Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cuclii

    csendes tag

    válasz zonusz #8136 üzenetére

    Én a sony ügyintézését nem ismerem, de azt hiszem, hogy több szerződött szervizük van ezért lehet, hogy gyorsabban járnak el.
    Az LG esetében egész jókat olvastam, pl helyszínen is javítanak és nem nagyon akadékoskodnak.
    Egy eladó az MM-ben azt mondta, hogy pl. a samu naponta többször annyi tv-t ad el mint a pana ezért is gördülékenyebb az ügyintézésük, az egyértelműen hibás készülékeket cserélik vagy az árat visszafizetik, nem éri meg nekik hosszadalmas vagy drága javítással bajlódni. Egy teljesen új kijelző plusz munkadíj már majdnem annyiba kerül mint az egész tv újonnan, és nem biztos hogy hibátlan lesz.
    Hasonló tapasztalatom volt az electrolux esetében, igaz hogy nem tv volt az alany, de a szerviz megállapította a hibát, egyből utalványt adott.
    Az eddigi tapasztalat alapján a pana esetében ne számíts egy ikea vagy aldi ügyintézésre. Ez már teljesen off topic de pl az ikea vagy aldi garanciális ügyintézésétől én mindig dobok egy hátast, hogy mennyire gyors, ügyfélbarát és problémamentes.

Új hozzászólás Aktív témák