- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F_Zolee #195119 üzenetére
[termosztát ház] képek vége felé a zöld három betűs szín és nem a kék, mi az? ződ mütyür lesz az áldozat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #195128 üzenetére
Vezérlés mindkettő hátul van és láncos, nagy különbség szvsz nincs. TDI gyakoribb és kevesebbet eszik (ritkábban kell tankolni ), a benzines kompresszoros, koksz mindkettőnek lehet... Ha váltóban van különbség (ezt passzolom), akkor hajlanék hagyományos tiptronic felé dsg ellenében.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #195135 üzenetére
Mi lenne a cél? Kopás megelőzés, hideg a bőr, vagy más?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #195138 üzenetére
Nálam nagyon pariban vannak, hátha más tud majd valamit mondani egyik-másik motorhoz pluszban. Talán az eHybrid tudna engem határozottan a benzines felé vinni, lízing esetén a magasabb maradványérték miatt lehet megér egy kalkulációt az is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #195194 üzenetére
Fórumon Amarton (Skoda műszerfal javítás) lehet tud is segíteni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Intruder A 6 #195204 üzenetére
Rezaw-plast hótálca télre szerintem korrekt, autofelszerelesek.hu volt legolcsóbb mikor rendeltem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #195382 üzenetére
Assistance ott van defekt esetére, kerékőr a gumisra tartozik
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TaylorPro #195384 üzenetére
Mérnök nem ember, akinek szintén emberek osztják ki a feladatot? Zaj csökkentése volt a cél, ha neked megéri a rozsda megelőzésére egy kis plusz hang a kerekek felől, akkor hajrá Mindenképp cserélném, ha hosszú távú tervek vannak az autóval. Plusz ha már lent van a dobbetét, körülnézni rozsda kezdemények hátha vannak, sárvédő peremet karosszéria tömítővel kihúzni a ficakban (hogy ne tudjon megülni a piszok), kifújni valami zsírral az egészet, aztán máris nyert az autó pár év élettartamot Mind a műanyag, mind a szivacs köré odakerülhet kosz, veszélyt abban látnék, hogy esetleg meg tudja dörzsölni belül a fényezést, de ebben mindkettő bűnös, csak ugye a szivacs ezután vízzel is ellátja gazdagon.
Jól láttam amúgy (videón a jobb oldalt szerelve), hogy itt ma ár küszöb elején van egy kis bevágás, amin tud távozni lefelé a komposzt?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zoo8800 #195386 üzenetére
Összes Golf 4 rohad ahol szivacs van a sárvédő alatt. Még gyári service bulletin is volt rá, azért az mond valamit, hogy már ott is elismerték.
Ami régebbi típusoknál összegyűlt mindig a sárvédő alján levél, stb az jobban tud távozni O3-nál, mert nem egyenes a küszöb vége, hanem kvázi egy zsebecske ki van vágva alul. Remélhetőleg jobban bírja majd, kevesen tudják, hogy mosni kéne, még kevesebben csinálják meg[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #195475 üzenetére
Ez a lassú állítómotoros vonal nekem is feltűnt amúgy. Lehet nem nagyon van rá előírás, hogy mennyi idő alatt kell reagáljon? Nyilván itt is spórolnak, nem meglepő, de az egész állító-mosó kategória amolyan kötelező minimum
Ha már annyi szenzor van a szélvédők mögött, lehetne pl útfelület dőlését is figyelni, egy púp az úton máris okozhat vakítást.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #195714 üzenetére
Most, hogy mondod... Lehet olcsóbb egy horog és utánfutó bérlés, mint a kombi felára
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #195852 üzenetére
Érdekes amúgy, kicsit lassan fordult rá a konszern a crossover vonalra, viszont igen hamar nagyon sok modell jött
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Rambovits #195927 üzenetére
1.6 nem ajánlott az érzékeny porlasztók miatt, 1,27 szerintem már kopott (még látványos tünetek nélkül), de hátha jár erre más/Mágus Száraz kuplungos DSG ennyi méterrel lutri, bármikor jöhet mechatronika hiba, mert élettartam töltet mindkét kenőanyag benne.
2.0 jobb választás egyértelműen, Bosch befecskendező rendszer tartósabb és költséghatékonyan javítható. A manuális kisebb rizikó, de olajos DSG-vel is vállalható ha tartották a váltó olajcseréket és összességében jobb állapotú. -
molnarpeter
nagyúr
1.4 TSI (CAXA) gyakori hibákról összefoglaló videó [yt link] szokás szerint felirat ajánlott
-
molnarpeter
nagyúr
Olajos gyári periódus szerint cserélődik az olaj, és egy anyag van benne, száraz esetén élettartam töltet, két külön fajta olajjal. Innentől kezdve ha újat veszel, akkor maszekban le tudod cserélni mindkét részben, és úgy talán jobbak az esélyeid, hogy tartós lesz… használtan lutri, mivel gyakorlatilag senki nem csináltatja meg
-
molnarpeter
nagyúr
#hajónapló: az SDI, mint kiderült, lábon kihordta a kétoldali hátsó rugó törést egyik oldalon félbe törött majd kiugrott (parkolt állapotban, de volt terhelve csomagtartó felől - úgy találtuk meg a feleket a ház előtt), másik oldalon osztódással 3 felé szaporodott a spirál… régebben kaptam egy párt, beszerelve, mindenki happy. Aztán majd megy olaj+hátsó fék szervizre, de rugó nélkül nem indultunk volna el azért. Sofőr ajtót lehet babrálom még egy kicsit, meg akarom nézni a kábeleket az átvezetőben.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #196329 üzenetére
A csatlakozó oldal érdekesebb lenne (foglalat és dugó is) 🤔 előző generációban gyakori a test hiba/alulméretezett csatlakozó miatt megégő negatív érintkező, Fiatoknak is ez szokott lenni a baja, pozitív ugyebár külön van mindnek, de negatív csak egy közös ami próbálja kiszolgálni az egészet, egy csúszó saru pár és pici vezeték felforrasztása örökös megoldás arra a problémára. Csatiban ha hozzáférsz, érdemes feszesebbre hajlítani a lemezkéket.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #196380 üzenetére
Csati (kábelköteg felől) fotót dobj be ha ráérsz Ha kell, XX. kerületben Jartronic olasz orientált, van rutin a hasonló hibákban
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #196294 üzenetére
#hajónapló: SDI sofőr ajtónak lassan csak a váza van fent törött kábel nem látszott (volt CAN single wire operation hibakód, szóval még szakadásvizsgálat hátra van), kiszedtem a zárbetétes részt és -szerkezetet is. Nyitás irányból a kulcs nem fordult vissza, javító szettből rendbehozva+pici zsírt is kapott a hátulja, ebben sokat segített ez a videó, viszont a végén a reteszt ellenkező irányból kellett feltenni, videó módjára nagyon mozgott volna a helyén - abból és a nyelvből a gyári ment vissza. Felújító szett cikkszám 1U0837167E, aliról jött anno 3€ körül.
Zár elektronika ki lett bontva, fém lemezes (kopásálló ) mikrokapcsoló már korábbról be volt rendelve, most annak a forrasztására vár, de többit is szeretném újra forrasztatni… kilátások bizonytalanok, mert ebben már vastagon barna lakkozott a NYÁK, majd kiderül. Videók egyszer, kétszer. Cikkszám 3BD998785 (menetirány szerint bal) és 3BD998786 (jobb, ha valakinek az kellene), szintén aliexpress, kb $11 volt rendelés idején.Golf 4 zárbetét zárszerkezet mikrokapcsoló csere belső világítás nem kapcsol fel fel kapcsolt lámpa figyelmeztetés nem működik
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #196484 üzenetére
A 8.4-es A3 e-tronra gondoltam, ha amúgy bejött CarPlay aktiválás nem túl bonyolult történet. Vedd hozzá az értéktartást is, újszerű példány sokkal többet fog veszíteni, mint egy használt(abb) PHEV, jóformán megy fel az áruk. Volt most fent egy Ampera 3.4-ért. Mini nem 6-os dupla kuplungos?
Akku hiba: keveset látok ilyet, de ahol megtörténik, szinte kizárólag bontott pakkot kaptak, és ezután értékesíthető a régi 90%-a, ezzel visszanyerve a költségek nagyon nagy hányadát.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #196495 üzenetére
Itt is jellemzően úgy romlik el egy akkupakk, hogy van benne pár gyenge cella. Innentől kezdve napenergiát tárolni, stb a nagy része még megfelelő, és egyben értékes portéka pl láttam átalakított traktort is trió hajtással Bontott akku és munkadíj azért nyilván számottevő tétel, de nem csőd. Élettartam jó szokott lenni, amíg nem áll hónapokig/évekig. Nézd azt, meddig bírja egy Prius 2 csomag, ahhoz képest egy Li-ion csak jobb lehet
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen