Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz nyemi #85201 üzenetére

    ..."Csakhogy ne legyen hiányérzeted,neked csináltam: :B"
    Nagyon köszönöm a fáradozásodat ,sajnos csak egy baj van vele, hogy nem fedi a valóságot. :((
    Megtévesztő lehet más számára..."

    El kell,hogy keserítselek,ugyanis amit leírtam, az utolsó szóig igaz.

    Túlnyomásszelep ( olajnyomás szabályozó szelep) valóban van az olajszivattyú nyomóoldalán. Amikor túl nagy az olajnyomás, akkor nyit a szelep, és az olajnak egy része visszafolyik az olajteknőbe.
    Így néz ki:[kép]

    ".(I).Az utolsó képemen látszik , hogy az olaj szűrőbe felülről ömlik bele, ez biztosítja hogy a szűrő ne ürüljön ki. De mégse, mert a menetes csonkon keresztül ki ürülhet a főtengely csapágyak fele,(/I).." :Y :O

    Waze! Nem, nem, nem!!! Az olaj visszafolyását az olajszűrőben lévő visszafolyás gátló szelep nem engedi visszafolyni!! Ha ez nincs az olajszűrőben, mindegy honnan, milyen irányból ömlik bele, mivel nincs ami elzárja az olaj útját, az az olajteknőbe köt ki. :K

    ".(I).Szóval ha nem jelez szelepeket a szűrőben az nincs is.."

    Ezt rém egyszerű ellenőrizni.Az olajcserét a szűrő kiszedésével kell kezdeni.Ha a kiszedéskor folyik az olaj a blokkból, (fog) akkor mégiscsak vannak benne szelepek.

    Sok fórumtársnak fémházas olajszűrő kell a gépébe,de még senki nem kifogásolta,hogy nem jó,nem belevaló,stb, de ezekszerint mindenki kasu, mert a gyári követelményeknek megfelelő szűtőt tette bele, ami szerinted nem is jó, mert bla,bla,bla...De ha ennyire vágod a témát, :DDD minek kérdezel? :F

    (Uff én beszéltem) ;]

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák