- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Yettel topik
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Prohardver app (nem hivatalos)
Hirdetés
-
Ma érkezik a következő Dune Awakening Direct
gp A készítők további részleteket árulnak el nekünk a készülő játékkal kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lsebestyen #59884 üzenetére
Ha szerencséd van, akkor csak kiakadt. Ha nincs szerencséd, szakadt a bowden, ha igazi looser vagy, akkor a zárszerkezet cserés. Mindenképp le kell venni az ajtóborítást, és meg kell nézni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kiskokó #59918 üzenetére
Este megnézem neked. A gyári száma nem hiszem, hogy kiolvasható, de próbáld meg a VAS-t. Szerintem a kocsi VIN kódja lesz a rádióban is, de a külső matricán más van. Neked a cikkszáma kell a rádiónak, vagy a gyártási száma? Mire kell a gyártási szám(széria szám).
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Bejáratódik a turbóm, meg egy picit kitavaszodik és szervezünk egy talit. Addig növesszetek tököt. A kifogás generátort felejtsétek el.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #59962 üzenetére
Lehet csak ketten leszünk, Te meg én.
Szerintem, ha én képes vagyok többszáz kilómétert elmenni egy talira, akkor a környléken lakók megtisztelhetnének a jelenlétükkel. Persze ehhez tököt kell növeszteniük. Szóltam időben, nem lesz kifogás, hogy nem érkezeték kinevelni a fent említett szervet.
tucsok. Inkább ez.
Máris látom, hogy túljelentkezés van.
ennyi sok itt a Gizi?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #59976 üzenetére
Skoda, VW, Audi, Seat club találkozó itt szokott szerveződni.
net84 Csak nekem lenne közelebb, ami azt szokta eredményezni, hogy magammal találkozom.
Szüleimtől 30km-re van Sárospatak, nekem nincs messze, de ha megnézed a térképet, akkor mindenki másnak ku...a messze van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
davidsz #60042 üzenetére
Ha mk1, akkor alső lengőkar hátsó szilent. Amikor felemeled nem lehet reprodukálni, mert befeszül.
Ha csak kanyarodásnál hallani, akkor toronycsapágy. Ott nincs sok minden ami hangot adhat. Stabilizátor rudak, toronycsapágy, szilent vagy gömbfej.
Egyszer engem is megszivatott a gömbfej, kiszáradt belőle a zsír és ropogó, nyikorgó hangot adott bizonyos körülmények között. Ezt is ellenőrizheted, megfogod a kormányösszekötőt és valaki meglóbálja neked az autót, ami a kerekein kell, hogy álljon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
davidsz #60046 üzenetére
A kormánymű csak akkor adhat ilyen hangot, ha szét van kopva, de akkro mindig csinálná és nagyon éreznéd a kormányon. Ezt kizárnám. Lengéscsillapító nem ad hangot, amíg csillapít, ezt is kizárnám, mert úszna az úton a kocsi...
A legdurvább amit eddig láttam, és ott szét volt kapva az egész kocsi, Egy 12-es anya be volt esve a sárvédőbe és néha vergődött.
Motor-váltó tartó bakok rendben vannak? Amikor forgatod a kormányt az egész hajtómű elmozdul az ellentétes irányba. Bal oldalon a váltó tartó tud kopogni, jobb oldaleon meg a motor tartó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
!Overdose! #60057 üzenetére
net84-nál a pont. Szerintem is koszos, ha szerencséd van, ha nincs, akkor óracsoport csere.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
freaghill #60167 üzenetére
Pedig a történet nagyon egyszerű. Télen a hidegben a pára lecsapódik a motor belsejében is. Az olajtól szépen elválik a víz és fölfelé párolog, ami a szelepfedélen emulziót képez(fehér trutyi). Ha nincs időnként bemelegítve a motor rendesen, akkor az emulziós réteg csak nő. Éjszaka szépen megfagy az emulzió a csőben és a szelepfedél alján, a kartergáz meg szépen szétnyom minden csövet és tömítést, amit ér.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha már itt vagytok, dugjátok össze a fejeteket, mert elég nagy dilemmában vagyok.
Adott ugye Fruzsi, ahol új a katalizátor, futómű, szervó, turbó, klíma, az obi csövet is kicseréltem. Amit megspóroltunk az üzemanyagon, az belement a kocsiba + még kitudja mennyi.
(Most megy mint a szél)
Kérdés:
1,Tartsam meg, és ha még valami elromlik toljam be a Dunába.
2, Eladni amíg megy, és venni az árából(plusz némi zsé) egy 2009+ O2 combi 1.6MPi szekeret. -fiatal, drága alkatrészektől mentes.Lehet szavazni, vagy javasolni mást, nyitott vagyok az értelmes megoldásokra. Ami követelmény, az autó nem tartalmazhat DPF szűrőt, mert a reggeli és esti autózást a melóba nem fogjuk elhagyni valami csúcsmodern szarfoshugy dízel miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MunezXBK #60214 üzenetére
Nem rákosítjuk el környezetünket.
rob210 Merénylet. Vezettem, ha a váltó nem lenne olyan, amilyen, akkor fel lehetne venni a listára. Vagy ilyesmire gondoltál?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó