- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Sokan azt hiszik, hogy a turbó sokat kap pályán, pedig ez nem igaz, akkor kap sokat, ha gyorsítasz vele.
Ha csak tartod a 140-et akkor minimális nyomáson üzemel. De ha megtaposod, mindjárt a maximális nyomást adja, amíg el nem éri a kívánt sebességet.
Múltkor mértem a tdi-t pályán tartós 130-nál 0,2 bar nyomással mentem tempomattal. Amint gyorsítottam, 1 bart nyomott. Gondolom ez a benzinesnél is így van.
Ez a longlife csak azoknak jó,akik sokat mennek hosszú utakat, üzemi hőfokon kis terheléssel.
Van itt pdtdi a kollégának, napi használatban 300 000km fölött 15 000-ként cserél olajat, és 2 csere között egy litert eszik meg, ezért is gondolom, hogy nem normális ekkora olajfogyasztás.
5w 40-et próbálj ki, valami rendes márkát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #40903 üzenetére
Az enyém is meg van táltosodva, no nem a xado géltől.
Maradt még télről valami 1,5 deci téli VIF super diesel adalék(fél liter adalék van 500 liter naftához), azt beküldtem 2 hete a tankba, és telenyomtam. kb 200km után semmi változást nem tapasztaltam, gondoltam is, hogy nem jó ez semmire, és többet nem veszek ilyesmit, erre 200 km után nem mintha, hanem tényleg jobban megy. Már az asszony is 110-nél kapcsolja az 5. pedig ő nem jár gyorsan, csak simogatja a gázpedált.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A csomagtérajtón csak fel van pattintva a borítás. Felső részen kozépen megfogod és meghúzod a borítást magad felé, Szépen le lehet fejteni károsodás nélkul.
Bocs a hibákért, meghalt a melós bill.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Gondolom meghalt a zár, vagy beállt a villanymotor, amúgy berlülről ki lehet nyitni a zárat, a borítást sem kell lebontani. Van egy fül az ajtón lévő záron, azt egy csavarhúzóval a zártól elfelé kell húzni vagy a zárhoz, nem melékszem pontosan, és dö dór is ópen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #40982 üzenetére
Ha ezt is csipegeti, akkor tegyél bele 15w 40 M7ADSIV PARAMO olajat, olyan lesz a hangja mint a virágok suttogása és több bajod nem lesz az olajfogyasztással. Öreg, sokat futott turbós motorokba is lehet használni.
Van a szomszédnak egy AGR kódú 1.9 tdi 90 pacis octavia, több mint fél milla van benne, az utóbbi 10 évben csak ezt az olajat használja, és hogy is mondjam, az enyémhez képest selymesen duruzsol.
Semmi baja nem lesz a hidrotőkének.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Attix82 #40985 üzenetére
Részben egyetértek. Amíg nem eszi a motor az olajat látványosan(mindegyik eszi, csak nem minegy mennyire), az 5w 40 a legjobb kompromisszum, de amint elkezdi enni, akkor jön a spekulálás:
Sok autóná gazdasági totalkár egy motorfelújjtás, maradnak a vastagabb olajok, adalékok és a remény, hogy nem esik szét, nem áll be, még bjrni fogja egy darabig.
Ha már töltögetni kell, akkor fölösleges a drága full synt olaj, akkor már inkább valami ásványi ami még épp teljesti a normát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha lenne diag, meg lehetne mérni, hogy mennyire képes forgatni az indítómotor. Mellesleg a feszültség ingadozást is lehet ezzel a módszerrel mérni. Ki lehet zárni hogy az akksii, vagy az önindító a hibás, vagy esetleg valami más. Kellene egy VCDS-diag, nem nagy mutatvány, ha szerzel egyet, akkor mondom tovább.
Van ettől egy radikálisabb módszer a tesztre. Kihúzod a motorhőmérséklet jeladó csatlakozóját, és ha úgy pöccre indul, akkor a befecskendezéssel van gond. (jó 20 másodpercig fog izzítani, azt várd meg, mert ilyenkor azt hiszi a gép, hogy -40 fok van
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Talán 2 hete se volt meg az octi, amikor elhagytam(lehet csak megtetszett valakinek) a sofőr oldalon a tetőcsomagtartó ék alakú első takaróelemét.Ne tudd meg mit szenvedtem, mire a boltban megrendelték a hiányzó darabot. Először a másik oldali jött, azután az oldal stimmelt, de hátsó volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez egz marhaság. A pd elemnek semmi baja, max a tömjtést kell cserélni, de ilyenkor az önindtó ugyan olyan gyorsan teker, csak később kapja el. Ha lassabban forgat, akkor önindító.
Ezért van olyan rossz hírük a PD motoroknak. Minden szerelő ezzel intéz el mindent: PD elem csere. Meg sem nézte, meg sem mért semmit.???
Ilyen alapon én is megirhattam volna, hogy PD elem csere innen, az asztatlól, úgy hogy nem is láttam, nem hallottam, nem mértem semmit.
Egy jó tanács, keress másik szervizt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #41058 üzenetére
Lehet javítani így is, de új korában ezt nem csinálja(150 000 km után kezdi, ha több a városi rövid út, akkor hamarabb), szóval ez csak elfedi az okot, tünetet kezel, de nem szünteti meg a kiváltó okot. A kiváltó ok, az, hogy az indítómotor lassabban forgat melegen, mint hidegen, ezért indul nehezebben.
Ha felújítod az önindítót, ugyanúgy jól fog indulni melegen is, amíg ismét szét nem kopik, aki a szoftveres megoldást választja, annak mindig jól fog indulni, amíg majd teljesen behal az önindító, és egyszer csütörtököt mond motorhőmérséklettől függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #41130 üzenetére
Megy hát. Ugyan úgy kell mint a többit. Km nullázó megnyom, tart, gyujtás ráad, gomb elenged, az óraállítót tekergeted amig az OEL Service now nem jelenik meg, ekkor meghúzod az óraállítót és --.-- megjelenik, gyujtás levesz, vár 10 másodpercet, utána üzenet megszúnik létezni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz scope2007 #41128 üzenetére
Milyen motor??? Leon, de benzin, traktor, gáz, 1.4, 2.8, 1.9?? Valami konkrétabbat is írhatnál, mert elromlott a kristálygömböm.
JONNY79: Az a baj, hogy nem simára, hanem sorjásra kopik a fogaskerekek fogának oldalsó éle, ettől szorul. Ha nem akarod megérteni, akkor ne tedd, te dolgod. Láttál már ilyet, vagy elméleti fizikus vagy???
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #41137 üzenetére
1. gyárilag meg van kenve, ami 5-6 év alatt kiszárad, ettől már eleve szorosabb, amíg meg nem kopik. A kopással vaspor megy a perselybe ami a közepén van, szintén nem tesz neki jót.
2. Ki lehet zárni ezt a hibát, nem kell feleslegesen kicserélned, felújjtanid. Mérni kell egy indítási fordulatot, hodegen és melegen.
-
Mágus2
Közösségépítő
Még 2 dolog jutott hirtelen eszembe amit egy 2.0 TDi-nél ellenőrizni kell.
1. olajnyomás, Egy kis 6 szögletű tengely hajtja az olajpumpát, ami 150 000km alatt lekopik gömbölyűre, és mire felvillan az olajnyomás lámpa, addigra beáll a turbó. Ezért az első nyanús jelre ezt a tengelyt cserélni kell. 3,5 euróba kerül, csak le kell hozzá venni az olajkádat, ami miatt a meló drágább mint az anyag.
2. Ha fura hangokat hallat, akkor a kipun is meg lehet szakadva a dróthálós rész(ami a vibrációkat hivatott felfogni) Ott ha kilyukad, akkor sípol mint állat.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #41200 üzenetére
Proci cserélve, vagy még megvan a karácsonfa?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz jooker82 #41273 üzenetére
Ez alapján szoktam csinálni, minden konszern autón működik. Az old feliratú legyen a cserélt elemes kulcsod. Onnan fogod tudni, hogy sikerült, hogy a duda megszólal egy pillanatra.
A programozás után csak 2. gombnyomásra fog zárni a kulcs, de csak első alkalommal, utána úgy működik, ahogy kell.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Router gondok
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Linux kezdőknek
- Gyúrósok ide!
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest