- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #36739 üzenetére
Nekem nincs ilyen ketyere benne, és elég nehezen melegszik be ha -5 alatt van. Le van takarva a skoda nagy arca, csak alul hagytam szabadon a légbeömlőt. Így 3-4km alatt eléri az üzemi hőfokot. Enélkül 7-9km a melegítés.
Havernak van, az 5 km alatt bemelegszik takarás nélkül, szóval érezni rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36753 üzenetére
Olcsójánosnak minek autó? Tankolni nem sajnál?
Más: Tegnap már olyan lágyan ringatózott a szekér az úthibákon, h az már több mint gyanús volt.
Keréknyomást ellenőrizve 1.8bar mind a 4 ben. Felnyomtam 2.3-ra ahogyan kell. Láss csodát, rögtön lerázta a vesekövem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36757 üzenetére
Jól sejtetted, abból is csak a régebbi AHF-re jó. A többin 1749V -volt. A 130pacis pd-re minimum 1749VA-kell
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36760 üzenetére
Nem lesz hosszú életű, gyárilag 1.3 bar nyomást kér a 130 lovas, a 110 lovas meg 0,9-et. Szeritned egy amúgy sem tökéletes bontott csiga meddig fogja ezt bírni.
De lesz ott más baj is, mivel a csőcsatlakozó nem bajonetes a vnt15-ön. Downgrade turbó, na ezt sem fogom megérteni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36763 üzenetére
Réhegesztik, nem az a gond, de én kapugaranciát sem adnék rá. A nem hivatalos guiness rekord, amiről tudok, 400méter a bontott turbóval. Érdemes kockáztatni, főleg, ha a verda keres.
kk831228 Miért kell a kocsiban aludni, attól nem lesz meleg benne ha járatod, mert a naftából csinálja a meleget, de 0,4liter/órából szerinted mennyi meleg jön ki. És ebből még mozgási energiát is kivesz, mégis csak forog az a főtengely.
Most már értem miért hűl vissza egyeseknek alapjáraton. Ha sokat állsz vele télen, tegyél bele álló fűtést, mert alapjáraton nem, hogy nem fűt, de nem is kell fűtenie, nem erre volt tervezve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #36767 üzenetére
Az emberek olyan dolgokat akarnak, melyek kizárják egymást, a kocsi egyen keveset, menjen jobban és fűtsön mint állat, ezek nem mennek egyszerre, kompromisszumot kell kötni. De a juzerek ezt nagyon nehezen nyelik le.
Persze mindenért a tervezés a hibás. Ha enne 10 litert a tdi, akkor fűtene, de szidnád, mert sokat eszik.
Csináltak egy motort, aminek kevés a hővesztesesége, annak minden előnyével és hátrányával, de mindenki csak előnyöket akar.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36769 üzenetére
Igen 1600-tól van töltés, de meddig. Abba nem gondol bele a tulaj, ha már 2x kell kifizetnie a munkát, akkor nem éri meg használt, kétes állapotban lévő csigát beépíteni. Arról nem is beszélve ha leolvad róla turbó valahol a tajga közepén, akkor a hajára kenheti amit megspórolt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Igen forog, és forognia is kell. A klímára csak az elektromos kapcsol, ezt hajtja a szíj.
Xmodule
1. Az octavia keresz motoros platform a B5 egy kategóriával nagyobb alváz, és hosszanti motoros, nem kell megérteni, ez ilyen, A hosszanti motorosban kevesebb a vibráció, kényelmi szempont(meg sokkal nagyobb motorok is beférnek pl. 2.8L), semmi egyéb.
2. forognia kell folyamatosan, így lett megtervezve a vízkör, nem hiba, tulajdonság.
3. termosztat hibás, vagy a gomba, diagnosztikával el lehet dönteni, ha kiolvasod mennyit mond a motorvezérlő, és mit mutat az óra, egy gomba méri de 2 külön elektromos körön 2 jeladóval.
4. kontakthibás a konzol hátulja, vagy az érő. A ventilátort 2 állásba állítva a kapcsolóját kihúzod. Az alatt van az az 1 darab égő ami megvilágítja az egész konzolt.
5.A kulcsban valki elemet cserélt, de nem tanította vissza, vagy elromlott a távirányító vevője. Kulcsot vissza kell tanítani, ha nem jó, akkor cserélni(nem nagy mutatvány, te is meg tudod csinálni az elemcserét és a tanítást is).Ajtógómb- nincs tippem, lehet elromlott a kapcsoló.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #36795 üzenetére
Mittomén.
Mármint ráadott gyújtással,de álló motorral? Ez nem ajánlott, mert elégnek a trafók a motoron(régi iskola, ahol a gyújtással rögtön áram alatt voltak, nem néztem eddig, h a vezérlő mit kezd ezzel).Hétvégén néztem egy benzines ibizát diagon, kulcs ráfordit, olvasgat, mire feleszméltem az automatikus tompított leszívta az akksit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36805 üzenetére
Ha volt centírozva, és jó a guminyomás, még mindig lehet görbe a felni. Cseréld fel a hátsókat az elsőkkel, és meglátod, ha a hiba marad, akkor futómű, ha megszűnik, akkor a felni kifli vagy tojás.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36811 üzenetére
Lejt az út, oldalról fúj a szél. Esetleg befog a fék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36818 üzenetére
Féket légteleníteni, megnézni a tárcsát, lehet kiflibe hajtottad, ha üt a tárcsa, az elhúzza a kocsit, ellenőrizni a csapágyat, féltengelycsuklót. Ha bármelyik szorul, akkor cserélni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Debesq #36833 üzenetére
Helló,
Csőszett nincs. Pontosan melyik kell? Ilyenek vannak.
Olajat, szűrőket, fékfolyadékot érdemes lecserélni, gyertyát, gumikat ellenőrizni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Debesq #36840 üzenetére
Én tudom, h ez kell, bele, csak nem tudom melyik darab van kilyukadva, ezt neked kell tudni. Méretre vannak a csövek, mindegyik darabnak megvan a helye és más a száma.
Olaj valami márkás 5w 40, (mobil, total, castrol, valvoline...) ami teljesíti a vw 505.01, 503.00, 504.00, 502. 00 normák valamelyikét.
-
Mágus2
Közösségépítő
A nem kímélem mindenkinél mást jelent. Én ha az enyémet nem kímélem, akkor 8-9 liter simán lecsúszik a torkán(lehet több is). De ez azt jelenti, megnézzük mit tud(folyamatosan padlón van a gázpedál). A PC meg múltkor is 4.5-öt mutatott, aztán beletankoltam 6 litert 100-ra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36952 üzenetére
Már attól féltem, olyan lesz mint az én LEGO EDITION octaviam.
-
Mágus2
Közösségépítő
Seat Leon Sport. Ehhez még nem ittam eleget. Valaki elmagyarázná?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Visszatérve ehhez az OMV cucchoz, csak nekem van olyan érzésem, h szárazabb mint a többi? Megy vele a gép rendesen, de ércesebb a hangja, a többivel csöndesebb és lomhább. Fogyasztásban nincs különbség, a telet jól bírja. Eddig mindig pöccre indult.
Amióta megy az adalék, csöndesebb lett, ez nem csak szubjektív vélemény. 2 éve tankolok ugyan azon a kúton, szóval nem kevergetem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #37086 üzenetére
Mielőtt eldobod az akksit, nézd meg elalszik-e a pilács a csomagtartóban, egyszer engem is megszivatott. Érdemes mérni egy nyugalmi áramfelvételt is. Rádió nem volt cserélve gyáriról valami másra?
Nem egyedi eset az akksi gyors halála, de nem szokott belőle felépülni.
A skodriba jobb + van(csak háttal van az akksi, a pólusokkal a tűzfal felé fordítva), gondolom nálad is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #37093 üzenetére
Vagy nagyon eszi valami az akksit, vagy az akku KO, egy hónapja mértem reggel -11 foknál volt 12,6V az enyémben, igaz 16 hónapos Varta silver 75Ah 750A.
Áramfelvételt kell mérni, sorba kötni az ampermérőt az akkusaruval, bezárni a központi zárat, és figyelni. Kb. 15 perc alatt alszik el az elektronika a kocsiban, na akkor már 40-50 mA körül kell lennie az áramfelvételnek. Ha 4-500mA, akkor valami gubanc van az autóval.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Mindig szidom a kombimat, h lusta dög, hát...
9 éves létére nem megy rosszul. Ez a gyík max 2 másodpercet vágna rá az adagolós puttonyosra 100-on. Szégyen gyalázat.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezt sokan elfelejtik, ettől lesz a motor short life. Lásd kollégám 1.6 tdci kombi focusa. 156000km van benne és a motorja javíthatatlan.
Betartotta a gyár által megadott 25 000km-s csereperiódust, de 80%-ban városban használta, annyo karbon van minden részeben a motornak, h javíthatatlan. Kb. 4000km alatt fogyaszt el egy turbófeltöltőt, amióta átlépte a 140 000km-t.
Az ilyen "arreteveztékazolajatbiztosbírja" dumának ne dőljetek be. Mert a kritériumokat ha átfutjátok, akkor látni, h mire tervezték.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest