- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android car alkalmazás xiaomi mi 9 vs autós kamera közötti csatlakozás probléma.
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Har_melin
Topikgazda
Sokat bányázóknak végre itt a Delve stash tab fossiloknak, resonatoroknak. 40 pont, akinek nem égetően sürgős (liga elején gondolom nem sokaknak), azoknak szerintem érdemes megvárni, amikor általános tab akció lesz.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz sirdond #21879 üzenetére
Ha 4.0-t gyakorlatilag beláthatatlan időre eltolják ("And so on, with new expansions every 13 weeks until 4.0.0 is ready") az azt jelenti, hogy gyakorlatilag egy teljesen új játékot kapunk, amire nem akarnak egy fix megjelenési dátumot előre meghatározni. Hogy ez tartalmilag mit takar, arról majd talán az ExileCon után többet tudunk. Valószínű, hogy az a teszt demó, amit arra ígérnek tartalmazni fogja azokat a kulcs elemeket, amik változni fognak.
A 3.9-nél én olyasmira gyanakszom, hogy megpróbálnak a coop és a pvp felé nyitni újra. A tavaly próbált Battle Royale úgy rémlik elég jó visszhangot kapott. Ráadásul az a játékmód nagyon jó twitch anyag is, ami pénzt jelent a fejlesztőknek és a játékosoknak is, ami több aktív streamert, nagyobb elérést jelent.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz sirdond #21882 üzenetére
"látom ti is pozitívan álltok a dologhoz"
Persze Végül is aki játszik egy játékkal, az azért teszi, mert szereti. A hibáival együtt, vagyok azok dacára. Ha "game-changer" szinten megváltoztatják, akkor kérdéses, hogy azt is szeretni fogom-e? A közismert vagy sokszor panaszolt problémák megoldását egyetlen aktív játékos sem tekinti game-changernek, az csak egy "na végre" sóhaj.
Pl. ha tényleg behozzák a Battle Royale módot, az a számomra önmagában nem lesz game changer, mert nem fogom játszani (ahogy nem is pvp-ztem). Ha viszont a ligák egyes spéci unique cuccai csak azon keresztül lesznek elérhetők díjként, akkor már kérdéses, hogy ez mennyire fogja befolyásolni a játékot általában és konkrétan az én játékélményemet.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
a coopra most is minden lehetőség megvan. Ez nem a fejlesztőkön, hanem a játékosokon múlik.
Ha elkezdik erőltetni, az pl. nálam egy irgalmatlan nagy fekete pont lesz, mert én pont azt szeretem benne, hogy magányos farkasként is teljes értékűen játszani. Javíthatatlanul oldschool vagyok, nekem a partyzás addig volt program, amíg személyes ismerős haverokkal munkaidő után lanoztunk a dolgozóban. Olyanokkal, akikkel a játék a közös élmény és szórakozás egyik eleme volt - nem AZ volt a közös élmény. Ha társaságra vágyom, akkor felhívom a barátaimat és leülünk valahol együtt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
"azért néha nem volt rossz , hogy 4 fő darált a térképen, és nem egyszer volt olyan, hogy public játékosok voltak, nem is ismertem őket"
ezt mondtam, hogy erre most is minden lehetőség megvan, pont úgy, ahogy korábban. Indítasz egy public partyt vagy becsatlakozol egybe. Ha nincs, vagy senki nem akar belépni a tiedbe, akkor az nem azért van, mert a játék nem támogatja, hanem mert a játékosokat nem vonzza a lehetőség. Akkor meg inkább ne akarják erővel átnyomni, hogy juszt is muszáj legyen.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
A blight mapokra valóban nagyon hasznos lehet a multi, mert könnyebb az egyes szálakat lefogni. Vagy éppen lehet egy speedrunner, aki semmi mást nem csinál, csak a tornyokat fejleszti, amire most szinte semmi esély egyjátékos módban és csak feleslegesen gyűlik a credit.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #21906 üzenetére
"Vagy legyen a trade ablakon belül egy kraftolos rész is, hogy ne k*rjon át az illető, mint WoW-ban"
mivel kúrtak át? a saját trade oldalukon és a poetraden is be lehet jelölni, hogy nem craftolt cuccot keresel.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #21908 üzenetére
"Hány éves is a játék? Ráadásul online, nem is értem miért nem foglalkoznak ezekkel a problémákkal/lehetőségekkel."
Egy éve dolgozták át a craft rendszert, a Betrayal ligáig egész más volt. Fixen megvoltak a mesterek craftjai, az összes többit meg te raktad rá megvehető cuccokból, nem is lehetett ilyen gondod. Ne szidjuk már őket olyasmi miatt, aminek nincs alapja.
Ráadásul ahogy én látom, a szolgáltatás kereskedelmet nem is igazán akarják támogatni, szerintem helyesen. A mirror service meg carry dolgokat nem tudják kitiltani, hiszen játékon belüli tranzakció, rmt nélkül, de hogy nem támogatják, az biztos.
Azt pedig, hogy mivel foglalkoznak én biztosan nem tudom. Azt viszont igen, hogy a jelenlegi elfogadom/nem fogadom el trade akciót kibővíteni egy feltételes, "majd ha visszakapom" fizetési opcióval nem egy olyan fejlesztés, amit a hatodikos Pistike kiráz az ujjából informatika házi feladatként. Van X db fejlesztőjük, Y tesztelőjük, akik prioritásos elven foglalkoznak dolgokkal. Ez szerintem sem az.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #21911 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy jó, hanem hogy nem "hány éves is a játék" kérdés, mert ez egészen pontosan egy éves.
Gondot jelenthet egy-egy ritkább craft megszerzése? Igen. Cserébe nagyságrenddel több és főleg jobb opciót kaptunk. Az előző rendszerben a craftolás endgame szinten már szinte értelmetlen volt, sokkal jobb cuccok estek maguktól is, mint amit craftolni lehetett. Azt a szintet most is röhögve el lehet érni, amilyen bónuszokat akkor adtak a mesterek. Hozzáteszem, régen sem ment pillanatok alatt, én határozottan emlékszem, hogy Vorici 6L opciójához jó másfél hónapig meg kellett csinálni a napi küldetéseit, mire végre felszinteződött.
Most azzal, hogy a mesterek küldetései gyűjthetők még egyszerűbb lesz, mert nem kell minden nap csak azért megfutni egy egyébként tré mapot, hogy kihasználjam őket. (Azt nem tudom, hogy az extra küldetéseket milyen gyakorisággal adja be, de nekem öt vagy hat map alatt beadott egy plusz Alva és egy plusz Niko küldetést is.)
A trade ablak átalakítása pedig egy rendszer szintű dolog. Nem azt mondom, hogy nem lenne jó, de szerintem sem ez a legégetőbb gond. Viszont neked is csak azt tudom javasolni, amit Pszichonak: indíts egy posztot a redditen, ha nagyon sokan ugranak rá, akkor előrébb fog kerülni ez a fejlesztés.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Még egy: gyorsan ránéztem, és Jun veiled craftjai gyakorlatilag kizárólag a korábbinál erősebb, vagy addig nem létező opciók. Az a craft rendszer, amit a régi mesterek adtak, az most is fixen elérhető, sőt egyszerűbben, mert ha neked pl. pont a minyon modok kellenek, akkor ott van, hogy melyik mapokat csináld meg hozzá, célirányosan tudsz haladni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #21913 üzenetére
Jó, akkor most ezek szerint átmentünk általános panaszfalba, már nem a craft szolgáltatással való kereskedésről van szó.
Magánvéleményem (úgy, hogy nem vagyok szoftver fejlesztő), hogy ezt az engine-t nem lehet már jobban optimalizálni. 2012-ben már béta volt, egy közel nyolc éves termék. Még bőven DirecX9 volt, hiába szüntették meg a támogatását, az egész motor működése azokon a paramétereken alapul. Közben hiába lettek erősebbek a hardverek, egyre több lett a megjelenítendő effekt is. Úgy próbálták/ják meg látványban tartani a versenyt a mostani fejlesztésekkel, hogy erre igazából az egésznek a magja már nem alkalmas, gyakorlatilag egy csúcsára állított piramis.
Szerintem a 4.0 meghatározatlan megjelenési ideje azért van, mert egy teljesen új motort hegesztenek a játék alá. Az pedig irgalmatlan meló, még úgy is, ha valami kész alapra dolgoznak. Az a tippem, hogy az ExileCon-on ezt fogják bejelenteni, alkalmasint valami minimális látható résszel. Részben azért, hogy utána ezekre a panaszokra legyen egy autopost válasz ("majd a 4.0-ban jön az új"). Részben azért, mert minden türelmetlenség dacára a játékosok egy dolgot utálnak jobban a nem szép játéknál - a folyamatosan elszállót.
A ligák indulásánál látható, hogy még egy évek óta kipróbált, letesztelt, működő alap is egy rakás random crasht okozhat, egy újnál inkább az a meglepetés, ha nem omlik össze. A liga összeomlásokat már nagyon gyorsan, javítani tudják, a 4.0-t szerintem addig nem akarják kiereszteni, amíg legalább a javításokat nem tudják majd hasonló tempóban elvégezni.
(Ettől függetlenül persze én is lényegesen jobban örülnék, ha nem kellett volna az előző ligában teljesen C64 szintre butítanom a grafikát, hogy pár vizes effektnél ne vágjon ki a gép. Nem elégedett vagyok vele, csak ez innen kezdve az én döntésem: szeretem játszani így is, vagy annyira zavar, hogy hagyom a fenébe.)
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Plazmacucci #21917 üzenetére
Az id Software az id 3 piacra dobásakor már veterán volt abban, hogy hogyan kell jó FPS motort csinálni, ráadásul pénzzel sem egészen úgy voltak eleresztve, mint egy noname új-zélandi garázscég, akik a sokadik Diablo-klónból akarnak megélni... Az id fejlesztőinek a profizmusát és az addig összeszedett hatalmas rutint dicséri, hogy egy olyan rugalmas alapot hoztak létre - ne feledjük: már eleve azzal a céllal, hogy külső játékfejlesztőknek eladják!! -, ami ennyire jól bővíthető volt.
A PoE tudtommal saját fejlesztésű motort használ, ami magában hordozza, hogy a fejlesztés elejében részt vevő pár ember tudása és az egy célú felhasználás egyaránt korlátozza azt, hogy évekkel később mennyire fejleszthető.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Ezt közben találtam - e szerint nem lesz teljesen új motor a játék alatt, az is igaz viszont hogy még idén áprilisban is 2020-ra tették a 4.0-t, ehhez képest alig öt hónappal később már a majd kész lesz, ha elkészül opció él.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz sirdond #21922 üzenetére
igen, én is erra gondoltam, amikor írtam, hogy áprilisban még lehet, hogy más volt a leányzó fekvése. Bár a most bejelentett folyamatos upgrade-ek a 4.0-ig azt is jelenthetik, hogy kénytelenek kisebb blokkokra bontani a tervezett moduláris fejlesztést és több rész implementációra lesz szükség, amiket viszont liga közben nem akarnak ráereszteni a játékra. Megint csak laikusként (illetve pár felhasználói tapasztalattal utólag, részekben fejlesztgetett rendszerekkel ) szerintem ez nagyobb szívás, mint egy korrekt alapra rádolgozni. Főleg úgy, hogy a Tencent az egyik tulaj...
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #21927 üzenetére
"nem ez a mindig kibuffolunk valamit aztan a kovire meg lenerfeljuk"
ez sajnos sokszor tényleg elég gáz, de pont a mostani liga mutatja, hogy ebben azért borzalmas nagy mértékben benne van a fórumokon osztott ész nélküli hype vagy éppen anti-hype is. Most ugye minden arról szólt, hogy rip cyclone, kész, kivégezték, blablabla.
Hát, akkor én egy hullát pörgetek, mert egy gyengébb összeállítású builddel (nincs poachers mark, nincs sand and stone) ugyanolyan gond nélkül aprítok mindent, mint eddig. Persze, a liga tartalommal szívok, de ez nem a nerf miatt van, hanem egyszerűen ilyen a mechanikája. Magyarán: lehet, hogy egy nerf (akár egy jelentősebb is) csak dupla erőssé tesz egy buildet és nem tripla erőssé, de ezt innen kezdve sokan már inkább meg se próbálják, hanem leírják.
Arról nem is beszélve, amikor az egyik nerfet bőven kárpótolja egy - nem is arra tervezett - buff. Mint jelen esetben a rohadt olcsón beszerezhető mana leech enchant, ami fölöslegessé tette gyakorlatilag a gyűrűkre a -mana vadászatot.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #21929 üzenetére
én is mesterenként napi egy küldetésre emlékszem, de a ligában ez lehet, hogy csak a mapozás elérésétől számolódik? Nekem Zanának és Junnak két küldetést, Einharnak hármat jelez. Nikonak és Alvának viszont négyet, de ennél a kettőnél határozottan emlékszem, hogy a map végén felugrott egy értesítés, hogy kaptam egy plusz küldetést hozzájuk.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #21932 üzenetére
nekem most megint dobott egy Jun-t, holnap majd őt fogom farmolni. Ez a struktúra nekem fényévekkel jobban bejön, mint az eddigi, most pl. egyben lenyomok egy templomot, négy map plusz a templom, slussz, egy darabig nem foglalkozom Alvával.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #21900 üzenetére
arra én is! Most úgy tervezem, hogy a champot elviszem kb. lvl90-ig, az alatt remélem összejön neki a Bronn ára is. Addigra viszont már garantáltan tele lesz a hócipőm az elbukott blightokkal és valami olyasmit keresek, amivel az simán vihető. Nem summoner, és ha lehet, akkor kihagynám az icicle mine-t is, hogy ne a legkurrensebb cuccokat kelljen megvenni.
A Storm Brand nagyon jónak tűnt a videón, ráadásul nem is játszottam még vele soha, szóval kipróbálnám, de a leírás alapján nem tudom, mennyire lehet vele egyszerre több irányba támadni? Ha ez nem az igazi, akkor megpróbálom némileg saját fejem után a fire trappert chaos conversionnel. Standarden futottam vele egy nagyon nem igazi próbát, mert Slavedriver éppen nem volt eladó, anélkül meg a mana gondok miatt nem volt aura, de amúgy nem volt rossz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz sirdond #21941 üzenetére
Nagyon köszi, de nekem korábbi és mostani próbálkozások alapján egyszerűen nem fekszik a mine. Én is látom, hogy erős, sőt nagyon értékelem, hogy a trappal szemben ha aktiválom, akkor robban mindegyik, de nálam játék közben nem működik. Kivételesen nem emlékből beszélek, "márpedig csak addig élsz" alapon mégis belevágtam egy shadow-ba, egyelőre a firetrapper változatba, de indulásnak az új lightning mine-t használtam - vagy két percig. Ez van, kinek a pap, kinek a paplan. Ha nagyon nem fog menni, akkor legfeljebb majd átkonvertálom strom brand assára.
Más: jövő héten jön patch, amiben orvosolni akarknak pár blight hibát. Részben csökkenteni fogják a blight mapok monstáit (érdekes, ezek szerint az oly sokak által kért rövid spawn szünet valamiért nem megoldható), másrészt orvosolják a brünnehilde által is említett sebezhetetlen monszták kérdését. Addig szerintem érdemes várni a blight mapokkal, mert azokon még dropot is növelik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #21943 üzenetére
Itt van az, amikor az elvárások és a hozzáállás miatt lesz egészen más a megítélés. Nem azt mondom, hogy nem élvezem, ha gyorsan és biztosan le tudok verni egy bosst vagy megcsinálni egy pályát, de nálam kb. ott vége is van a játéknak. Miért nyomjam le még hússzor, amikor a mostani gearem is elég rá? Nem vonz, hogy a két exás cucc helyett vehessek egy 20 exásat, amivel pont ugyanúgy verem le.
Nekem pont akkor érdekes a játék, ha érzem, hogy bennem van a siker kulcsa, nekem kell ügyesebbnek lennem, és megoldanom a harcokat. Az frusztráló, amikor ennek esélyét sem érzem (ld. most bizonyos blight spawnoknál), de az, hogy egy boss phase-t meg kell csinálni és nem tudom "átugrani", a számomra nem gond. Ebben biztosan benne van persze az is - megint csak a megközelítésbeli különbség -, hogy én pl. nem farmolok bossokat. Ha azt tenném, akkor biztosan máshogy ítélném meg.
Nem tudom, milyen melée builddel játszottál, én nem vagyok power gamer, de amikkel az elmúlt pár évben mentem, azokkal nem kellett menekülnöm - éppen azért játszottam velük, mert nem csak adták a pofonokat, hanem állták is. Volt ebben double strike, MS, cyclone, jugg, slayer, champ, gladiator, mindenféle. Ezzel nem azt mondom, hogy a játékban rendben van a balansz, de azért ilyenkor mindig a vicc jut az eszembe a pasiról, aki azért veri a fejét a falba, mert olyan jó, amikor abba hagyja. Ha nem működik egy build (lehet, hogy csak neked, én is számtalan, másoknak nagyon bejövő buildet skippeltem), akkor kell nézni egy másikat.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #21940 üzenetére
Köszi az ajánlatot, de most, hogy már így a liga első napjától van egy tuti befutó karakterem, megpróbálok egy kicsit kísérletezni. Ki akarom pl. próbálni a Tunnel tabula farmot, hogy az mennyire működik? Papíron gyorsabb és hatékonyabb, mint a Blood Aquaduct. Közben vettem kemény 1c-ért egy 5L páncélt, amin nem kellett a színeket variálni, ráraktam a pillanatnyilag legjobb life essencet, azzal el lesz a cyclone egy darabig
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Plazmacucci #21952 üzenetére
napi egy garantált, de ahogy korábban is belefuthattál más mapon, ez most is megvan. Csak most nem jelenik meg a mapon, hanem csak kiírja a végén, hogy van egy plusz küldetésed vele.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #21951 üzenetére
pont ezzel vagyok kicsit meglőve a tervezésnél (mondjuk nagyobb gondom soha ne legyen). A trappernél az Explosive Expert masszív bónuszt kap a botok által "kiszórt" shock és chill után, viszont amikor eddig játszottam trapperrel QoL szempontból a Chain Reaction sokkal hasznosabb volt. Elég bosszantó, amikor halálba idegelem magam, hogy életben maradjak, mert az istennek nem akar megdögleni a gaz ellen, aztán amikor végre felfordul, akkor másodpercekkel később felrobban a helyén még nyolc csapda, amiket nem sütött el... Ebből a szempontból a mine előnye hatalmas.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #21962 üzenetére
4 sec az időtartama, utána magától felrobban. És hát igen, akkor kéne felrobbanjon, ha ott van az ellen, de nekem eddig még nem sikerült olyan trappert csinálnom, aminél a chain reaction nélkül ne maradtak volna közvetlenül alatta is érintetlen csapdák.
A skittereket most raktam be, igazából nem tudom megítélni, hogy ők mennyi csapdát aktiválnak, vagy aktiválnak-e egyáltalán? Én a monszták alá szórom le, ők a monsztákhoz rohannak, a fene se tudja megmondani, melyiktől durrant el. Maradék mindig van, még a blightnál is, pedig ott elég érdekes, hogy az ösvényre leszórt aknákat hogyan nem aktiválja valamelyik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Kipróbáltam egy picit a Storm Brandet - blight ellen jobb a trap. Lehet, hogy csak én nem voltam elég ügyes, meg egyáltalán nem ismerem a játéksítlust (csak szórtam ki őket, mint kutya a bolhát). Nem adtam fel teljesen, bent hagytam szinteződni, de a trappal sokkal jobban tudok haladni.
(A3 sewers, Lvl28 kari, strom brand + crit + added lighning dmg volt benne és csak a fegyverekből volt plusz sebzés, passzívból alig. Szóval nem 100%-ig releváns, inkább csak a fílingre voltam kíváncsi, meg arra, kezeli-e úgy a több ágú blightokat, mint a trap.)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #21982 üzenetére
akkor azért nem működött nekem igazán. Éreztem, hogy lehet, hogy nem így kellene használni, de blight közben nem igazán foglalkozik az ember játékmechanikai kérdésekkel...
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #21981 üzenetére
szerintem ez a liga az "önjáró" buildeknek fekszik igazán, ahol elindítod a sebzést (lerakod az aknát, csapdát, totemet, megidézed a minionokat) és az darál tőled függetlenül is, akkor is ha te esetleg már éppen a másik irányba kavarsz. Az Arc sok chainnel jó lehet, de az olyan mapokon, ahol több, nagyon eltérő irányba futó blight szál van, ott az sem igazán fog segíteni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #21986 üzenetére
A "pókos" az szerintem a Spark, az Arc az chain lightningra hajaz.
Trap gemmel csinálhatsz Arc trappert is, pár ligával ezelőtt az volt az überkirály mindenölő, én is olyannal vertem le életemben először shapert. Utána nerfelték részben az Arcot, részben a Shimmeront (korábban trapból nem jött rád vissza a sebzés), de ettől még rohadt erős maradt. Flamethrower trap kiegészítő, ami rányomja a curse-t a monsztákra és a fél képernyő elhullik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #21985 üzenetére
Nem tettem le róla, látod, megtartottam szintezésre a két spéci gemet. Viszont a trapper játékstílust ismerem már és igazából nagyon izgat, tényleg működik-e amit kitaláltam? Meg persze az se mindegy, hogy a teljes gear a 6L páncéllal együtt kijön alig 1,5 exából...
Nem vagyok egy dzsokijuing, 1db azure a csúcsom, alatta is csak egy teal. Az az alatt lévőket becserélgetem úgy, hogy azért 3 maradjon belőlük. Négy azúrt kell összeszednem, azzal tudom kiváltani majd az egyik trap node-ot, de ahhoz persze előbb még el kell jutni a végleges amuletig. De nem panaszkodom, mapon alig játszottam, alacsonyabb szinten meg csak a reszli esik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #21985 üzenetére
Hozzá kell tennem, hogy neked (és a fb buildnek) köszönhetően régen nem volt ilyen nyugis, próbálkozós ligám. A fb-re tudom, mennyit kell még ráköltenem, tudom, hogy azzal mindent meg fogok tudni csinálni, amit akarok, így nyugodtan próbálkozhatok. Nincs az, hogy kinézek egy buildet, ami tetszik és 8-10 exa belenyomása után piros mapokon kiderül, hogy mégsem úgy muzsikál (pontosabban muzsikálok én vele), ahogy azt gondoltam és kezdhetem elkótyavetyélni amit megvettem.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #21986 üzenetére
Ez volt a régi arc trapper buildem, frissítettem a PoB-t a 3.8-ra és kivettem a Shimmeront - nem jelentett nagy különbséget.
Biztosan érdemes egy kicsit játszani a beállításokkal, lett azóta egy csomó új skill, unique, support (a cluster trapot pl. már kicseréltem swift assemblyre, rögtön megugrott a sebzés), de összességében egy jól játszható, shaperig elvivő build volt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #21991 üzenetére
Szívesen, közben találtam egy frissebb videót (3.7), azóta gyakorlatilag a trap minimálisat változott csak.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #21994 üzenetére
nem igazán tudom, nézd meg kb. azokat azokat a statokat, amik az én wandjaimon vannak. Az Essence Worm olcsó (8c körül), a videóban ajánlott lvl20 trapos kesztyű a többi stattól függően 15c és exa között mozog, a Tinkerskin alapból bagó, 5L-ben 25-30c, 6L-ben 4 exa.
A wandoknál határ a csillagos ég, de az a jó, hogy folyamatosan lehet skálázni őket, nincs az, hogy 5 exa vagy semmi.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz sirdond #21995 üzenetére
Látványos, de erről megint az jutott eszembe, mennyire könnyen hintába ülteti egy ilyen a kezdő játékost. Csupa fantasztikus hívószó: nagyon olcsó, baromi nagy sebzés, két piculáért levered az összes endgame bosst, hurrá.
Aztán jön szerencsétlen, akinek még nincs meg az a rutinja, hogy pontosan tudja, mikor kell ellépni, melyik támadás után mi jön, melyik boss szobának hol vannak a védett zugai és akkor derül ki szerencsétlennek, hogy az "occasionally one-shot" az minden második mapot jelenti az esetében. Rosszabb esetben minden mapon kétszer.
A build viszont tényleg nagyon erősnek tűnik (megint csak a hype-ot mellőzve). Érdekes volt a billentyűzet kiosztása az E-re tett skillel.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz tibee77 #22002 üzenetére
Nagyon önsorsrontó hangulatban vagytok. Miért nem várjátok meg a patch-et, mikor le is írták, hogy az ilyen minden sebzésre immunis, gombánál felbukkanó bossokat is orvosolni akarják benne? És főleg növelni a mapon eső dropot, hogy legalább ne két szem mogyiért kínlódja végig valaki?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz bubostyuk #22014 üzenetére
igen, rossz a matekod.
Az előbb már írtam, a fegyveren lévő érték a base sebzés. Ez szorzódik fel az adott skill added dmg effectiveness értékével, az attack speeddel. utána ezt szorozzák fel az összegzett increased és more dmg értékek, ha van konverzió, akkor néha többször is.
Ráadásul base sebzés nem csak a cuccon van, a támadó support gemek, aurák, stb. általában szintén adnak plusz base dmg-et is a szorzókon kívül. Cold dmg-ből pl. 50-90 között lehet a max. egy 1H fegyveren, az Added Cold Dmg support viszont 169-254 között pakol rá.
végül pedig a példában szereplő 21-37-es érték egy játék első harmadában, úgy A5 körül dobott mod - nem azzal szoktak endgame százezres sebzéseket csinálni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #22073 üzenetére
köszi, majd kíváncsi leszek rá. A champpal most teljesen leálltam, a négy-öt irányú blightok nem neki valók. A fire trappert nagyon jó döntés volt elkezdeni, azzal simán mennek. Ma még el akarok jutni vele odáig, hogy a Consuming Dark-ot berakhassam, a rare cuccok kivételével már most fullos a buildje - vettem neki kemény 65c-ért egy majdnem prefect 6L Infernal Mantle-t. Ha semmi másra, arra biztosan jó lesz, hogy a champpal mapozok, de a blightokat vele csinálom meg.
Ja igen - exa nekem sem esett még, de ezen nem vagyok meglepődve, nagyon keveset játszottam.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
3.8.1 patch notes, meglehetősen hosszú.
- több loot lesz minden egyes szál végén a blight mapokon
- nem lesz átfedő proximity shield a monsztákon
- nem lesznek rajtuk a következő módosítók: Cannot Die, Shrould Walker, Soul Conduit, Fractured, Group Frenzy on Death
- eleve kicsit kevesebb monszta jön majd
- a tornyok kevesebb minyont idéznek majd és nő a két pakk idézése közti idő is.
- változott egy csomó blight monszta sebzése és támadása - fogalmam sincs, hogy könnyebb vagy nehezebb lettplusz egy csomó kisebb változtatás, pontosítás részben az új skilleken, részben a változott mechanikának köszönhetően.
Ami engem érint az a Consuming Dark javítása, mert most a poison gyűjtő buff nem működik vele, nincs méreg sebzése...
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #22078 üzenetére
"the 3.8.1 update which is scheduled for this week"
Majd valamikor a héten, nem este.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #22122 üzenetére
ezt most hogy? nem olyan mapon futod, amelyiken akarod (a tieren belül)?
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable