- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- MG5 menetpróba
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
ph A vállalat rövidtávú tervei szerint 30 százalékkal növelné részesedését az AOC és Philips megjelenítőinek segítségével.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12023 üzenetére
hát most a digitfiz más inspekcios, ergo szépen számol vissza 15e/30e-12hó-ból és miután valamelyik lejárt vinnyog.
a gyári szerviz manuál meg 10e/12hó
castrol GTX 1 10W60/magnatec 10W40/Mobil1 10W40, persze mind ásványi még, talán a GTX fél szintetikus.
bár most nagy dilemmába vagyok hogy edge sport 10W60 v lqui moly "zöld cimkés" 10W60.
az LM nagyobb nyírodást és nagyobb hőt visel el, aztán ha ne adj isten elkap engem a gépszíj akkor 110-115 fokos az olajamerről a gyári 30e-s csere periodusra csak egy általunk tapasztalt jelenség VW 1,4 16V motor, amelyik 30e-s cserén volt ott 100e körül az összes himbát elkell dobni (találkoztunk már olyannal is nem is eggyel ahol elkente a hajtó kar csapágyakat), még aki 10e-nként cserélgette az olajakat ott 200e körül jött ki a himbás gond, és csapágyat még nem kent el.
de persze lehet jó a 30e-s olaj csere, de mi nem a ajánjuk :-)
kis technikai magyarázat, az oké hogy a rövid lánci CH nem nyírodnak, vagy nagyon minimálisan, és stabilak, de egyébb funkciója is van egy olajnak mint a kenés, és ezeket egy bizonyos idő/használat után már nem tudják ellátni.
másik dolog hogy a VW motorok nem olyan pontos illesztésűek hogy a túl vékony olajakat elbírja.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
WebSpyder
tag
válasz zoo8800 #12090 üzenetére
Hát hogy mind rossz azt nem tom de ha már megveszem akkor mind csere mert nyikorog és ugye akkor már az egész lengőkart cserélni kell..
ha már megveszem akkor mindegyik legyen új.Tudom hogy az alkatrészeket is más gyártja nekem is Hella lámpa van benne, Lucas fék, önindítót is cserélni kellene az meg Bosch az 30K újonnan de most ez fontosabb
de majd a klímát is meg kell csináltatni mert nem fúj hideget sajna... -
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12115 üzenetére
papíron nagyon szépen mutat az amit az a motor tud, de nem egy olyan nagy szám, vagy is nagyon kevesen tudják jól használni és nagyon nehéz is jól használni...
no meg azt az 5300-as fordulatot el kell érni, az meg idő.... egy nyomatékosabb de amúgy hasonló paraméterű kocsi már igen csak megtudja szorongatni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz zoo8800 #12115 üzenetére
Ez jaszkarizott a kemping előtt ahol Velencén voltunk.
Nagyon kiröhögtem.
Mert ha nem lett volna ott a család lehet még körbe is hugyozom a remekművet.
Viss én minek tegyek rá lavort meg kiskádat ha egyszer nem tuninggép.
Mert a motornak olyan hangja volt mint a szelídített földigiliszta.
Egyszóval gánytuning.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12119 üzenetére
én is ki szoktam forgatni rendszeresen 7000 fölé a sajátom, pedig vagy 10 évvel idősebb, és?
tenné a franc G3-ba ott van az ABF 16V nyomatékból kőrbe lehet vele autózni a VTI-t és a kellemesen rövid speer-es váltóját se cserélném el
még mindig tartom azt a véleményem hogy igen csak nagy a hype a VTI körül, technikailag tényleg egy bravúr, ezt el kell ismerni, de a való életben nem nyújt többet mint a kategória társai.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12122 üzenetére
maga a motor egy bravur, ez egy tény, csak az a mitikus fátyól ami körbe lengi megkérdőjelezhető erősen....
tudom hogy nem nyomatékból kell autózni vele, de pont ez a veszte hogy csak egy relatíve kis tartományban megy (ott mint a barom..).
ABF-el fogni lehet könnyen, ha körbe nem is autózni (már mint egy 100%-osan gyárival) viszont az tapasztalat hogy legyen 1-2-3-asba a VR6 csak lesni szoktak szegény vétéjisek hogy ez most mi volt és miért van előttem, pedig én hangosabb vagyok
ha maradnál 3-as vonalon akkor pl az előbb említett ABF vagy 2E motoros kocsikat keresd
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #12177 üzenetére
Na, akkor élmény letetett a program. Nem úgy, mint emitt, de arról a bandáról már írtam ilyen téren.
Nem ismerem a gépet, de azért nem lehet rossz. Még húzhat szépen is. Jók ezek a mocik, 200Nm már használható nyomaték. Főleg, hogy a régebbi 150 lovasnak volt ennyi nyomatéka asszem....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #12184 üzenetére
Nem szoktam én se járni. Egyszer egy búgóhangú hölgyike hívott porsebudától, hogy lenne egy lehetőség tesztvezetésre. Kaptam is az alkalmon, egyeztettünk időpontot, kocsit (Sirocco 1,6TSI). Mentem az adott napon reggel. Össz volt egy rövid kör, aztán annyi (itt írtam róla anno). Gyorsan bepattantam a szaromba, azt elhúztam.
Nem vagyok otthon fiat téren, mi a különbség, meg stb., de úgy nézelődve, nem lenne keret erre esetleg? Az más kérdés, hogy tesztautót nem nagyon vennék, de egy ~50e km-es előélet is bizonytalan lehet.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #12191 üzenetére
Nincs vele bajom, mindenki azt vesz, amit jónak gondol. Más-más érvek, érzések vezérelik az egyes embereket, nem kell a többiekkel foglalkozni. Megveszed, élvezed, használod, és kész (remélhetőleg).
Ok, az újnál majd látod a különbséget - ha észre veszed. De tényleg ez is szinte új, még a szaga is az kell, hogy legyen.
Viszont, akkor nem szimpla tesztvezetés volt, hanem konkrétan kipróbáltad.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
WebSpyder
tag
válasz zoo8800 #12202 üzenetére
171000
ahhoz képest alig van benne de barátomé volt a kocsi aki nem kímélte...
de ő egyik autóját sem kíméli
másfél évig lejárt műszaki + zöldkártya kombóval járkált vele
plusz olajat sem rakott bele mikor már elfogyott és dízel hangja volt miatta...de nagy szerencse volt hogy a motornak semmi baja nem lett...
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #12218 üzenetére
No, csak úgy vaktában nézelődtem túrósok között, 3 misi környékén. Íme pár link Neked, a golfid meg mehet a családba (nincs értelme eladni szerintem sem).
AUDI A3 2.0 FSI 2.750.000 Ft
FIAT BRAVO 1.4 T-Jet 2.650.000 Ft
MINI COOPER Clubman 1.6 S 3.290.000 Ft
MITSUBISHI COLT 1.5 Turbo CZT 2.490.000 Ft
OPEL ASTRA GTC 2.0 T Sport 2.850.000 Ft
OPEL VECTRA 2.8 V6 Cosmo 3.150.000 Ft
OPEL VECTRA C 2.0 Turbo Cosmo 2.690.000 Ft
RENAULT MEGANE 2.0 T RS 2.890.000 Ft
VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 TSI GT 3.290.000 Ft
VOLKSWAGEN PASSAT VI 2.0 T FSI 2.800.000 Ft...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #12246 üzenetére
Az ódi télyleg becsúszott, késő volt már.
2005- is feltétel volt, meg a 140 ló.
Sajna, a többi vagy öregebb vagy jóval 3 misi felett.
Fiatról nincs tapasztalatom, ill. faternak albeája van, szereti. Némi elektromos gebasz volt már, de így hozza a formáját.Andris: még úgy is élmény lehet. Motorhangot tudsz bele varázsolni, brümmögéssel.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12282 üzenetére
bontott valto 32500, a munkadijat meg megbiznyakoljuk egy haver faterjanak muhelyeben lesz berakva (par eve hivatalos Bosch szerviz volt, meg rallycrossban is benne voltak szoval a korulmenyek es az eszkozok adottak) + mi is segitunk amit tudunk ugyhogy minimalis osszegre szamitok ha egyaltalan fog valamit kerni az oreg (egy 10est azert felreraktam)
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12285 üzenetére
hagyjuk levettuk, persze rogton latszott hogy keszithetem a + kesst minimum kuplungtarcsara + kinyomocsapagyra, aztan vegul ugy dontottunk legyen szerkezet is cserelve meg elment volna de ki akar szopni megint a szetszedessel
nem is gond, ezt belekalkulaltam, eztan jott a meglepi felraktuk a bontottat, beallitottuk blabla, csorgunk haza mondom azert csak hallgassuk meg odalepek neki, 100 folott mar kurva hangos volt a valto, hangosabb mint az eredeti olaj pedig le lett cserelve, kenese van megis ugy surrog meg fesulo hangja van mintha nem lenne benne olaj, aztan hogy ez most termeszetes mikor mar kopott akkor ilyen hangja de ettol meg elmegy akar 100ezer km-t is azt eddig sajnos senki nem tudta megmondani
szoval most itt jarunk, holnap elutazok, sanszos h a csaladi Fabikaval megyunk, ha hazajottem a bontottvalto lehetseges megy vissza a feladonak
a kuplung mindenesetre ezerszer jobb lett a cserevel mar ennyit is elertunk, illetve ami furcsa hogy hiaba hangosabb a most benne levo valto, de sokkal pontosabb es a mintha a kulissza se lenne annyira kikopva, a masik mar dolt jobbra balra meg sebessegben is
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #12320 üzenetére
Ott kevés user használja Bp-n, dugóban. szerintem itt egyedül az a szopófaktor. Bár, az enyém az utóbbi időben 9-10 lityis átlagokat produkált szinte csak Bp-n. Lehet, jót tett neki az etanolos tisztító kúra.
dízelracer: mindig jusson eszedbe az óriási nyomaték.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs