- Mobil flották
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz tomcsi23 #23543 üzenetére
Igazából még ez is megfordult a fejemben, na nem azért, hogy védjem a shellt...
A szintjelző amikor elkezdett kifeküdni, folyamatosan csökkent a computer szerinti megtehető km-ek száma, amikor begurultam a kútra, akkor már csak 10 km-t írt és csontra ki volt feküdve. Viszont amikor átkapcsoltam az átlagfogyasztásra, ott 7.3-at írt, ami teljesen normális.
De ha a szintjelző lett volna megbolondulva, akkor egyik pillanatról a másikra mitől javult meg attól, hogy újra tankoltam?
Kicsit értetlenül állok a dolog előtt... -
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #23555 üzenetére
Nekem van bizonyítékom.
Én régen sokat tesztelgettem melyik benzinnel mennyit megy el a golf.
A fogyasztáscsökkentő használatával is meg anélkül is.El kell mondjam a Lukoil + fogyasztás csökkentő páros nyert.
De ez most a Renaultnál is így van.
1.1 literrel kevesebbet eszik a többi kúthoz képest, de ami megdöbbentő volt.Lehet ez mondjuk azért van mert nem ferrárival járok, hiszen a Shell ahhoz fejleszt
1.6 literrel kevesebbet eszik a luki benzinéből mint a shelléből.
Ezt hosszú távú mérésekkel tapasztaltam ki.
Városban és vegyes használatban de autópályán is ez jött ki.Ami lássuk be elég siralmas érték a shell számomra elmehet a p.csába.
Az én autóm nem szereti nagyon nem.Ennek ellenére hallottam már a fordítottjáról is, hogy valakinek meg a Shell jött be.
Ezt szerintem ki kell tapasztalni, hogy melyik motorhoz melyik passzol.Szóval engem nem győzött meg a fuel save
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #23573 üzenetére
Ha már szétoffoltuk a topicot, megjegyezném a margóra:
A varázspöcök nyomkodása benzines autóknál nagyon nem ajánlott, mivel ilyenkor megtankolják az aktív szenes tartálykát a motortérben, ami hazavághatja az egész üzemanyagrendszert.
Dieselben mindegy, ott nincsenek ilyen firmányosan-furmányos találmányok.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #23573 üzenetére
Ezt azért írtam mert ebből egyértelműen lejön, hogy valami turpisság van a tankolásnál.
Etanolból nem iszik 1.6 literrel többet.
Tehát ott nem annyit tankol az ember mint amennyit a kút mutat.
Hogy tudnék én a 60-literes tankba 68 litert tankolni, úgy hogy legalább 10 liter volt benne?
(Shell egy utálatos lehúzós banda és akkor még ott van a személyzet is. Akiknek ki van adva az erőszakos bunkó viselkedés)
No SHELLRenault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #23586 üzenetére
haverom /Gyula/ akart egy 1,8-as GTI motort 8v digifant...
bekerült kész lett a kábel stb stb, kisakkozzuk a gyujtást hogy röffenjen röffen, aha nézzem gecire nem jön fel az olaj a fejbe, leállít, gondolkod... indit még mindig nem...
fasza kis telefonálgatás, nincs helyén az maga az elosztó, jó helyére tesz faszán kalappol már a nút, röffent még mindig nincs olaj, jó akkor gondolkod, karter nincs kedv leszedni, olaj szűrő leszed kézzel teker, jó ott már van olaj szűrő vissza alsó gomba ki ott is nyomja kézzel tekerve a pumpát, jó felső gombánál is ugyan ez, jó akkor gyujtás vissza össze rakk röffent ima, és lassan fel ért az olaj, el meg melegít, tökék elkussolnak, üzemmeleg motor, huzogatjuk a gázt eddig nem kezdett el kopogni, de mi az isten tökért nem húzta fel az olajat másodszorra azóta se tudjuk.200e körül van a motorba...
méterben nem mérhető mennyit ment olaj nélkülamég járt olaj nélkül a csapágyak annyi olajat kaptak amennyit feltudod húzni a karterból...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Octi
aktív tag
válasz tomcsi23 #23608 üzenetére
volt belőle 150 lovas "GTi" is, az milyen már..
Hát azért a 150 lovas 1.8T nem olyan rossz ám. Én egy új 160 lovas 1.8TSi-t simán kiröhögtem vele.
Ráadásul mivel iszonyatosan le van fojtva ez a moci gyárilag, hatalmas potenciál van még benne. Viszont ha nem nyúlsz hozzá, és be tartod azt a pár dolgot, amit kell, elpusztíthatatlan.
Semmi pénzért nem cserélném le egy mostani hasonlóan erős 1.6-ra, uram bocsá 1.4-re.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
#00809728
törölt tag
-
m3tr0
senior tag
-
#00809728
törölt tag
válasz tomcsi23 #23732 üzenetére
Úgy kell az ilyen tesztet elvégezni.Full teiltank még meg is mozgatod az autódat tuti legyen a telitank.
Bele az adalék.
Majd 0 a napi számláló ás a megszokott utvonalon közlekedsz a megszokott talpalással.
Majd 1hét után úja ugyanaz a kut ill. kutfej és ugyanazt a benyát.Igy lehet egy majdnem azonos liter számot kapnod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep