- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
prmcsk
addikt
válasz rob210 #10134 üzenetére
Ez, az automata szivató...
Egy thermoelem érzékeli a motor hőjét és egy mechanikán keresztül egyre jobban megnyitja a karbi pillangó szelepét, hogy a delikvens, mikor reggel beül könnyebben indítson. (kvázi, gázzal indít)
A motor beindul és gázfröccsre a mechanika visszaáll az eredeti helyzetbe...Osz't van ám elektromos is, de ugyanez a szerep.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
tibi666
senior tag
válasz rob210 #10199 üzenetére
maradjunk annyiban, hogy én jártam ezzel minden évben síelni, és amikor az emberek sorban álltak meg az elsőkerékhajtásos, alulkormányzott gépeikkel hóláncot feltenni, ott mi mosolyogva felmentünk. igaz, akkor meg is volt pakolva a hátulja becsülettel. de semmivel nem rosszabb a hátsókerékhajtás télen, csak a megpróbálják elhitetni veletek, hogy lenyeljétek a költségcsökkentést.
vagy hajtok, vagy kormányzok, a kettő együtt nem megy.
ma is annyi elpörgő kerekű, csúszkáló xart láttam, hogy hihetetlen. az én nem áldás rwd-m meg szó nélkül hazahozott.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz rob210 #10381 üzenetére
HI!
a vjuktol monyek dobnayank ki? bonyukat apolni i sko vkink:- )))
udv
neduddki
p.s. kentartalomrol ellmebn senki nem tud semmit?
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz rob210 #10386 üzenetére
HI!
gondoltam nagy vw-s totikban egy alaveto kerdesre vki csak tugya a valszt es hol mashol kerdezzem meg ? amugy megmeg arra is kivancsi lennek a nagy derrel durral beharangozott 1.6fsi-t mijert kaptak ki a kinaltbol?
mijert kene elfelejtenem elarulod?udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10416 üzenetére
igazából bármelyik dél után, állt mindig fent vagyok, ha nem is ülök a gép előtt, rám írsz aztán elküldöm, van még K illetve Ke-jetes rendszeről doksim asszem common rail-ről is van.
jah meg egy kapcsolási raj digifiz-hez pár sorral.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10418 üzenetére
hát olaj több nem lehet benne több az első beinditás után mint amit beletőltőttél, akkor valószínűleg k* sok benzint kap és letudod folyni a gyűrű mellett, benzin probléma meg old, olaj cseréig nem használt a kocsit.
mivel a felhígult olajjal elég könnyen csapágyassá válhat.
fel jössz most átküldöm!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
kisboxi
tag
válasz rob210 #10505 üzenetére
Olvasgattam most egy kicsit e témában. Másnak is vannak ilyen gondjai, hogy nem úgy húz a gép mint kéne. Válaszul a lambdaszondát mondták. Kérdés, valóban lehet/érdemes ezt tisztítani? Ha igen akkor mivel? (a féktisztítót javasolják)
"Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errare perseverare."
-
m3tr0
senior tag
válasz rob210 #10553 üzenetére
Nem tudom mennyi időre veszem. sokáig állt az a dolog,hogy GTI 2-es lesz, aztán átálltam dízelre, mert sokat kell majd mennem. Időközben még lejjebb kellett mennem, mert most eldöntöttem,hogy a diákhitelemet idén ki kéne fizetnem így autóra még kevesebbet tudok költeni.
Ha esetleg tudtok valami alternatívát, kis fogyasztás,olcsó alkatrész akkor jöhetnek az ötletek. Mindenesetre 200k fölé nem akarok menni,így amire átíratom benne lesz 260-ban.
A Golf mérete miatt is jó lenne.Itt lellén a benzinkútnál az autószerelő srácnak van egy I-es sima 1.6D Golfja. Én azon az autón soha nem láttam semmi kasztni hibát. Már VR6 Fan kolléga is mondta,hogy az I-esek nagyon rohadnak. Fene se érti...
Ja, amúgy májusig kellene valami autófélét vásárolnom. De inkább előtte,mert névre kell írni meg a fontos javításokat el kéne még végezni.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10577 üzenetére
hát akkor eleve fiatalabb 4 évvel mint az enyém.
nekem már dolgozik a móka alatta, de azt meg fogom hagyni a lakatosoknak, meg a tűzfal alját is.
hát hátul ahol kenegetem az ívnél nekem is jó lett, próba képpen megkentem a hátsó nyergeket is, azokról se dobta még le a festéket vagy holyagosodott fel, csak azért az egész bodét nem akarom át kenegetni vele.
mod: hát nem tudom nekem ezek az üvegszál temetők nem jönnek be semmien kocsival kapcsolatban.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz rob210 #10593 üzenetére
Hát én se. Főleg nem ebbe.
Csak most meg az van,hogy ha ez volt 200k-ra hirdetve akkor az a G2 ami 170k-ra van hirdetve az milyen lehet?
Mert az sajnos nem 10km-re van,hogy átugorjak megnézni..
De találtam még egy G2-őt 1.6 benzineset ez az ő meg pesten van...az sincs közel.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10612 üzenetére
nekem valamivel több... de időben meg munkában rengetek!
de igazából arra hogy azt mondhassam hogy "kész" még min a vétel ár kétszeresét rá kell költenem, és talán ki se fizetnék az árát (itthon semmi kép), de hát nem is azért csinálgatom.
no meg nem számoltam a zenét se benne, no meg hogy 09-ben kb 8 garnitura felni volt a kocsin
lakatolásból meg nincs lehetetlen amég vannak jó szakik és acél lemez!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz rob210 #10630 üzenetére
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...köszi
Ha nem lenne már most is ennyi gond vele,egyáltalán az,hogy valaki megnézze akkor pozitívabban állnék hozzá.Az a baj,hogy nagyon szeretnék GTI-t, csak egyelőre nincs meg hozzá a keret és most ez az említett példány hiába van itt...egyszerűen nem vágom,hogy mi a csöcs legyen vele.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10630 üzenetére
igazából kasztnihoz, (aljához, tipikus rohadási pontokhoz) lehet kapni mindent, voltam ma megkérdezni, mert még vagy két kocsihoz kell 1-2 héten belül motyó )
kettesben a technika annyival modernebb motor ügyben hogy van digifant (elektromos befecsi) és mono-jettronic (ami kell a kutyának mert egy szar..), de digifantosítani pl egy K-jetes motort azért nem egy bonyolult fele adat.
a többi dologban a kettes csak face liftként fogható fel, a kényelmet és az extrákat nővelték nagyban a kettesel illetve a méretet.
annál az egyesnél konkrétan a kasztni döntő pont, mert az egyben költséges projekt lehet, a többit lehet apránként.
annyira azért nem is szugerálóm, leírtam hogy mit kell leginkább mérlegre tenni és minek a függvényében
m3tr0:van olyan ismerősőm aki több éve keres kocsit, és évente jó párszor lyukra fut, ez most egy ilyen státusz, ahol keresed a szakikat, meg építgeted ki a kocsihoz a baráti köröd, ez is ezzel jár, meg az hogy hetente egyszer tuti alkatrészt fogsz keresni a kocsihoz...
de ez bármilyen olyan használt autóval így van amit az ember nem csak használati cikknek vesz.ezeket a dolgokat kell inkább felmérni mint hogy most fekete e a géptető vagy sem, az ezekhez a hosszú távú dolgokhoz képest nem annyira mérvadó.
sajnos nem olyan körülményke közt él azon társadalmi réteg jelentős része akik élvezik az autókat, hogy megvesz egy kocsit, betolja egy céghez és két hónap és egy vastag számla után belül az "új autójába".
másik véglet keresel egy aránylag fiatal szuzit és használod.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz rob210 #10645 üzenetére
ez mindig így szokott lenni.attól függően én nem akadtam el.jó a majdnem ott volt 3-4x.de mégse.tudni kell kuplungolni meg gázt adni. én 1esbe max tényleg megmozdítom csak au tót ilyenkor másképp tuti elássa magát.2esbe rakom és ráengedem már indul is el valamerrekorrigálás után lehet rendesen haladni.3asba rakom ott is kicsit megindulni de az már nem számottevő.fékezni meg 2x annyival előbb kell ennyi.
én azokon röhögök akik uj vagy újfajta 4-5-6....stb milliós autókkal ott szívnak elakadva, pláne elsőkerekessel elakadni nagyobb szégyen is.láttam belőlük párat tegnap.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Kiskokó
veterán
válasz rob210 #10652 üzenetére
Itt felénk van nagy elhagyatott hely ki is mentünk tegnap este...
am megint esik
a placcon volt vagy 25 centihó mindenki lazán ment... énis.. csak nálam lehetett látnimerre megyek az audi elje megalja végig simitotta havat tükörre XD de azé jót verettünk lehet tanulgatni hogy viselkedik azautó stb..
utána volt még egy lightos tesco parkoló is az se volt rosszSrácok
ha már EGR szelep..
Annak lehet olyan mechanikus baja hogy nem zár be amikor már nem kéne mennie? és egyfolytában nyomja vissza a meleg levegőt a motornak?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10692 üzenetére
akkor sem ha gyári ET-re jönnek ki a felnik ?
de igazából tényleg csak kruzolos felni lenne, bár az ET-je még mindig normálisabb mint állandó leszMobi28:G3 TDI-t azért lehet találni itthon, egy párat...
nem szenvednék a behozatalal, arra az ára szerintem még bőven rájön a regadó és egyébb apróságok (kb 400k)...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen