állt vagy 30 ért (amiket én adok 25k egységesen), elvileg mindegyik jó, (tárcsa, betétek, csapágyak, csak meg kell pucolni őket), max ha azt adom el épp a kocsimon van akkor a baloshoz kell egy felújító készlet, mert nem az igazi a kézifék része.
én hátulra a tárcsával kezdenék, mivel azt bármelyik fékezésnél érezni fogod, a hűtött elsőket meg csak a 3.-4. után.
viszont 18-as főfékkel semmi képpel ne rakd össze (neked már elvileg 20-as van), mert szar lesz.
nekem 20-assal is egy picit nyúlós volt a fék, most 22-essel (van most épp az is eladó), már elég jó lett így, alig kell hozzá érnem a pedálhoz, annyira figyelj hogy ehhez már egy GTI méretű vákum köcsög is kéne.
no lehet hogy most ez is cucc-ra sok, de igazából az első tárcsa csesztetés nélkül egész kellemes összeg és teljesen megváltozik a féked, az elejét meg rá ér majd egy fél év múlva vagy amikor úgy is esedékes lesz a betét+tárcsa csere elől akkor csesztetni.
az NKH-s csesztetéstől meg nem nagyon tartanék, mert a topikba senkinek sincs feltűnő kocsija
fero02:a gyárban tényleg okos mérnökök vannak, ők is megmondták hogy ez egy faszság.
de a márketing meg a zöldek ezt várják el.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10728 üzenetére
kis helyesbítés, a lambda jel alapján befolyásolja a keveréket, itt épp az eco tronic karbi
de légy nyugott a sima mezei K-jetes VW-k tudják az euro kettőt is kipufogó gázok terén (az zaj kibocsáltás pl, nem, de az még nagyobb faszság).
de ennek ellenére sárga plakettesek, nem baj legalább legálisan tekerhetem fel a K-t benne
tehát ez egy vicc egy jól beállított pontos befecskendezésű kocsival is a megfelelő értékek alatt vagy, és ahogy Fero is mondta összeséggében kevésbé terheled valószínűleg így a környezetet mint minden lószart legyártatsz és mondjuk 10év után inkább többet árt egy katalizátor mint használ...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz rob210 #10777 üzenetére
remek, akkor szerencsere nem all fent ez az eshetoseg, en csak annyit vettem eszre ha tul alacsony fordulaton kapcsolok vissza vagy kapcsolok fel akkor volt egy vagy ket alkalom amikor eleg csunya razkodas es csunya csattogas volt az eredmeny (nem csak az ilyenkor megszokott erolkodes) meg el nem ertem egy bizonyos fordulatot, azt gondoltam ez mar a bakok haldokalasanak elojele
de akkor csak juzer error igaz azota kinosan figyelek erre mert a sajatom nem toleralja ezeket a dolgokat mint a csaladban levo ujabb autok
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10804 üzenetére
féltengelyek, rudazat önindító, minden szir szar ki.
váltót fogó csavarok ki aztán szépen a menet irány szerinti bal elejéhez a kocsinak kilökni a fejetek felett, elég nehéz mutatvány lesz, főleg fej fölött tartani a váltót, jah meg a motor bal oldalát kössétek meg mert, ugye a váltó tartja azt is.hát két tapasztalt embernek autótól függően 2-3 óra a le föl rakás.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10817 üzenetére
megértem
én meg úgy vagyok hogy bármihez is nyúlok a kocsin akkor már 5 másik dolgot is meg kéne csinálni, szóval esélytelen hogy apránként haladjak.
bah 13. viszont össze kell legoznom a futóművet hogy lehessen használni rendesen, nagyon hiányzik már egy kis mókázás vele...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10819 üzenetére
no hogy sikerált?
srácok szükségem lenne nagy segítségre, lehet tudok szerezni egy speckó belsőt a kocsimba viszont a sajátomat nincs szívem elcserélni, szóval nem tudtok 3 ajtós golf 2-es belsőt (4 kárpit 3 ülés)?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10823 üzenetére
na most akkor én mit mondjak a sufnis utólagos fényezésemmel, ami a falcokba már pereg le... ?
(bár nem értem minek kellett újra fújni ahol le jött ott elég szép a gyári, polirozni kellett volna, a jobbos ajtomon van egy gitt folt amit nem értek, mert a másik oldalt teljesen érintetlen a lemez, illetve a tetőn van még..)
de ne hogy azt hidd hogy mindenki teljesen makula és kész kocsival megy egy talira, vannak olyan perverzek akik felcsiszolt gittes kasztnival is kijönnek
no meg ez csak ilyen kis semmiség év nyitó tali lesz a Lurdy ház külső parkolójánál.
úgy néz ki potom pénzért lesz egy ilyen órám
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10825 üzenetére
igazából ha minden jól megy egy mechanikus órás kötegre meg egy spirálra cserélem (3e ft)
km jeladóval (igen az kell hozzá, de van itthon vagy kettő) a saját kötegére az óra állítóra meg magára a műszerre szal 3k+ pk, ha nem megyek el személyesen érte, annyi hogy bevan pusztulva (a digitális része csak időlegesen működik már csak), kb senki nem tudja hogy ezeket lehet javítani, illetve azt meg még annyira nem hogy itthon, nekünk van rá emberünk, 8 e ft ért orvosolja a problémát.
40e ft körül van amúgy a piaci ára, de akikkel beszélgettem azoknak is már meg pusztuló félben van, mondjuk nekem olyan kéne ami 8k-ig van órázva, ez nálam elég sokat fog 7-ig kiforogni
ebből is a 2. a családba
bár nyugtával dicsérjem a napot. majd ha itt lesz a kezembe...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10834 üzenetére
nyulvány zárhídak hűtő ép maradt?
biztosító fizet?
10-11k lenne az új után gyártót löki vassal (unix) a maszkok kb 4k ért mennek, megnézem majd mi van itthon ha van még.
illetve egy maszk tuti van itt a környéken (tárnok) bontóban, csak a jel már nincs benne
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz rob210 #10848 üzenetére
Én is építgetném, egyrészt ennek hiánya hasonlóan financiális okokra vezethető vissza. Másrészről mostanság a balszerencse áradása miatt többet bontok le róla mint amit megcsináltam bár műszakilag rendben van jelenleg az autó ezt most k*rva sokszor lekopogom De be kéne fejezni a hifit (mit hifit, vmi zajkeltő eszközök egybekötve mer rendes hifire nincs lóvé) meg kell új nyári gumi, na most az egyik ugrott természetesen a nyári gumi marad, hifi helyett meg úgy néz ki fényeztetek.
Van harmadik eshetőség, kivülről ugyhagyom és úgy fog kinézni mint valami cigányverda de legalább lesz zene
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10848 üzenetére
nekem kiderült hogy még is full hibátlan a Digifiz, csak az égők kellenek bele (2db 4e ft összesen és pár 1-2 száz ft-s..)
viszont 3 napos meló van nekem is a kocsin (reggel 8-tól kb 15-ig lehetne csinálni minden egyes nap)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10865 üzenetére
nem utálom, szimplán nem teszik a sok ajtós kivitel jó pár modell-nél (lásd golfok), egyenlőre nincs szükségem a sok ajtóra, ergo számomra felesleges lenne.
nincs mit, jól vna csak régne mondtad hogy keresel ilyet, most találtam "olcsón"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10879 üzenetére
hát jah, elég disznó, lehet túlságosan is és blokkolni fog az eleje, főleg hogy olyan tárcsákkal van össze rakva amik 650-en fokig garantálják a megfelelő teljesítményt, a betétek se annyira szarok, bár nem verseny cucc.
de az tuti hogy ha valaki nem figyel az anyóson és nincs bekötve ki lehet vele fejeltetni a szélvédőt
15-ös a minimum felni méret amit fel tudok rakni, és kb egy papír lap fél el a nyereg meg a felni közé.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
m3tr0
senior tag
válasz rob210 #10925 üzenetére
A sűrű benzinszűrő cserét azt miből gondolod?
Az etalonra átállás miatt lehet rá nagyobb ,gyakoribb szükség?Amúgy igen, az a CO érték az nagyon meleg.
Még a végén Golf Hibryd lesz.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10931 üzenetére
jól van akkor jól tudtam hogy minden karbisban mechanikus AC van álltalába.
tudtommal a rabbit, csak annyit tesz hogy egy speciálisan az osztrákoknak gyártott sonder modell, ám de technikájában pl ugyan olyan mint egy memphis vagy moda 2-es, csak teszem azt nem lila hanem rózsaszín belső van benne.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10933 üzenetére
-szabályzott kattos karbis 1,6-os motor (eco carbis) motor már volt az egyes golfba is. (kettesben is jellemzően 87 után.) vagy ha a "fedélzeti számítógép" gép alatt az MFA nézed az azért van mert sonder modell.
-pl milyen technikai újítás?
-futóműben 2-esnél nem lehet nagy wast ist das fékkel van mahinálás meg a stabrúddal, gondolom a tied is stadrúdas, az is felszereltség függő.
félre ne érts nem kötözködés képpen, csak próbálok tanulni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10935 üzenetére
az szerintem mokólás, karbisoknak nem egy bonyolult üzemanyag rendszere van.
ráfolyós tank, mechanikus ac, a kis szűrő, karbi.szvsz ezek a cuccok (már ami gyári) azok mind egy sima golf C-be is rendelhetőek voltak (a belső nem elméletileg), felárért.
de a sondermodellek, azok gyakorlatilag különböző felszereltségi szintek, amik "alap modell" ként járnak a kocsikhoz, és ezen felül lehetett még extrázni.
jó nyilván egy golf C-be nem kérhetek csak egy G60-as motor, de elég nagy volt az átjárhatóság annak idején.de technikában nem volt túl nagy különbség a kettesek közt, mert a kasztni az összes modellnél ugyan az, ergo minden modell csereszavatos a másikkal, futóműnél meg mondom a rúgókkal és a stabrúdakkal játszottak ide-oda.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11025 üzenetére
imádom azt a helyet (Sukuró, Bence hegy), baromi szép a kilátás, ma is minden gond nélkül ellehetett látni Fehérvárig.
hirtelen pár kép még tavaly nyárról:[link][link][link]
és még pár máról, csak hát a minőség khöm:[link][link]
még egy kérdés vissza cseréljem e a hátsó lámpáim ilyen gyári 86-osra mint ezen a GTI-n?
mod:még valami jó ipari környezet kéne, valaki nem ismerős csepelen ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11031 üzenetére
Hohó, az már azért repesztés a javából!
Ahogy mondod, szerintem is a tisztulás eredménye ez a teljesítmény, mintsem a páleszé. Bár, ilyen 50-50-es arányban még nem volt hozzá szerencsém, de (majdnem) tisztán, felül elfogy a kakaó, viszont nyomatékosabbnak tűnt alul a masina....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11031 üzenetére
ez jobban illeszkedne a motor karakterisztikájáhoznekem is kikéne már takarítani a rendszert, csak nálam a K-jet miatt az Etanol kizárva sajna...
ehh a tied ilyen fiatal?
hát tegnap nekem is sikerült egy okádiás papi miatt egy 4. @ 6900rpm-> 180-as szakaszt produkálni, elvileg azon a szakaszon nem voltak szolgálatban a rend éberőrei, meg egy részre tudnak csak beállni, de ott nem nagyon láttam senkit, igaz nem is bámoszkodtam..
viszont a 130k-s ideg itt van a gyomromba
fékre: elvileg a hátsó tárcsát leszámítva ugyan az van neked mint nekem volt, ha az eleje rendes betét+ tárcsa kombóval van megcsinálva akkor simán bírnia kell egy ilyen fékezést 0-ra is, maximum a dob miatt nagyobb lesz a fék utad.
nekem meg tempóról való fékezés tekintetében igen csak bevált a dupla dugós fék, épp hogy simogatni kellett a pedált hogy vissza lassuljak 100-ra, viszont ilyen ovatos fékezéseknél rágurulásoknál sokkal jobb volt a kis fék, jobban adagolható talán vagy én nem tudom csak kelleni fog a teher autó főfékhenger...
a 7,1-es fogyi meg elég jó ahhoz képest hogy karbi és etanol.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11038 üzenetére
igen az!
jól vna viszont egy lemez harkáljjal vedd azért fel a kapcsolatott, csunyán eltud tűnni a kettes hátfala, főleg az alsó perem, hajj azt nekem is meg kéne vakarni picit és idéglenes megkenni korrozió gátlóval+ festékkel.
szvsz jobb festék üzletben tudsz kevertetni magadnak színt spray-be.
dízelracer: akkor bratyóm mit szóljon a VRT-vel 1100kg 300-320le, 450-500nm, FWD speer-t életében nem látott a váltó
nedves aszfalton 5.-be 80 körűlről ahogy + nyomás van kapar, 2.-ba 90-ről elnyomva még szó szerint gumit lehet vele füstőlni.
nekem le meg lenne viszont a kis ccm miatt a nyomaték nem, szóval valamivel használhatóbb lenne, meg az egyszerűségéhez képest relatíve jól funkciónál a 1/2-es futóműve annyira nem veszi ki a kezedből a kormányt.
hát igen ha az ember úgy autózna vele egy hétvége egy szett első gumi és egy váltó viszont szivar S8-asokat meg E400-as mergákat kitűnően lehet vele szivatni
Morris: vason van a betét (elvan kopva), üveges tárcsa/betét.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Jogász topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- iPhone topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Videós, mozgóképes topik
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest