- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz audi100td #142718 üzenetére
Papíron örökélet+1 nap.
A kezdeti verziók kb. 70 k km után csörögtek; nekem 2009. végi volt, eredeti lánccal adtam el ~165 ezer km-rel, khmm. már csere-érett volt...
Szerk: nagyon jó kis motor; a szívó 1,6 nem alternatívája, ha szereted az autót és hajlandó vagy áldozni rá. Más komoly nyűgje nincs; van aki parázik még a kokszosodástól, szvsz nem tragédia.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen