Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freddirty

    senior tag

    válasz 0karmacoma0 #37005 üzenetére

    Nekem valahogy úgy tűnik a GGG nem érti a rouge like/souls like lényegét. Már pár liga óta arra hajtanak rá, hogy haljál meg minél többször. De hát amelyik játékmechanikában ez jól működik ott a játkos halála tanító jellegű. Egy saját magad által jól azonosítható hibát követsz el, és trial and error alapon betanítják a játékosnak, hogy ha megtanulja kikerülni az ellenfél mozgásait és jó offenzív taktikát választ, akkor túléli és a tanulás és a siker a reward.
    Ez egy klasszikus arpg játékban kissé értelmetlen a legnagyobb boss harcokon kívül. MIllió dot a földön, enemy robbanások, dashelés ezerrel, nincs megállás, jön a futás, meg a sikítás.
    A lost ark és az undecember elment ebbe az irányba ott minden boss-nál vég nélkül dodgeolni kell, ütni csak ritkán tudsz, nehezebbeknél pár hiba és mész a levesbe. Ez is egy út de a classic arpg player nem hiszem hogy erre megy rá. A fejlődés, gearelés, craft, minmax, viszi el classicban a játékot. Lehet a POE2 majd ilyen lesz? Megirigyelték a paytowin versenytársak játékmechanikáját? Meglátjuk. Én most a ligratrailert akkor zártam be amikor roguelikeról kezdtek el papolni. ty but no ty.

    [ Szerkesztve ]

    fred

Új hozzászólás Aktív témák