- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brumi1024
veterán
válasz dJ Peer #78168 üzenetére
Jut eszembe: valakit nem érdekel egy Audi MMI-USB kábel? A megfelelő rádiókkal és csatlakozókkal többféle USB eszközről lehet zenélni vele, illetve telefontöltésre is alkalmas.
-
Cheesy
őstag
válasz dJ Peer #78166 üzenetére
Ahol most az autóm van műhelyben van hibakód kiolvasó gép (nekem asztali PC-nek tűnt, csak volt hozzá a spéci kábel meg mellé beállítva egy Bosch bőrönd), amikor leadtam az autót és elkezdett a mester mászkálni az agyában, érdekes módon a 4 hengerhez tartozó érték kiolvasásánál (hengerenként külön külön) mindig disconnectált a gép :/
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz dJ Peer #80652 üzenetére
Eddig még nem fordult elő és azóta sem tapasztaltam, de az első szervós autónk óta a motor leállítása után egyébként sem szoktam nyomogatni a fékpedált, mert felkeményedik. Ez most azért tűnt fel, mert enyhe lejtős terepen álltam és ilyenkor úgy indítok, hogy kuplung és fék benyom. Csak itt nem tudtam benyomni :_D
Erre gondolsz amúgy, hogy ennek valamelyik csöve megrepedhetett az idők során? (csak rákerestem, hogy a4 b5 devander)
Erre a kérdésemre is ránéznél plz?
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #84712 üzenetére
Sok minden kellene ehhez. Mondjuk az óracsoport mibe való eredetileg, + a kocsid összes adata, motorkód évjárat, felszereltség. Na ha ez mind meg lenne, akkor is össze kellene vetni a te autód kábelkötegét az óra és a motorvezérlő között, azzal ,amilyen óracsoportot vettél bele.
Gondolom sima bc sem volt a kocsiban és te lecserélted egy MFA-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #84714 üzenetére
Óracsoport, ződ csatlakozó, 32-es pin. Ha van kábel, akkor csak rosszul lett kódolva az óracsoport, ha nincs kábel, akkor legyen. A másik vége a motorvezérlőben van.
32-pin connector, green
1 - Not assigned
2 - Immobilizer reading coil 1
3 - Warning lamp for side lights
4 - CAN data bus, screening for input signals
5 - W-wire
6 - Washer fluid low
7 - Brake pad wear
8 - External buzzer
9 - External gong (e.g. for seat belt warning system)
9 - External gong
10 - Fuel reserve warning (only certain countries)
11 - Vehicle stationary signal
12 - Air conditioning system shut-off
13 - Handbrake warning lamp
14 - Traction control system/vehicle stabilisation
15 - Fault warning lamp for electric accelerator mechanism
16 - Immobilizer, relay output
17 - Immobilizer reading coil 2
18 - Oil temperature and oil level signal
19 - CAN data bus, high input signal
20 - CAN data bus, low input signal
21 - Signal for oil temperature warning (vehicles without oil level warning)
22 - Not assigned
23 - MFI call-up button - top (display switches down)
24 - MFI call-up button - bottom (display switches up)
25 - MFI save switch - reset
26 - Ambient temperature sensor input signal
27 - CAN data bus, high output signal
28 - CAN data bus, low output signal
29 - CAN data bus, screening for output signals
30 - Output signal 2 from electronic speedometer
31 - Selector lever position display
32 - Fuel consumption signal[ Szerkesztve ]
-
feka007
nagyúr
válasz dJ Peer #87020 üzenetére
Update:
Nem ajánlom, 4-ből 3-nak le van töredezve a pereme, így jöttek... Valószínűleg a futárnál lett ilyen, mert benne volt az összes letört darabka a dobozban (de akkor meg mért nem csomagolja úgy be, hogy normálisan.. ). Persze vissza lehet ragasztani, de szerintem az előbb-utóbb le fog törni, talán már felrakásnál is.. Úgyhogy írok is egy emailt nekik, hogy mi legyen pasztmek
-
K Norbi
addikt
válasz dJ Peer #89080 üzenetére
Nem tudják mit kérjenek érte!! nem értem mit kell megfizetni ezekbe?? mert az a kis ABS műanyag nem kerület olyan sokba.
Nekem is mondtak néha olyan árakat Golfhoz hogy nem hittem a fülemnek! Vagy nagyon dárga a gyári! vagy a fizetés kevés! mert kinnt aki keres 500.000Ft ot meg jóval többet annak ez csak apró pénz.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #98073 üzenetére
Ha már mindenképp szopni akarsz, akkor legalább BKD kóddal vedd. Ott legalább ninc DPF, meg bosch a PD elem. Amúgy a 140 lovas 320Nm, nem 250, annyit a régi 74kw-os 1.9 is tudott.
Nem értem, ha többen is mondják, hogy szar, miért akarod mégis azt a motort???
bitpork Szerelem én is, épp ezért nem akarok ilyen motort.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA® driverek topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fűnyíró topik
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest