- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
2003-2006 közötti A8-akból mindegyik légrugós? Vagy ha nem, akkor melyikek nem azok?
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
A 4.0 tdi-ről és a 4.2 tdi-ről tud mesélni vki? típushibák? mi kotlik meg benne?
Boldog karácsonyt mindenkinek
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128279 üzenetére
új? 2004-2005-ös A8-akat nézek. Elvileg csak ebben volt, másba nem rakták be. Utána jött a 4.2, amin úgy tudom túl sokat nem változtattak, csak felfúrták nagyobbra, hogy a Mercit utolérjék lóerőben.
A8 Audi D3 A8 4.0 TDI quattro (05/03-07/05)
Nézzek inkább sima szívó 4.2-t (nem FoSI) ? gondoltam kipróbálom a sz@rfos dízelt némi chipsel de akkor lehet hogy nem...
BMW001
linkelsz ilyen oldalt?
Audi A8 4.0 TDI quattro Langversion ilyeneket nézek.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz #89874944 #128281 üzenetére
nahbaz pont most szedték le a hírdetést, ahogy belinkeltem... szóval:
4.0 dieselek
A chipszesek 330 nyihát tudnakvagy a régi szívóval:
4.2 szívók[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128283 üzenetére
Nem a legelsők közül szeretnék választani.
7500-ért már ilyenek vannak: [link]
Szerintem eléggé egyben van.
Lehet, hogy rossz a váltó (400ezer), vagy egy légrugó (300 ezer), vagy a porlasztók (600 ezer). Ezt viszont csak akkor tudom kiszűrni ha beülök Azt már belekalkuláltam, hogy 500ezret rá fogok költeni az első pillanatban, azt próbálnám elkerülni, hogy ez ne 1 millió, vagy 2 millió legyen.Vagy szívóval, 6500-ért: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128289 üzenetére
Ha havonta nem tudok rákölteni 500ezret, akkor ne vegyem meg? De akkor mit vegyek?
Egyel visszább az A6 lenne. Abból meg nincs rendes benzines, csak FSI. Tehát maradt a 3.0 TDI. De akkor ezt se vegyem meg, mert ebben is elektronika van, ami a legdrágább lesz. Plusz hozzájön a régi 12 éves dízelek baja még 1 millióval.... ugyanaz a triptronic váltó 500ezres szervízzel. Ugyanaz az elektromos kulcs, az elektromos ablak, az elektromos kézifék, az elektromos ülés, az elektromos akármi
Akkor vegyek suzukit 1,3-as motorral? Mert az nem romlik el?
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128292 üzenetére
Kösz, a szutyuki nem az én autóm Mindig látom kiírva, hogy az az övék... hát én nem akarom elvenni tőlük
Igen, értem én, hogy új autót kéne venni 25 millióért, mert az is megdöglik, de legalább gariban megcsinálják, csak arra most nincs kedvem
Másfelől a 6 ezer + 4 ezer az még mindig csak 10
Nem érzem garantáltnak azt, hogy ha 12 ezerért veszek egyet, arra nem kell ugyanúgy 3-4ezer eurót rálocsolni Legalábbis én nem tudom úgy megvizsgálni... Meg tudom nézni vcds-sel a porlasztókat, meg érzésre a váltót, hogy nem-e rángat. Aztán ennyi. De az elektromos cuccokat egyáltalán nem. Hogy nézem meg egy fényszóró magasságállítón, hogy 100 km múlva bekrepál, vagy elmegy még 30 évet? Vagy a légkondi? Az ülésfűtés? A navigáció?
Lenne rá 11-12 ezrem, csakhogy azokra sincs garancia...
A 12 ezres lehet hogy ugyanúgy beszarik, mint a 6ezres. Akkor egyből 6 ezer mínuszban vagyok.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128301 üzenetére
oké, akkor máshogy kérdezem, mert így nem jutottunk előrébb Én is tisztában vagyok vele, hogy egy 12 éves tdi vagy A8 lehet nagy bukta, plána ha 2-300 ezret futott...
szóval van 12 ezer euróm, ebből kell a legbiztonságosabb autó. Felőlem lehetne Hammer is, vagy T72, csak ezek nem túl racionális választások... kiköltözök németbe, de család meg barátok miatt elég sokat fogok hazajárni, és az A4 B5, hát, finoman szólva se egy atombunker ha eltalálnak egy ilyen X5-össel, vagy ML mercivel, túl sok esély nincs benne. Ezeket az esélyeket kéne feltornázni, ezért is húzok inkább az A8 felé, Q7 sajnos nem fér bele... legrosszabb esetben 2-3 hónapig kell kitartania a 12 ezer eurónak a szervizeléssel együtt, utána már nem lesz gond. Ezért kalkuláltam így, ha megvennék egy A8 szívó benyásat, az sokkal kisebb valószínűséggel hagy az út szélén, mint az A6 3.0 tdi. Vagy nem Az A8 elektronika és a légrugó viszont problémásabb lehet... -
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #128326 üzenetére
gondoltam már rá, meg is néztem egyet... de nem ismerem a volvókat. Tulajok szerint nincs vele gond, és a 2.4D is megbízható.
Mágus2: és mi lenne az?
-
#89874944
törölt tag
2006 A6 3.0 tdi-n 13-as injektor csoporton kívül mit érdemes még megnézni vcds-el?
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #129934 üzenetére
köszcsi ez akkor a DPF-t nézi... Hőmérséklet a katalizátor előtt illetve a részecskeszűrő előtt... ezek alapján arra tippelnék, hogy ha nem kezd el regenerálni, nem melegszik, vagy beragad vmelyik státuszba, akkor döglött a DPF
egy rövid topic: [link]
Hol van ilyen szagértő?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Hengerfej felújításkor, ha síkolják a hengerfejet akkor magasabb hengerfej tömítés is kell?
Kértem ajánlatot, de csak egyfélét küldtek, egy méretben (Victor Reinz). -
#89874944
törölt tag
na, kész lett a hengerfej Este lesznek képek...
Azon gondolkozom hogy még is gyűrűztetem...A gyűrűzéshez hónolni is kell? Vagy csak a gyűrűket kapják le? Azt hallottam hogy hónopni is kell, hogy a gyűrűk be tudjanak kopni.
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #131302 üzenetére
tudom :S nem is akarnám megcsináltatni... csak a sünök elküldtek műszakira mert nem adtam nekik 15ezret...
Fólia műbizonylat, elsősegély doboz, biztosítás, csomagtartót átnézték ezután... nem találtak semmit. Szondáztatás. Erre motortér... a lámpafülem szerintük nem szépen lett javítva...akkor már kitalálták, hogy ez nem is bele való lámpa. Meg hogy hol az E jel.. ott van mondom, 2 percig nézte.Ha a mozaik utcába kell mennem majd, ott nem menne át a környezetvédelmin Most jattolhatnék ott is, de az is egy 20as biztos lenne. Azt inkább akkor a kocsira költöm, meg jó is lesz
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #131304 üzenetére
Hát, nekem vasmagos katalizátorom van, ez elvileg nem tud összetörni. Tavaly mondták, hogy a katalizátornak semmi baja. Viszont a gázokat eregette Az elégett olajat is meg kéne fognia a katalizátornak?
Csak a pénzre mennek ezek a rohadékok Ha nem adsz nekik, mindenbe belekötnek...
"Nem találtak semmit..:" meg volt minden, szerencsére Ez volt a max, amit ki tudtak hozni, hogy elküldenek műszakira, vmi mondvacsinált dologgal... ez is szánalmas, hogy ilyet egyáltalán megtehetnek és ha a vizsgán nem találnak semmit, akkor se vonják felelősségre ezeket... Kb mindenkiből kizsarolhatják így a pénzt. -
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #131306 üzenetére
40-be lenne a munkadíj, meg 16 a gyűrű készlet 100ezerért nem is gondolkoznék rajta...
Nagyvassal még nem tudom mi lesz... Eddig egyetlen jót találtam a több mint 30-ból, az is egy XC90 volt, 2,5T-vel, törésmentes, kívül-belül nagyon jó állapotban, de 2 nap után elvitték. A többi mind gittelve, a legtöbbön egy ép elem nem volt. Még ha csak karc miatt fújták volna, azt mondom oké, 180-200 mikronig, de amikor ilyen 300-400 meg 600-ak vannak Még márciusban megnézek párat, hát meglátjuk. Lassan itt a tavasz, talán nagyobb választék lesz. Meg talán jobbak is...[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
Injektorok:
Autó 1:
0,33 0,00 -0,19
0,09 0,00 -0,19Autó 2:
0,38 -0,19 0,09
-0,71 -0,19 0,61Autó 3:
0,42 0,05 0,99
-0,28 -0,71 -0,47Ezek az értékek mind elég jónak számítanak, ugye? Külföldi fórumban azt írták 1,5-ig jó. Itt a -0,71 az ami egyáltalán közelébe van ennek...
Bónuszkép, 250 ezret futott A8-as...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz diablo1984 #131329 üzenetére
a dátumot is visszatekerték 2004-re
Mágus2: darabonként az injektor 100ezer. Azért ha lehet megnézem elötte.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #131337 üzenetére
Hát nem hiszem, hogy kitörő örömmel fogadná az eladó, ha kiszerelném és elvinném az injektorait
Ha jók az értékek, és megy is rendesen, azzal már elégedett lennék. Ennél többet nehéz megtenni ott helyben.A 4.0 tdi? Nem sok jót hallottam róla eddig. Állítólag a 4.2-ben már kijavították a hibáit. Amúgy szerintem feketében a legszebb.
Kiskokó: 3.0-kat nézek. A kontaktot akkor elkérném Képet raksz be a kormányról? Pedál, váltó is jöhet
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #131342 üzenetére
a csoportban már bent vagyok
Mágus2: ezzel biztos kevesebb gondom lenne... viszont nem tetszik, és nem audi. Extrákban, kényelemben sehol sincs az A8-hoz képest. De ha a belteret kéne összehasonlítani, ott se nagyon rugna labdába a passat, az A8 egy űrhajó. Biztonságban is jobb az A8. Erősebb is. Illetve ott van az amortizáció is. Egy ilyen 4 milliós paszulynak az amortizációs költsége a csillagokat verdesi. 6-7 év múlva 12 éves lesz, 800 ezerért lehet majd eladni, tehát alsóhangon buknék rajta 3 milliót. Az A8 amortizációja már minimális és 3 millióba nem fog kerülni a fenntartása, (3 millióval többe, mint a passat-nak, főleg nem) tehát anyagilag is jobban megéri.
Úgyhogy inkább a szervízre költöm az értékvesztés egy részét, minthogy kidobjam a kukába[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #131352 üzenetére
Köszönöm a tanácsot, még megfontolom párszor A szervízt eddig is itt a topicban vezettem, ezután is így lesz szóval nem fogom letagadni...
11 éves passat árak: [link]
Ha nem 800, akkor 900... de mondjuk hogy 1 millió. Akkor is 3 milliós értékvesztésnél vagyunk.vilike: true
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #131352 üzenetére
7 éves időtávra total cost:
Vételi ár:
2012-es passat: 4 millió
2004-es A8: 2 millióEladási ár 7 év után:
passat: 1 millió
A8: 500ezerSzervíz költségek:
passat: semmi (? - nem valószínű)
a8: teljes váltó felújítás 500ezer, 3 db injektor 300 ezer, mindkét légrugó 300 ezer, nagynyomású szivattyú 200 ezer, összesen 1,3 millióTeljes költség
Passat: 3 millió
A8: 2,8 millióAz A8 lehető legrosszabb forgatókönyvével számolva, és a Passat lehető legjobb(gyakorlatilag lehetetlen) költségeivel.
Még ezek mellett is, lehet, hogy jobban megéri a passat, de nem kerül olyan sokkal többe az A8. És feltételeztük, hogy egy forintot nem kell majd költeni a passatra 7 éven át, mikor már az is bele fog kóstolni a 10-11 éves korba, ahol simán tönkremehet ugyanúgy az injektor, a nagynyomású vagy a váltó. Ha ezek közül bármelyik bekövetkezik a Passaton, már sokkal kevésbé fogja megérni, mint az A8-as. Én így számolok
(#131359) Mágus2: igen, de eladni ennyiért fogod tudni. Senki nem fog azért többet fizetni, mert az a te autód, vagy mert szerinted az többet ér. Piaci árakkal számoltam, ugyanúgy mint az A8-as 500 ezrével.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #131371 üzenetére
A szervíz költségekre pontosan ennyit számoltam én is, pár hsz-el feljebb Szóval ezek bele vannak kalkulálva.
Légrugó felújítást már 90ért csinálnak per darab, ha teljesen szar, akkor 150. 2 év garanciával.zsolt19900: többször lesz szerelőnél, mint a passat, igen. Ezt túlélem.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #131394 üzenetére
[link]
"ezzel biztos kevesebb gondom lenne... viszont nem tetszik"
[link]
"Még ezek mellett is, lehet, hogy jobban megéri a passat,"Leírtam, hogy egyáltalán nem tetszik az a passat. Még a 2001-es is sokkal szebb. De nekem alapból nem tetszik a VW formavilága.
Valamint egyáltalán nem érdekel a presztízs, nem is értem hogy jött ez fel, pláne hogy egy 2004-as A8-nak minimális presztízse van.
I-sty: még feketében se jön be.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #131423 üzenetére
hát ez már annyira nem vidám dolog ennyi erővel már béjemvét is vehetnék abba se romolhatna el többminden... még szerencse hogy nem tetszik az se
nah de viccen kívül. A4-be is 32ért vettem akksit, a 48 nem sokkal több (igazából már 100Ah-s Exide akksit is lehet kapni 30-ért) . Úgy általában 2-szeres áron lehet számolni alkatrészekkel, vagy inkább 3-szoros.
A fékeket már megnéztem, kb az volt az első. Meglepően olcsó volt, sokkal többre számítottam. Ott nincs kétszeres szorzó se.
A Lemförder az mindenbe drága Egy Febi, Ruville vagy TRW is tökéletesen megteszi.Mágus2: értem én, hogy le akartok beszélni a nagy rulettkerékről... hát de na, valamiben meg kell halni peace
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Kész lett hengerfej
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz chrisnagy13 #133178 üzenetére
auto17-nél normálisan beállítják. Én is próbáltam előtte egy "mestert", jobbra húzott vele a kocsi... pedig az is lézeres mérővel állította.
-
#89874944
törölt tag
válasz humax #134161 üzenetére
A 230 is kevés abba a kasztniba Úgy éppenhogy jobban megy mint egy szívó 1.6 160-al a könnyebb xc90 is szenved, élmény lehet akkor a kuh ilyen motorral...
Más: ECU-k lelki világáról meséljen vki Elhalálozott ECU helyére mehet bontott, vagy csak gyári új az ajánlott? Azon kívül, hogy régi ki, új bemegy, kell vmit mókolni rajta? 3.0 tdi lenne az alany.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #134189 üzenetére
Ez egy 2006-os Q7 lenne Tulaj szerint az Ecu az oka, hogy néha nem indul... Nem én akarom saját kezűleg cserélni. Azért kérdeztem ,hogy egyáltalán érdemes-e rajta gondolkodni. Ha valóban csak ennyi a baja.
Azt mondta, hidegen indul, de ha megy vele és melegen leállítja, akkor utána már nem indul be.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- Autós topik
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vírusirtó topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs