Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz yerico #39524 üzenetére

    Ejh. Kényelemről annyit, hogy hiába érzed keménynek a német autót, mégsem fáradsz el benne, mert nem véletlen olyan az ülése, amilyen. Tudom miről beszélsz, már a régi Citroenünk is baromi kényelmes volt, csak hát leesett az ajtó... Persze ez régi történet, és nem is innen van a 3F szabály. *Az illetékes azt mondta erre a szabályra, hogy az újabb autókra hatványozottan igaz, régen még ezek is sokkal jobbak voltak.

    Van némi gondolkodásbeli probléma franciáéknál. Egy Passat elejét le lehet szedni úgy, hogy két fém rúdra rácsúszik egybe kompletten és minden kéznél van. Ezt csináld meg egy francia autóval.
    Egyszer kellett izzót cserélni valamelyik pici Renaultban elől, amivel haverom jött Németországból, gyak. csak azért nem kellett szétbontani a fél autót, mert éppen befért a vékony kezem egy résen. Ott kezdődött a dolog, hogy felnyitod a motorháztetőt és egy bónusz fémlemez meg pár egyéb értelmetlen műanyaglemez még rá van csavarozva ott a dolgokra, ezek kiszerelése után tudtam benyúlni egy pici résen, ez nálam erősebb embernek nem is ment volna.
    Egy Octaviaban meghúzol egy kart, kifordul a lámpatest, kicseréled az égőt, visszafordítod és mát kész is van.

    Zewa: kérdezz meg egy rendes, főállású autószerelőt. Majd ő mesél neked. :K

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

Új hozzászólás Aktív témák