- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz enddav #195690 üzenetére
Egy másik kérdést is fel szeretnék tenni, csak félek a választól... Milyen olajszűrőt raktak fel az olajcserénél? Híresen érzékeny a tsi a szűrőre. Több féle is jó rá, de nem mindegyikkel van megfelelő olajnyomás. Volt már itt a topikban is ilyen. 1.2 tsi-vel, hogy olajcsere után nem sokkal jelzett elégtelen olajnyomást, és bizony a nem megfelelő szűrő okozta...
Ha baj lett volna a kopás, akkor rögtön vételnél észrevettedd volna, tehát szerintem alattad kopott szét. Simán tévedhetek, nyugi, ez csak megérzés...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #195709 üzenetére
Inkább kondenzvízre tippelnék...
enddav: Sajnálom, ami történt, sajnos minden használtnál benne van a pakliban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Zsófia(Sofi), Octavia 4 combi, 2.0TDI, 110kw, M6 2021-es, Joy+,
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz yodamester10 #195779 üzenetére
Mi sokat megyünk, nincs idő és hely sem sokszor tölteni. Nem véletlenül lett dízel. ;) Ha családi házzal, saját garázzsal rendelkeznénk, jöhetne a hybrid, addig viszont nem opció.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #195870 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #195880 üzenetére
Ez csak a próba rendszám, majd amikor jön a végleges, ezt le kell adni...
Aképek minőségéért elnézést kérek, a telefon sincs a toppon és a nap is szemből sütött. Nincs idő kivinni vali szép helyre és körbe fotózni. Tervben van, de egyenlőre nem adta ki...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #195887 üzenetére
Igen, van rendes katalizátor, dpf meg két scr. Ad blue is két helyen megy a rendszerbe, az első kati előtt meg a két alsó között. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #195933 üzenetére
Kell az alváz szám... 88-as év átmeneti, tehát két féle verzuö van abból az évből
[link] Ha 32 299 999 ig lesz az alvázszám,
[link] Ha 31 000 0001 től van az alvázszám..[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #195952 üzenetére
Lex Corona... Nőttek a kiadások, csökkent a bevétel, hosszú távon nem egészséges kombináció. A bérlet 2 év alatt a duplájára nőtt. Visszamentem az IT-be. Addig ez lesz, míg nem áll helyre a gazdaság. Ezt itthonról is tudom csinálni, jön a fix fizetés, akkor is, ha mindent bezárnak. Addig nem lesz másik műhely, míg nem telik sajátra. Nem akarok többé bérelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #195977 üzenetére
Nem, ez piezo injektor. Ezért nem ajánlott az 1.6... a Siemens injektor az egyik gyenge pontja. Ha meghal az elektromos rész, az nem felújítható, csak csere. Amikor haldokolni kezd, akkor ezt csinálja, néha megy, aztán majd csak 3 henger fog járni. Két féle képpen tud meghalni, az egyik, amikor zárlatos lesz, ekkor leáll és nem indul, vagy csak leáll az a henger, olyankor remeg az egész bódé.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vwpolooo #195982 üzenetére
Amíg nem dob rá hibakódot, nehéz megmondani. A korrekció csak alapjáraton releváns, fordulaton már nem.
Ha kihúznád a gyanúsat és 3 hengerrel nem rángatna, akkor ki lehetne szűrni, de két okból sem ajánlom.
1: Eleve sántán jár a motor 3 hengerrel.
2: Ha így terheled, eltörhet a főtengely, ami nem két filléres probléma.Dobd át a másikból a 4 injektort. Ha úgy jó, vegyél 4 darabot. Hengerenként szamozd meg és mindet a helyére rakd majd vissza, mert így vannak feltanítva. ;) Első henger a vezérmű szíjtól számolódik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
|gértem valami tapasztalatot az új autóról, nem szeretnék egész éven adós maradni ezért megkapjátok most: Octavia 2-vel sokat mentünk és megvan a golf is tehát sok mindent ezekhet fogok hasonlítani, főleg az Saša-hoz.
9 kilométerrel vettük át az autót, amibe sikerült 49,7 litert tankolni, elvileg 50 literes a tank, nem aprózták el, a szalon mellett van a kút, máshová el sem jutottunk volna. Most van nem sokkal 560km fölött, tehát csak rövid ideje használjuk ezért nem is lesz teljes a kép, inkább csak első érintésre, leírom, hogy milyen.
Röviden:Nem megy, nem is fékez, kerepel a motor és mindent is keresni kell a menüben, mert ismeretlen...
Hosszan:
Nagyon nyers a motor, most már sokkal szebb a hangja, mint az első útján, akkor valahol a ducato és a fakopács között volt fülre. Jelenleg alapjáraton simán össze lehet keverni a TSI-vel.Beltér, külcsíny, első benyomások: Nagyobb, kívül belül, nem sokkal hosszabb, de sokkal szélesebb, a tető alacsonyabb, hasmagasság meg mintha azonos lenne a régivel, tehát mélyebben ül benne az ember. Ülések kényelmesek, a középső kijelző bizergálása minimum baleset veszélyes, de legalább van aszisztens, aki fékez, ha épp nem az előtted lévőt lesnéd, hanem a ventillátoral játtszol.
Az ötödik ajtón nem ablak, hanem lőrés van, komolyan, pazarlás rá akkora üveg, ha a hátsó spoiler(a tető folytatása) ennyit kitakar belőle
Minden működik szépen...eddig, na meg az első reggeli hidegindításig, amikor is 9 hibával fogadott a drága, mert az alacsony akksi feszültségnek köszönhetően beállt a földbe a rendszer. Ez user error volt. Ja, a feláras Canton zene kell bele, szépen szól, de meríti az akksit, ha este sokáig hallgatod úgy, hogy nem jár a motor és világít minden is.Zajszigetelése jobb, futóműve fasza feszes, de a lengéscsillapítók nekem túl puhára vannak hangolva. Kereszt irányú huplira hajlamos nagyot bólintani, a régi csak átesett rajta. Teljesítmény érezhetően elég, még akkor is, ha most csak simogatjuk. A szabályok betartására több, mint elég, nyomaték van
faszigsok, tehát nem is kell gyolkolni. Turbólyuk nincs, alapjárattól megy.A féke kezd beüni, de még messze van a régi octavia szintjétől. Elektromos késziféktől kikészülök, automatikusan keresi az ember a kart, megszoktam na, ez júzer error, lesz még ebből egy pár. Az autohold dugóban inkább átok, mint áldás, főleg ha lejtőn állsz. Amint kinyitod a vezető ajtót járó motornál, azonnal behúzza a kézit, amúgy is fogja az autohold, ezt nemm értem miért kellett.
Lámpák és belső világítás:
LED mátrix lámpát a népnek, ez is vakít, de még így is kevésbé, mint némely halogén a csálén berakott izzókkal. Jól látok és jól is látszódok, mondjuk felszedtem néhány kilót, tehát ez lehet nem csak a lámpáknak köszönhető. Az automata távolságit nagyon hamar meg lehet szokni, de nem tökéletes, domb tetejére megérkezve a szembejövőkről ingyen röntgen felvétel készül, majd keressenek privátban, elküldöm a képeket. Néha bele szoktam nyúlni és leveszem, már kezdem kiismerni, hogy mit nem tud gyorsan lereagálni. Nem szeretek vakítani.Van egy-két hasznos újitás is, hogy ne csak szidjam a Start-stop édes anyukáját...pl a vészfék aszisztens. Ha rosszul lesz a sofőr, akkor fel lehet kapni a kézifék gombját bármelyik utasnak, az autó minden kerekét fékezi megállásig és bekapcsolja a vészvillogót azonnal. Ez jó, sose kelljen, de inkább legyen kategória.
Minőségben nagyot ugrott a skoda ezzel a kocsival, ha mindene évekig így fog működni, akkor nagyot változhat a márka megítélése.
Na, guruljanak azok a szekerek, Boldog Új ávet Kvánok Mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Mondjuk ez jól működik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisfurko #196062 üzenetére
Szintetikus, de családi kombinak megfelel. Ezek az autók nem a vezetési élményről szólnak. ;) Azért esett erre a választás, mert még van belőle manuális váltós, még minden aszisztens kikapcsolható, még kapható két literes motorral. 10 év múlva ez a kategória már nem fog létezni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen