- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz Mauzes #160499 üzenetére
Én a helyedben elfelejteném a tetős bringa szállítást, a hátsó ajtóról már nem is beszélve. Azt javaslom, h sokat vinnéd a cangá(ka)t, akkor inkább rakass fel horgot. Nem olcsó de hosszútávon jobb. Hosszú évek bringás szállítási tapasztalataim alapján írom. A tetőn szállítás macerás, rohadtul fogja az autót és tiszta szutyok, rovar tetemes lesz egy hosszabb út után. A hátsó ajtós szállításnál nagy a sérülésveszély és az ajtó zsanérjait is rendezi rendesen, továbbá a gumi kitámasztók dörzsöli a fényezést.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mauzes #160516 üzenetére
Világos! Megértelek. De! Neked kell eldöntened mekkora prioritást élvez az életedben a kerékpározás. Ha csak alkalmi, időnként, néha-néha, akkor szedd szét és dobd be hátra.
Én évente többször megyek külföldre tekerni, vagy itthon az ország minden szegletébe. Nekem fontos az egyszerű gyors kényelmes szállítás. Ja, és nem utolsó sorban így a kocsira is jobban tudok vigyázni.
Én már nem is tudom pontosan a CC-re mennyi volt, de azt hiszem olyan 100 körül volt a horog meg az elektronika. A THULE horgos szállítóm az már megvolt, azt pontosan 150-ért vettem. Egyébként egy tetős szett, csomagtartó plusz két bringaszállító is ennyi volt összesen még 2006-ban, egy hátsó ajtós meg 70 volt.
Alapvetően nem lehet összehasonlítani a három szállítási módot. A tetőre és ajtóra való szerelésnél sok idő elmegy a pozicionálással, azokat vagy előző este felteszed, vagy hagysz időt magadnak, h minél kevesebb káromkodással szállításra késszé tedd a kocsit. A horgosnál ez pár perc, úgy, h még a levehető horgot is be kell tenni. Ja, és arra még kassza 5 ezerért vettem szürke rendszámot, mert a tököm pakolgatja a hátsót.Joe
-
simonjoe
őstag
Valóban, de ezért vettem a szürke rendszámot, h ne kelljen pakolgatni a kocsiról, nem nagyon strapabíró egyik tartó sem, a sok levételtől 1xcsak megadja magát és egy óvatlan pillanatban elhagyom. Nem kell már a szállítót sem vizsgáztatni, ezen is változtattak. Az okmányirodában csak a szélvédőn lévő rendszámos matrica sorszámát kérték, és rendelték a szürkét.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Elfogadható ha egy év alatt kb. 1dcl fagyálló hiányzik a CC-ből? Vagy nézessem át, mert sok ez a fogyás.
Most olvastam a TC-on hogy a túlzott fogyás okozhat gondot.
[link]Joe
-
simonjoe
őstag
bocsánat, nincs G13+, csak G12+
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #160704 üzenetére
..majd megkeresem neked, valahol találtam egy kompatibilitási táblázatot, ahol egyértelműen írja, h a 13-as jó.
A 11-est nem lehetett keverni semmivel ha jól emlékxem. Talán itt is belinkelt erről valaki valamit anno.
Szóval ezért bátorkodtam, tavaly amikor vezérlés csere volt, akkor lett átmosva és erre a G13-ra cserélve, most ezért is vettem az utántöltésre ezt.Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Jó reggelt, sziasztok!!
Valszeg lengéscsillapító vásárlása előtt állok, milyet javasoltok a CC-be? Esetleg gyári??
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz FoLey-v #160927 üzenetére
A múlt héten voltam a Homasita-nál, mert kiégett a CC-ben a kanyarfény. Eddig valami hájper űber 10eHUF-os OSRAM volt-van benne. Kértem valami prémium jó izzót és ajánlott az eladó egy Tungsgram megalight ultra izzót. Kicsit kétkedve de megvettem, még ott a parkolóban betettem a kiégett helyére és azt kell, h írjam, leesett az állam. Sokkal jobban világít mint a másik oldalon az OSRAM. Ja, és 5eHUF volt!! Azt még nem tudom, h meddig bírja majd, de egyenlőre tetszik.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #161011 üzenetére
Én ezt használom már második éve, 12-13K között cserélem, én úgy vélem, h csendesebb a kocsi tőle.
Szerintem sem lehet rossz, van egy pár jó összehasonlító film, érdemes egy-kettőbe belenézni.
Viszont nagyon keveslem az árát az általad linkelt oldalon. Én közel 20eHUF-ért szoktam venni 4+1L-t.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Motion_Blur #161016 üzenetére
2009-es CRTDI B6 Passat CC
Tényleg szeretem, és amit még elfelejtettem írni, h ha nagyon hideg van (tavaly észak Lengyelország -25°C)
nincs olyan veszett kopogása induláskor.
Bár már valaki írta, h minden frissen cserélt olajnál így "jár" a motor, csendesebb, majd később ahogy öregszik úgy lesz egyre hangosabb. Majd beszerzek dB mérőt és csinálok mérést róla, tervben van.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #161095 üzenetére
Az olajban nem fogsz csalódni, szerintem sokkal jobb mint a Castrol.
Én most kipróbáltam még ezt is olajcsere után: [link]
2000km után már tapasztalom a pozitív hatást, nehezebben kezd melegedni a motor, pontosabban adalék előtt 5-7km után indult meg a hőfokmérő mutatója, most olyan 10km megtétele után. Azonos úton, azonos hőmérséklet mellett tesztelve. Remélem az adalék miatt és nem más miatt. A hangja is egy kicsit szebb lett tőle.
A MANN FP pollenszűrőt szinte a megjelenése óta használom, én csak jót tudok írni róla. A gombaölő hatása igazán érezhető. Egy szezon után amikor néha-néha bekapcsoltam a klímát mindig volt az elején olyan jellegzetes klíma szaga. Ez a szűrő megszüntette, olyan mint ha klímatisztításon esett volna át. Továbbá a port is jobban szűri, a szag semlegesítő hatása nem 100%, de ez a legkevesebb. Akinek van az autójához, nagyon ajánlom, árban sem vészes, szerintem Te is meg leszel vele elégedve.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #161302 üzenetére
...nem mertem bevállalni, nagyon be voltam sózva érte. Attól féltem, h élettartama sokkal kevesebb. Mint Te is tudod nem 1xű cserélgetni az autóban. Viszont most azon agyalgok, h az első ködlámpákba teszek xenont. Amikor még éppen, h kell a világítás, akkor azt kapcsolnám be. Na, erre még alszom.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz gzbotii #161592 üzenetére
Kinek mi.
Itt sokaknak csakamaxmósön megy , és talán van is benne valami. Én speciel a MOL prémium termékét tolom bele, mint igazi patrióta (vagy inkább idióta ) Előző dízel autómmal nem voltam következetes, és nem egy helyen, nem prémiumot tankoltam, annak az lett a következménye, h nagyon "lelustult" majd jött ingadozó alapjárat. Prémium bele, autópálya, és helyreállt a rend. Na, én azóta, (vagy 7 éve itthon és külföldön is egy ) kúton prémiumot tankolok.Joe
-
simonjoe
őstag
Teljesen mindegy melyik márkaszervizről beszélünk. Most vagy pár évvel ezelőtt, arról szól a fáma, h minél többet le tudjanak húzni a tulajról. Volt egy pár új autóm, sajnos nem igazán jók a tapasztalatok ez irányban. Több mint tíz éve egy olajcsere alkalmával kicserélték a kocsin az első féktárcsákat, betéteket anélkül, h ezt velem megbeszélték volna. 1xűen kész tények elé állítottak, így csináltak egy 200 ezres számlát, amiből 150 volt a fék manőver. Olyan balhét leb@.....sztam, volt ott újsággal, TV-vel való fenyegetés, no meg írtam egy pár kedves sort a vásárlók könyvébe. Már ott tartottunk, h 50 ezret ajánlottak!!!!!, a 150 helyet. NEM! Leszerelték és visszarakták a régi tárcsákat, amikre ajándékba kaptam új betéteket, mert közben eltűntek a régiek. Ezek után nekem egy márkaszerviz se próbálja beadni, h a képzés, meg a célszerszámok, diagok, szoftverek miatt ennyire drága a márkaszerviz.
Szóval akinek garos kocsija van és márkaszervizben szervizelteti, annak mélyen kell a zsebébe nyúlni. Csak halkan jegyezném meg, h egy volt kollégám nem egy új autóját sosem vitte kötelező szervizbe, megmosolyogtam amikor mesélte, majd átértékeltem.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Reggie0 #161969 üzenetére
Én xartam rá. 8 év után kib@...tam a gyári akkut a CC-ből, vettem bele egy Exide prémiumot, párhuzamosan a csere idejére ráraktam egy kis akkut. Majd ellenőriztem a töltést különböző terhelés mellett, oszt jóccakát. 2éve megy. Nincs hiba, teszi a dolgát. Biztos nem fog az új akku nyolc évet kibírni, de nem a "feltanítás" hiánya miatt, ebben szinte biztos vagyok.
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Áldott békés karácsonyt mindenkinek!!!
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Kérnék segítséget.
Ezt hogy értelmezitek?
"suspension range 11 installation control only, no requirement forecast"
...ezt a szériafelszerelés listájában találtam a kocsinak kódja: L11THX!!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #162535 üzenetére
Itt???
...hát rendőrt sem látsz. No, meg nem szeretnek azok ilyenekkel xarakodni.
Egyébként a többivel teljesen 1et értek veled.Más.
Használ valaki közületek OBD Eleven-t?
Rendeltem, ma jött meg, egyenlőre a játék kategóriáig jutottam el vele, és pont amire vettem (DPF kontroll) nem tudom használni.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz i-sti #162537 üzenetére
Hát nekem a CC ezzel a progival nem ment, sajnos a CBAB motorkódú talicskákat nem szereti. Pedig vettem vagy 6 ELM-327 rendszerű kütyüket. A környezetemben élő barátaimat megszórtam ezekkel a számomra használhatatlan kütyükkel, így csak a kapcsolataim tudtam velük ápolni.
Ezért vettem az OBD-Eleven-t, ez már műxik a kocsival.(#162538) Doki16: hogy mennyire igazad van!! Holnap kipróbálom. Még anno megvettem a fizetős progit, így az a rendelkezésemre áll. Erre kíváncsi vagyok! THX!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #162543 üzenetére
Világos!!!
Ezeket már ezerszer átbeszéltük. Igaz nem tudtam, h milyen és mekkora nyűgöt veszek a nyakamba a CC-vel, de én is azt mondom, h aki majmot tart, legyen pénz banánra is.Nem merem leírni, a kötelezőn kívül mennyit költöttem már rá, pedig nem városi autó volt, km-ben és állapotban is patika volt amikor megvettem. Ennek ellenére locsolom a pénzt rá. Az EGR nem dobott hibát, csak egy kicsit olajos volt az alja, nem xaroztam, kicseréltettem gyári újra.
Soha nem jutna eszembe, h átüttessem a szűrőt, vagy az EGR-el manipuláljak. Vannak kapcsolataim, mint mindenkinek. Így nem lenne gond a műszaki vizsga. Sokat járok ki, hozzátok is, Ausztria, északabbra, vagy nyugatabbra. Nem vegzáltak még kint, nem játszok a tűzzel!
A DPF állapotáról meg egyszerűen csak jó lenne tudni. A nejem napi ötven km megy vele hétköznap, hétvégente szinte állandóan van pálya 2-600km között. Viszont 200k felett van már a megtett táv vele, így lassan esedékes a DPF, a kettőstömegű, meg a kutya tudja mi. Ha ezek közül valamelyik hiba kint ér valahol külföldön, akkor tuti a kardomba dőlök.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Nyaralás topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs