Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz amargo #77106 üzenetére

    Én meg megpróbáltam a hibakódokat "magyarítani"és úgy sorba tenni,hogy érthetőbb legyen.Ennyire jutottam:

    A hibakódok a bal,jobb oldalra azonosak.

    - B0959 = parkolást segítő hátsó szenzor bal középső áramkör – teljesítmény – jelzőberendezés nem működik.
    Azért nem működik,mert:
    - B095D = parkolást segítő hátsó szenzor bal oldali áramkör – gyenge feszültség/nyitott.

    A parkoló lámpáknál ua a helyzet:
    - B2585 = bal parkoló lámpa áramkör ellenőrzés – áramkör – nyitott

    Valszeg azért nyitott,mert:
    Short/rövidre záródik,vagy ground/földelés-testelés hiba van.(esetleg vezetéksérülés,részleges szakadás?)

    - B369D = tolótető napernyőt működtető szerkezet – kalibrálás nem tanult.

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz amargo #77106 üzenetére

    "B095D - Parking Assist Rear Sensor Left Side Circuit - Low Voltage/Open..."
    Annyit még hozzátennék, hogy a jobb hátsó szélső szenzor egyszer már elromlott, a kocsi jelzett is érte (ez a szélső szenzor más, ez kell a holttérfigyelőhöz). Bontóstól vettem egy másikat (insigniából való volt, de a tourer-be is ugyanaz kell elvileg) ő ki is cserélte. Azóta 2havonta 1-2szer a fél másodpercre még bejelez (szóval lehet a vezeték/csatlakozás is a rossz :( , a szenzort viszont biztos rossz volt, mert szerelő is megnézte)

    "B369D - Sunroof Sunshade Actuator - Calibration Not Learned"
    Mostanában vettem észre, hogy furán működik. Van olyan, ha hosszan megnyomom a gombot, hogy nyissa/csukja, akkor utána elengedhetem a gombot. Máskor meg folyamatosan nyomni kell. De mostanában ha túl sokáig nyomom folyamatosan, és eléri a végét, visszaindul.
    De a vigye szervizbe felirat nem egyből jelent meg. Szóval miután ezt felfedeztem sokat használtuk még.
    (min egy hetet)

    "B3867 - Right Park Lamp Control Circuit - Open"
    Ez még továbbra is rejtély számomra, az első ledes gyári drl (helyzetjelző) jó

    Következőre mikor nálam lesz a kocsi kitörlöm a hibakódokat (és megnézem az indexxel a helyzetjelzőt).

    Egyelőre most olajcserén van a kocsi (mára volt megbeszélve időpont), csak bénáznak az opel gyulainál, végül nem ma, csak szerdára lesz meg. Valami olajleeresztő csavarral nem boldogultak :F wtf (pedig utoljára náluk volt szintén olajcserén). Persze az is benne van a pakliban, hogy nem én, hanem nő vitte a kocsit, és vele pofátlanabbak voltak. :((
    Célműszeres diagnosztikát és emelőn átvizsgálást (13000Ft) direkt nem kértem, lehúzós banda, viszont az alap szerviz talán egész olcsó:
    Olaj és szűrő, Csere (+) Hosszú élettartamú olaj - 22k
    Pollenszűrő, Csere Kettős működtetésű Pollen- / Légszűrő - 12k
    Üzemanyag szűrő, Kiszerelés és csere - 12k
    Légszűrő, Kiszerelés és csere - 8k
    54000Ft
    Most már tényleg találnom kéne ehhez a kocsihoz egy rendes szerelőt.
    Ja és olcsó+minőségi (inkább az utóbbi) karosszériást is keresek (Bp-en). Sajnos meghorpasztottam az autót egy nagy sietésben :W

    Op-com 1.64-gyem van (az 1.59nekem még nem jó, mert a kwp2000 nem jó ehhez a kocsihoz, csak a can). A kocsit j astrának látja.

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák