Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Google Pixel topik
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
Hirdetés
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
-
Hollandia nem engedi el Kínát
it Hollandia gazdasági minisztere azt mondja, nem azért ment az USA-ba, hogy szankciókról tárgyaljon. Az ASML-nek szerinte a lehető legszabadabb üzleti működést kell biztosítani.
-
Megjelenési dátumot kapott a Monster Hunter Wilds
gp A szörnyvadászat hamarosan folytatódik, február végén érkezik az új rész.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Sok mindent be lehet olcsóbban szerezni, speciel a motortató bakok nem ilyenek, nekem volt lemförder alsó kutyacsont 1-es dízel octavian, minden indítózásnál olyat ütütt a padlóba, hogy megijedtem, a szakadt gyári soha nem csinált ilyet. Szóval nem véletlenül írom, hogy gyári, mert azt kell venni, ha szakadt a bak vagy a tmasztó .
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Én nem fogom találgatni milyen autód van....
Évjárat, motorkód, típus. Ennyit kellene csak 1 hsz-be berakni, ha kérdés van, hogy ne kelljen keresni. Ha legalább egy kép lenne az összefoglalóban, meg az autó adatai, de azt sincs.
Seat Leon, 2000, AHW? 1J0199851AA
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Komolyan nem étrem, hogy lehet egy egyszerű dolgot ennyire túlkomplikálni. Beslattyog egy márkaszervizbe, és fillérekért vesz egy gyári 50A biztosítékot. Nem hoszem, hogy egy márkaszerviz sincs a környéken.
gzbotii Bármelyik VW vagy Skoda szervizben adnak fillérekért. Mit kell ezen ennyit agyalni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163212 üzenetére
Szerintem az van, hogy időtúllépés miatt leállította s regenerációt, pedig még maradt korom. Erről árulkodik a 16g. 21-nél már regenerál, és kb 3-4 grammig ki is égeti 15 perc alatt. Ha neked maradt 16g, akkor 30 körül volt benne. Nem kell tisztítani semmit, indítani kell egy szerviz regenerációt, az kiégeti nullára, de ha látod máskor, hogy regenerálni akar, inkább vidd el egy körre, mert ha sokáig így jársz vele, kinyírod a turbót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #163222 üzenetére
Lehet, de azért olyan csinálja, aki látott már ilyet.
Két féle van:
1, Álló helyzetben, emelt fodulaton
2, Menet közben, de ott instrukciókat kell követni, és akkor ajánlatos, ha már világít a DPF lámpa.Sokan nem tudják, hogy a regenerálás 3 fázisból áll, és a legjobb olyankor csak simogatni a pedált, nem tiporni, mert az többet árt, mint használ.
Első fázis, felfűti a katalizátort, ideális körülmény 100km/h körül, 4. sebességi fokozatban 2500 fölött, de 3000 fordulat alatt, csak tartani a sebességet. Amint ennek a fázisnak vége, jön a valós égetés, itt már vörösen izzik a turbó. Szintén nem szabad tiporni, ideális eset tartani a sebességet. Következő fázis a visszahűtés, fontos, hogy kellően lehűljön a turbó, ehhez fel kell kapcsolni a legmagasabb sebességbe és tartani a sebességet valahol 2000 fordulat alatt, a menetszél szépen kihűt mindent. Ha teljesen lekapcsolt a regeneráció, a katalizátor annyira forró marad, hogy magától fog kiégetni mindent, amíg meg nem állsz, szóval ideális egy hosszabb út elején megejteni, itána lehet nyomni a szemét, szépen kifúj mindent, célszerű megjáratni magas fordulaton is.
Na most a turpisság. Az álló regeneráció során az megy végbe, ami mindig, amikor magától elkezdi, de a menet közbeni kényszerített regen sokkal intenzívebb, sokkal nagyobb hőmérsékleten megy végbe, több a befecskendezett üzemanyat és hígítja vele az olajat is, szóval célszerű utána olajat cserélni. 2-3 kényszerített mászkálós regen és 1 literrel több
olajgázolajos lötty lesz a motorban. Szóval csak ésszel, mert a kényszerített mozgó regeneráció arra szolgáll, hogy az eltömődott szűrőt (40g alatt)átfújja.Olajcsere előtt egutóbb csináltam egyet a sajátomon, kiégett 0 grammra.
Azért van időkorlát a regeneráción, mert elolvadna a turbó, ha tovább engedné. Erre is ügyelni kell, pl kétszer egymás után nem indítunk kényszerített regenerációt, mert határos időn belül feltesszük a fórumban a honnan tudok olcsó turbót szerezni kérdést.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #163241 üzenetére
Vártam, hogy lesz valami konkrét megoldása a dolognak, de nekem nem úgy tűnik, hogy a végére értél volna a szívásnak.
Lehet, neked megoldásnak számít a szűrő kivétele, de azt hittem megjavítják. Valami miatt több kormot képez a motor, mint amennyi tervezve volt. Dízel autónál az elégtelenül elégetett üzemanyag mellékterméke a korom. Sok gázolaj és kevés levegő. Valami tt nem OK, de ugye ha kiveszik a szűrőt, onnantól mind1. Szerintem fog kormolni padlógázon, mert a hiba ettől megmarad, csak már nem lesz ott a DPF, ami megfogja a kormot.
Vagy lehet hogy tényleg maga a szűrő a gond és nem telik meg korommal, csak megolvad a belseje és több fojtást generál, mint amivel számoltak. Ez akkor derülne ki, ha szétvágnák.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #163247 üzenetére
Melóban vagyok és mellette még a műhelyt is rendezem, szóval elkéstél ezzel. Az a 100km város mennyi hidegindítást jelent és milyen fordulaton használod városban?
Wiz Khalifa Megoldható otthon is, de 17mm imbusz kulcs kell a cseréhez, cső és tölcsér a feltöltéshez.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #163251 üzenetére
Minden cső száraz a motortérben? Egy füst gépre kellene kötni a turbó és a szívósor közötti csövet, vagy legalább egy nyomás tesztet csinálni 1 baron legalább 10 percig. Abból kiderül, ha ereszt valahol. Ha van valahol egy kis lyuk, az magyarázná a jelenséget.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #163255 üzenetére
Ha nem nagy a lyuk, akkor nem, észre sem veszed.
Nyomás próba a turbó és a szívósór között a csöveken, a két végét ledugózzák, egyikben van manométer, kompresszorral felfújják 1 barra és megnézik, hogy esik-e a nyomás. Tartania kell a nyomást, ha esik, valahol kifúj. Ha esik a nyomás, szappanos vízzel meg kell keresni, hogy hol fúj bubit. Tényleg egyszerű, nem atomfizika.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #163287 üzenetére
Igen, az euro 6-os 110 lovas már szíjas, de az MQB platformos 77kw is szíjas már. Elég kevés még velük a tapasztalat, még kell 2-3 év, hogy kiderüljön, mi lesz rajta romlós és drága. Olyan, mint az 1,5TSI, most még agyon dícsérik az újságírók, tesztelők, de ugye ezek vatta új motorok. Lehet hogy 200 000km után bekerül a milyen motort ne vegyünk rovatba.
Emékszem még, mikor nemrég Winklernek írta az egyik arc, hogy anno agyon dícsérte az 1,2HTP motort a fábiában, szabad-e most olyat venni, amire Winkler nem is emlékezett, aztán direkt visszakerestem és nem konstrukciósan dícsérte, csak tetszett neki, ahogy megy. Szóval ők más szemszögből tesztelik, mint az átlag autós. Nekik elég a jól megy, nem megy jól eldöntendő kérdések megválaszolása. Hogy mennyire lesz tartós, arról nincs információjuk, ezért ilyet el sem lehet várni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #163296 üzenetére
A toledo meg a rapid nem autó, csak úgy csúfolják. ;(
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #163303 üzenetére
Kinyitod ay ajtót és látszik az ülés alsó váza, a teljes sínnel. Favoriton be tudták burkolni, a rapidnál meg nem? Annyira süt róla a spórolás, hogy nem merem senkinek jó szívvel ajánlani. Annyit biztosan nem ér, amennyit elkérnek érte. Inkább vennék az árából egy két éves fullos golfot, octaviat, fabiat, polot, 3éves passatot...bármit, csak ne rapidot szalonból.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163311 üzenetére
Bizony.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163313 üzenetére
Magától leáll. A folyamat alatt világít a dpf lámpa, villoghat az izzítás. Melyiket fogod kaocsokni, álló vagy menet közbeni? Csak üzemi hőmérsékleten engedi, előtte bemekegítő kör kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163315 üzenetére
Engedi törölni a hibát? Ki kell törölni és indítani egy mozgó regent. Kell hozzá security access, meg kód.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163317 üzenetére
Amint aktiválod a szerviz regent, kiveszi a vészmódból, elvileg ha kiég, magától eltűnik a hiba, arra ügyelj, olyan helyen aktiváld, ahol utána ideális körülmények között lehet menni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163328 üzenetére
Előtte security access volt? Mielőtt a basic settingsben aktiválod a regenerációt, kell a security access, másképp nem megy.
Van benne elég gázolaj? 1/4 tank fölött kell lennie, motorhőmérséklet legalább 80 fok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163330 üzenetére
Bizony kell. Addig nem engedi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szgabor12 #163339 üzenetére
Ez kevés lesz. Évjárat, váltókód, és a váltó bowdenes kapcsolású?
Szerintem a 48 vagy 49-es alkatrész hiányzik. De abból, amit leírtál, nehéz megmondani. Az egyik a fém villa, ami emel, a másik a műanyag elem, amihez csatlakozik az emelő bowden. A számra kattintva megtalálod az alkatrész számát, képről meg a szerelő már megmondja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163348 üzenetére
Érdekes,
Járó motornál, kézifék felhúzva, minden ajtó zárva, legalább negyed tank és minimum 80 fokos motor. Engednie kellene bekapcsolni a mozgó regenerációt. Nálam csak egy 1 helyet kell 0-át megadni a basic settings bizonyos csoportjában. Ilyenkor nem történik semmi, csak elveszi, elindulás után kb 10 másodperc, kivillan a DPF lámpa és kezdi a szerviz regenerációt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163348 üzenetére
Security access 12233, utána Basic settings, Regeneration for DPF while driving- ezt kiválasztod és átírod az ott eltett értéket, ha jól emlékszem eleve 1 van ott és 0-ra kell átírni, vagy fordítva, meg kellene néznem pontosan, mert már régen csináltam. Test, Save. Mikor ott átírtad és el is vette, akkor el lehet indulni.
Kérdeztem, hogy tudod-e a kódot, de nem írtad, hogy kellene.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Autós topik
- Vírusirtó topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
- World of Tanks - MMO
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen