- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24845312
törölt tag
válasz body007 #103625 üzenetére
Ahhoz másik autót kell venned, olyant, amiben a fékrásegítés nagyobb, és így kisebb pedálmozdulat is elég a maximális fékerő eléréséhez. Én mondjuk jobban kedvelem azt a féket, amit kedvemre tudok adagolni, és én döntöm el, hogy mikor akarok maximális fékerőt, és mikor elég annak csak a töredéke (meg a kettő közötti rengeteg átmenet valamelyike). Ha - ahogy írod, - már a fékpedál érintésétől is egyből max fékerő jelentkezne az autómban, azt én kifejezetten gyűlölném. A túlszervózott dolgokat nem kedvelem, valahol a szervó nélküli meg az agyonszervózott közötti félút az, ami tökéletes számomra. Nem csak fékben, kormányban is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen