- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Alan Wake II: Night Springs teszt
gp Hirtelen, egy E3-pótlék rendezvényen került bemutatásra az Alan Wake II első kiegészítője. A Night Springs három játszható karaktert is ad – de egész biztosan nem azokat, akikre gondolnál.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Érkezik a Cooler Master X Silent Edge Platinum tápja
ph Betartva előzetes ígéretét, június végén kezdi szállítani 850 wattos passzív tápját a cég.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
pocokxx #126038 üzenetére
Igen. Ennél az alkatrésznél ilyen idősen teljesen normális, hogy megadja magát. Ami még rosszabb, nem látni bele. Amikor kiadja a bontó a jót, nem tudni mennyit megy el, mennyire van benne megrepedezve a gumi membrán. Itt a szomszéd hármat cserélt, a legjobb ment egy hétig. Utána megvette az újat. Legalább a munkát nem kellett fizetnie, mert magának cserélte.
5 év után mindegyik elgezd ereszteni, valamelyik többet, valamelyik kevesebbet. Olyan hatásfoka egyik használtnak sem lesz, mint az újnak. Értem én hogy drága, de ez a fizikája.
Nem lehet tesztelni a régit, mert általában amiből bontják ki, már nincs benne a motor.
[ Szerkesztve ]