- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
freddirty
senior tag
válasz 0karmacoma0 #37005 üzenetére
Nekem valahogy úgy tűnik a GGG nem érti a rouge like/souls like lényegét. Már pár liga óta arra hajtanak rá, hogy haljál meg minél többször. De hát amelyik játékmechanikában ez jól működik ott a játkos halála tanító jellegű. Egy saját magad által jól azonosítható hibát követsz el, és trial and error alapon betanítják a játékosnak, hogy ha megtanulja kikerülni az ellenfél mozgásait és jó offenzív taktikát választ, akkor túléli és a tanulás és a siker a reward.
Ez egy klasszikus arpg játékban kissé értelmetlen a legnagyobb boss harcokon kívül. MIllió dot a földön, enemy robbanások, dashelés ezerrel, nincs megállás, jön a futás, meg a sikítás.
A lost ark és az undecember elment ebbe az irányba ott minden boss-nál vég nélkül dodgeolni kell, ütni csak ritkán tudsz, nehezebbeknél pár hiba és mész a levesbe. Ez is egy út de a classic arpg player nem hiszem hogy erre megy rá. A fejlődés, gearelés, craft, minmax, viszi el classicban a játékot. Lehet a POE2 majd ilyen lesz? Megirigyelték a paytowin versenytársak játékmechanikáját? Meglátjuk. Én most a ligratrailert akkor zártam be amikor roguelikeról kezdtek el papolni. ty but no ty.[ Szerkesztve ]
fred