- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #73351 üzenetére
Milyen az új olaj? Füst? Semmi fejlemény?
ßrainiac Ha már hasonlítjuk, akkor legalább azonos évjáratot. A régebbi PD-k nem rúgták le magukról a befecskendezőket. a 2.0 motorral kezdődött ez a trend. Akkor igazságos, ha az 1.8T vs 1.9TDI PD kontextusban gondolkodsz. Mindkettőnek van előnye és hátránya.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mi ez a csönd?
Kérdés:
Nálatok mennyiért kaphatókak most az olyan autók, mint az enyém? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #73371 üzenetére
Próbálj ki egy passatot azzal a motorral. Lehet meg fog változni a véleményed. Én vezettem 1,8T 150 lovas passatot és 101 lovas meg 130 lovas PDvel is. A 101 lovas is jobban megy érzetre.
A chip csak pénz kérdése, de még akkor is kell majd tankolni.
joamilestoné Próbáld ki mindkettőt és majd utána böngészheted a katalógus adatokat.
nagyobb előzésnél úgyis vissza kell kapcsolni Nem kell. gyárilag 310Nm a válasz a költői kérdésedre.
Rugalmasságban sokkal jobban autózható egy nyomatékos diesel, mint egy pörgős benzin.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #73377 üzenetére
Nem csak a tömegen van a lényeg, hanem a légellenálláson, váltóáttéten is. Ezt is bele kell számolni az egyenletbe.
Legutóbb superb-et vezettem ezzel a motorral, megy az, de a tulajnak odaadtam a szarfofs 110kehes lovas szekeremet és az 'jobban ugrott'. Jó, nálam új a turbó, abban meg még eredeti. Lehet azzal is csodát tudnék tenni 2 hónap és 3000 euró múlva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
El kéne adni és venni egy 1.8t golfot.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #73392 üzenetére
Hétvégén jönnek megnézni a verdát. Majd meglátjuk. Van egy konkrét érdeklődő, nem hirdetem a kocsit, de ha valakivel megegyezek, akkor 2-3 hónapon belül esedékes a csere valami fiatalabb, nagyobb, erősebb autóra.
Az enyémnek már sok minden kiderült az előéletéből, ezeket le is számoltam az árából, az új alkatrészek árát, amiket cseréltem, meg nem terheljük át a vevőre, mert még sírva fakad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #73395 üzenetére
Ágó üzeni, hogy ha együtt akarsz vele inni,(pláne páleszt) készülj fel, nehogy hamarabb írasd át rá Domit, mint meggyőznéd, hogy vegyünk.
VR6-Fan Baba a váltókar feje.
Csattanás -remélem belső csukló és nem difi. Meg kéne mérni és megírni rendesen, csak álljon előbb össze.
Milyen hátulját? törés mentes első gazdás, megkímélt törzskönyves németjuhász.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #73403 üzenetére
Az a finom rázás nálam is van, ha rájösz, majd szólj. Ill. 170-nél megszűnik a rázás.
Odáig jutottam, hogy a talpas gömbfejemben van egy pici lógás a jobb oldalon, már megvettem mindkét oldalra. Csere után szólok, hogy érdemes-e errefelé keresgélni.
Lemförder gömbfej, jó drága és made in china.
A rázás lehet a belső csukló miatt is, szóval lehet ezt is megoldja nálad a csere.
bitpork Ennek örülök. Ismét sínautó?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #73455 üzenetére
Egy bizonyos ideig tolerálja a túltöltést, ezért szoktam 4.-ben 1500-ról megküldeni padlón ,hogy forogjon, ameddig bír. Ha valami baja van, 4000 körül elveszi a gázt. Ha nincs nagy gubanc, akkor meg legalább érezzük, hogy élünk, persze a piros mező előtt érdemes váltani...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mkeke5 #73443 üzenetére
A gyári kábel 06A971627SG 151 ezer forint
Bontó, vagy javítás.
Csak a te motor kódodhoz való kábel korbács lesz megfelelő, szóval ilyen bontott kocsit kell keresned. Törött vagy Angol behozott és bontásra váró autót keress.
Ha csak egy ága sérült néhány érrel, azt kijavítja egy rendes autóvillamossági szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #73466 üzenetére
Az a két betű különbség választ el attól, hogy valahol ott ragadsz beállt turbóval vagy sem.
A superb motorjában még a régi fajta olajpumpa van azzal az imbus tengellyel. Az octavia motorjában meg az új pumpa van szíjjal meghajtva.
Az asszony beleszólhat mindenbe, de ebbe még ő sem.
VR6-fan csak neked. másik kép.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #73469 üzenetére
Összesen 3,5 euró az a tengely. De 1x kicseréled, OK, ha másodszor is lekopok, akkor már a kiegyenlítő tengelyeket is illik megcsináltatni, mert abban is elkopik a hatszög. Aztán retteghetek, hogy hol fogja beadni a kulcsot. Nekem olyan autó kell, amit meg lehet javítani az obi-ból is, és nem kell szétbontani a motort az út szélén. Nem véletlenül nézegetek 2011-es autókat.
Jaded Mi történt?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #73475 üzenetére
Ezért nem akarok Démoklész tengelyével a motoromban flangálni.
Megveszem a 3 millás autót és azzal kell kezdeni, hogy szét kell borútani a motort, elküldeni a világ 3 különböző pontjára, hogy csinálják meg véglegesre, és majd az idő megmondja, hogy mit sikerült alkotniuk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #10726912 #73750 üzenetére
Hello, Nem dugult el valahol valami kartergázcső? Ha minden tiszta, akkor gyűrű törés, hengerfej repedés, szelepszár szimering, vagy kilyukadt a hidrotőke.
Ha csattognak a tőkék, ezzel kezdeném, hátha meg lesz a hiba oka, ha ott ne jársz sikerrel, kompresszió mérés újból, attól okosabbak lehetünk. Szvsz bontott motor, a motorgenerál ára már meghaladná az autó értékét.
biportk cool a verda.
MunezXBK
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #10726912 #73760 üzenetére
Csak maga a lyukas tőke nem okoz ilyet, csak felerősíti a tünetet, aminek az okozója a kiverődött szelepszár perselyek illetve kopott szimeringek. Ha találsz roncsolt tőkét, és meg akarod csináltatni, akkor a szimeringeket is cseréltesd a szelepeken, Ez megoldja a problémát néhány évre.
LE kell venni a szelepfedelet és belenézni.
Ha mégsem ez, akkor marad a gyűrűtörés, amit kompresszióméréssel lehet igazolni.
Mérés után kis mennyiségű olajat spriccelnek az égéstérbe és megmérik még egyszer, ha nagyobb lesz a nyomás olajjal, akkor a gyűrűnél szökik a nyomás, ha azonos marad, akkor a szelepek nem tömítenek rendesen.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kiki22 #73767 üzenetére
Ha rendesen karban van tartva, akkor bármeddig elmennek, de mindenkinek mást jelent a rendes karbantartás. Valakinek a rendszeres olajcsere ki is meríti ezt a kategóriát...
Aki cserél mindent, amit illik, időben, attól érdemes autót venni akármennyi kilométerrel. Van egy 24 éves favoritom is 400 000 kilométerrel, de ha beülsz, és mész vele egy kört úgy, hogy letakarom az értékcsökkentő számsort, azt fogod hinni, hogy max 60 000-et futott.
Meg kell nézni az autót, a gazdáját és eldönteni, hogy érdemes-e megvenni. Km-állás nem mérvadó. a 2.5 sem olyan rossz, mint a híre, ha megkap időben mindent, átlag feletti megbízhatósággal hálálja meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #73787 üzenetére
Gondolom behozott autó. Nem néz ki lelakottnak, persze a futásteljesítményt nem venném készpénznek, de ha nincs széthajtva 248 000km-vel is jó vétel ennyiért.
Ha húz rendesen és nem lefetyel benne a lendkerék, akkor jó vétel lehet.
Taat Én nem tudok kiigazodni ezeken a rendszámokon, nekem nem mond semmit az a 3 betű. Nálunk más rendszer van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viktor82 #73825 üzenetére
Csak írsz, vagy olvasol is? Már írtam.
N0177532 Ez a gyári és T10 megy a helyére, nagyon fontos, hogy can bus legyen.
Kihúzod a lámpát oldalra, majd visszateszed a helyére. A beállítás nem mozdul el, ha pontosan bekattan a helyére a lámpa.
Ck. Tudod mi következik? Pékek mellőzése, motor burkolat levétele alulról. Meg kell nézni, hogy honnan folyik.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Energiaital topic
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- ASUS routerek
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Sorozatok
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen