- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magisk
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Sony WF-1000XM4 - ezúttal koppan az áll
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
it Engedélyezték a hármas szintű önvezető technológiák nyilvános tesztelését.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Új hozzászólás Aktív témák
-
rnrn
tag
válasz Magnum_ #45639 üzenetére
Érdekes amit írsz. Én eddig sosem mertem prémium autót, de még középkategóriás nem prémiumot sem venni. Nagyot sokat autózom és félek a "nagy autók" fenntartási költségeitől. Én most gumiztam fel a verdát 44 ezerből (175/65/R14), de mondhatnám a többi kopó alkatrész árát is (nálam egy komplett vízpumpás vezérműszíjcsere 50-55 ezerből van meg (csak alkatrész ár!)). A fogyiról már nem is beszélek, mert ott már min. 1.8, 2.0-ás motorok kellenek, nem pedig 1.2, 1.5. Talán ha nincs majd szükség csak egy autóra a családban és nem megyünk évi 40-50 ezret, talán. Addig inkább az alsó-közép kategória marad, abból is a megbízhatóbb fajta (VW konszern, Toyó, ilyesmi).
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen