Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #145065 üzenetére
Coyot
Kábelköteg a PD elemekhez, vagy maga a PD elem. Én a kábelköteggel kezdeném.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #145071 üzenetére
Cserélni kell a kijelzőt. Vannak erre specializálódott emberek, azokat kell megfizetni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #145074 üzenetére
Van, de az neked messze lesz. Adnak itt a srácok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #145073 üzenetére
20mp??? Miről beszélsz? Jesszus. maximum 4 ha nagyon hideg van, nem 20. Nem volt még nyomásmérő óra a kezedben.
Ettől függetlenül nyáron is jár 1 percet, mielőtt elindulnék, saját rossz szokásom, de eddig egy motor se feküdt meg tőle. Sőt megállás után is jár minimum fél de inkább 1 percet, míg pakolgatok, összeszedem a cuccaimat. Amióta TDI-vel járok, soha nem állítottam le azonnal megállás után. 4-500km pálya után akár 5 percet is járatom, hogy fújja ki magából a meleg nagy részét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #145099 üzenetére
[link] Lehet találni olcsón is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #145101 üzenetére
De ezeknek Swag meg Febi van... az nem egyenlő a gyárival.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #145104 üzenetére
Ha megnézed rendesen a legolcsóbbat, ott is a gyártó FEBI, szóval csak a kép lesz az eredeti olajról. Amit legutóbb linkeltem, na az biztosan eredeti gyári olaj, de az ára is olyan. Nyugi, a sajátomba is 40 euró/ liter áron van a gyári, de egyszer kibírom a 2L olajat.
Lacess Az jó ár érte.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #145142 üzenetére
Itt az ismerettségi körömben aki megcsináltatta, az ráfázott. max 150km és regenerál. Menetteljesítményben nincs különbség, de megváltozott a motor hangja, fogyasztása és leromlott a megbízhatósága. Ilyen áron megtarthatják, amit kifőztek. Az amúgy is érzékeny EGR sorra döglik meg a frissített autókban, és szépen vészmódba is kapcsolnak miatta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #145155 üzenetére
Akkor AC a tankban, hajtsd fel a hátsó ülést és hallgasd meg, valóban onnan jön-e a hang. Nem jó hír, de legalább jelzi előre, hogy haldoklik.
BUZZLGHTYR Ez a baj a bontott váltókkal. Majd veszel egy 6-osat, amiben a difi fog búgni. 1-et fel kell újíttatni magadnak, utána jó lesz, sajnos ez ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #145176 üzenetére
Nem lehet.
JHONNY79: kemémy, mint a kád széle, de nekem eleve kemények a gátlók.
Geli. Amíg a dpf megvan, csak a gyárit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #145189 üzenetére
Maga a motor, ha nem volt szétgyilkolva, elég megbízható. A rá akasztott dolgokkal szokott a gond lenni, mint DPF, váltó, injektorok, turbó, szívócső csappantyúk. Ilyen kis futásnál a láncnak nem szokott gondja lenni. 200k km alatt nem nagyon hallottam még láncot csörögni indításnál sem. Elvileg 200k km-ig simán megvehető, ha vigyáztak rá mostanáig, később sem lesz gond.
A másik dolog, amire ügyelni kell, hogy 2014-es autókban nem ritka a 170-200k km futás. Szóval csak óvatosan.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #145259 üzenetére
Űj autóként tudnám ajánlani, és ha megbecsülöd, sokáig hű társ lenne, de az ára... na annyit nem ér egyik új autó sem, amennyit elkérnek érte.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #145259 üzenetére
Mi történt itt, amíg lementem a garázsba és megkóstoltam a desztvízt? Fincsi.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #145300 üzenetére
Alapjáraton is remeg?
Külön szét kellene rúgni a segged, hogy kettőstömegűvel szerelt autót 1500 fordulat alatt terhelsz, de ezt majd később.
Szerintem valamelyik belső féltengelycsuklód haldoklik. Mivel quattro, van belőle 4. Olcsó megoldást akarsz, vagy jót?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mágus2 #145303 üzenetére
Az, hogy újra lettek zsírozva, nem segít. Ha van rá keret, a 4belsőt cseréld, ha nincs, akkor a két balost meg kell cserélni a két jobbassal. Forgatni nem szabad, ahogy lehúzzák a tengelyről, ùgy kell feltenni a másik oldalra.
Oldalsó motortartóknak nincs kifolyva a szeme?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #145309 üzenetére
Van itt kép tőlem, amiben a saját befecskendezőimet néztem, ott vannak a csoportok is. Mikori a VCDS? Csak mert az új vezérlőt nem olvassa akármi.
Advanced measuring values 180-183-as csoportok. Üzemmelegen minél közelebb a 0-hoz, annál jobb.
DPF 335,336, 337
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #145343 üzenetére
Emlékszel milyen gyanús volt nekem, hogy mennyire szuszog az a motor?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #145366 üzenetére
A kartergázra mondtam, hogy szuszog.
Behozott? Az első bejegyzés előtt tekerhették meg. Szerintem 2009-ben nem 73k volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kurucz7 #145380 üzenetére
2-3 deci van összesen a rendszerben, bő légtelenítéssel szokott elpocsolódni 7-8 deci. Ha egyébként nincs a fékkel problémád, akkor szerintem rendben van.
BLS-ből nem volt DPF nélküli, mert direkt egy dombocskával több van a vezérműtengelyek bütykein a + befecsknedezés miatt regeneráció közben. A motorcsalád mechanikusan majdnem megegyezik. Különbség a BKC, BXE és a BLS között az említett vezérmű tengely.
Ettől még lehet hogy gyárilag a caddy nem kapott DPF-et, de a motor tudná kezelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #145430 üzenetére
A 170 lovas kiesett mert abból nics jó olajpumpás.
Képről nem tudom milyen véleményt vársz, el kell menni, meg kell nézni, ki kell próbálni, át kell vizsgáltatni. Képről a szépek is remeghetnek, zöröghetnek, folyhat belőlük bármi.
rvn_10 Generátor + klíma szíj. De az szemben állva a bal oldalon van. Menetirányban jobb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Router gondok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Politika
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs