- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
válasz glutamin #7717 üzenetére
nekem központi zár van - de jobb első nehezen nyílik
elektromos ablak - nagyon hiányzik, mert állandóan a kezemben marad a kézi tekerő
fűthető tükör - meg vagyok nélküle
szervokormány - nem kell, a hiánya inkább pozitívum számomra
tempomat - passz, nagyon ritkán használnám (0,01%)ami jól jönne:
feszesebb futóműextra - SEXRay
-
dokar
addikt
nekem 80-nál már a kettes leszabályoz, vagy még előbb.
az egyes meg rettenetesen rövid, lepadlózni nem lehet.
de ha kettesben padlózok mondjuk alapjáraton, akkor már nem kapar el.
5-ben 3000-nél 100-al megyek.sok oda-vissza változtatás miatt a nyomatékgörbe megváltozott, de gyári állapotában 4000-nél volt 125nm. annyi biztos, hogy mostanában 3000 alatt semmi jóra nem számíthatok.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Kisebb érték a jobb:
Opel Astra OPC lóerő/tömeg arány: 0.1846
BMW 545i lóerő/tömeg arány: 0.1911Nagyobb érték a jobb:
Opel Astra OPC tömeg/lóerő arány: 5.41
BMW 545i tömeg/lóerő arány: 5.23Tehát egy picivel erősebb az OPC, továbbá a turbó miatt is még jobban megy, mert már viszonylag lentről el kezd húzni. Ergó teljesen hihető, hogy egy OPC legyorsul egy 545i-t.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
BMW 545i: 325-333 lóerő, de a tömeg nem 1630, hanem 1735 kg.
OPC: 1393 kg, de ez sofőrrel együtt van ám. Én 90-95 kg között mozgok.
Továbbra is él, hogy az OPC megverheti a bömös, de fordítva is igaz. Lazán lehet az OPC-t az 5-ös bimmerhez hasonlítani, mivel ez a gyártó versenykiadása. Ha az M szériát említetted volna, akkor már mindjárt nem lenne kérdéses. De ha úgy kérdezném, hogy verseny szempontból melyik a legjobb, akkor mit választanál? Corsa OPC 192/1100, Astra OPC 240/1320 vagy Insignia OPC 325/1430-1540 (ez ugye már egyértelműen kenterbe veri gyorsulásban az 545i-t)?Nem értem mit akarsz itt elérni a leírt megállapításaiddal. Én jeleztem feléd és akkor te most nekem akarod elmagyarázni, hogy mit jelent?
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Na fasza, felcseréltem.
Minden autót 2 emberrel, és csurig töltött benzintankkal mérnek le.
Hogy? Menetkész tömeg a max tank + 1 ember, a saját tömeg pedig az üres tank ember nélkül. Hol olvastad?
Az 550i limónál szerinted könnyebb 105kg-al az 545i?
Astra OPC vs 545i esetén pedig elég egyértelmű a dolog...
Hiába van nagyobb motor a lomha nehéz bömösben, az nem pályára való. Sehogy sem mérhető az OPC-hez. Van a BMW-nek M szériája, az kell a versenyzésre.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Ace Ventura #8196 üzenetére
nekem 1.4 16V eco van, semmi baj nincs vele, csak, hogy hajlamos szeretni az olajat. az opelnél nem a motor amire költeni kell, hanem a fékék és a futómű.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz bambano #8256 üzenetére
f astra, g astra nem dobja ki a seggét, még havas úton sem. vagy íven tartva csúszik alulkormányozva vagy pedig kilinccsel előre, de nem fog kitörni a hátulja, csak akkor, ha rárántasz a kézire vagy nagyon egyenlőtlen tapadású útfelületen bravúrozol (pl elöl hó, hátul jég).
egyébként az átlag sofőrök alulkormányzás esetén tévesen fékeznek, amikor csak gázelvételre van szükség vagy folyamatos csúsztatáshoz (powerover) finom adagolás szükséges. btw valaki szerint rá kell rúgni egy rövidet a fékre, hogy bebillenjen az autó és betapadjanak a sodródó első kerekek.
a lényeg: ezeknél az autóknál a rosszabb gumit lehet hátra rakni, mert kisebb a valószínűsége a kitörésnek, mint az alulkormányzás esetén történő sávelhagyásnak. amikor ez már megfordul, akkor azt jelenti, hogy azt a gumit se előre, se hátra nem szabad már feltenni.
egyébként te UPC-s vagy?
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
nem olvastam, kérdeztem.
Winner: két fontos dolog is lesz a héten, de nem hangzik rosszul. legalább megnézi buher az autóm, hogy kibírja -e majd októberben a velencei utat. már most elkezdtem írni, mi az amit ki kell cserélni, első az ablaktörlő gumi.
buher: központi zárat szereltél már? a jobb első ajtóban a nyelv nem ugrik fel teljesen, azaz kívülről nem nyitható nyitott állapotban. van vmi amire nagyon oda kell figyelni ajtó szétszedésénél?
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
műszaki következik, amit addig meg kell csináltatnom: no fólia elöl, no sportkipuff hátul, no ledes helyzetjelző elöl. előműszakin továbbá még feltárták, hogy a dobfék hátul megint gané és a szilentek is cserések.
bekerült egy gyári dob, aztán alig megy az autó.
vettem alap oldalsó ablaküveget, kíváncsi vagyok, mennyi lesz az a lóerőhiány, amit az első sötétítés helyett kapok. -3 ló.[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest