- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Erről beszélt az a game director faszi a múltkori videóban, hogy tudnak róla, sokan panaszkodnak etc. Mondjuk felvetett egy jogos problémát ezzel kapcsolatban az pedig a várakozási idő egy meccsre, vagyis azt sem akarják, hogy túl sokat kelljen várakozni egy-egy mérkőzésre, mert nincs neked való csapat éppen. Ez reális probléma még egy jó matchmaker esetén is akkor, ha kevesen játszanak a játékkal, mint ebben a zárt bétában. Ráadásul a játékosbázis nagy része már októberben játszhatott szóval még a closed beta létszámon belül is csak egy töredék volt a kezdők aránya, amikor pár hete megint szórtak ki meghívókat.
Egyébként az is igaz, hogy nem olyan triviális ide egy jó matchmakert csinálni, mint mondjuk egy CS:GO-ba, mert nem csak az alapján kell megítélni a játékosokat, hogy milyen jól céloznak, mennyit ölnek, milyen gyakran halnak stb. Eleve karaktere váltogatja a fegyvert, nehéz összehasonlítani mondjuk egy reaper vs widowmaker playert hogy ki céloz jobban (gondolok itt arra, hogy hiába one-shotol mindnekit a widowmakerrel, reaperként nem biztos, hogy ettől lesz kiemelkedően jó játékos, ha éppen a kaszással játszik). Aztán ugyebár vannak olyan karakterek, akik nem is ölnek szinte. Az olyan karakterekkel való játékot, mint Mei vagy Reinhardt mi alapján ítélje meg az algoritmus? Lehet valaki nem a legjobb sniper, de olyan jól játszik tankot, hogy abban a szerepkörben bizony nagyon high skill player. A másik probléma, hogy hőst lehet váltani meccs közben is. Szóval ha éppen mindenki olyan karival kezd, amivel amúgy béna, időközben átalakulhat teljesen a meccs, mert behoznak olyan karikat, amikkel jók, bár az adott játékhoz és szerepkörhöz nem a legideálisabbak. Nyilván részben ezek áthidalására lenne a profilszintezés, de az is elsősorban a tapasztalatot mutatja, nem a skillt. A fentiek nyilván nem lehetnek kifogások, hiszen ha ne tudnak egy jó mm-t csinálni egy multi only játékhoz, akkor mindegy, ha meg sem csinálják a játékot. Ezeket csak azért írom, hogy szerintem nem meglepő, hogy nehezen halad a játék fejlesztésének ez a része.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest